eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarny Bór › Kompleksowa modernizacja kotłowni grzewczej w budynku oficyna Zakładu Lecznictwa Odwykowego w Czarnym Borze na ekologiczną opalaną ekogroszkiem wraz z kompleksową modernizacją c.w.u

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-25

Czarny Bór: Kompleksowa modernizacja kotłowni grzewczej w budynku oficyna Zakładu Lecznictwa Odwykowego w Czarnym Borze na ekologiczną opalaną ekogroszkiem wraz z kompleksową modernizacją c.w.u
Numer ogłoszenia: 251571 - 2013; data zamieszczenia: 25.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ Zakład Lecznictwa Odwykowego dla Osób Uzależnionych od Alkoholu , ul. Parkowa 8, 58-379 Czarny Bór, woj. dolnośląskie, tel. 074 8450124, 8450125, faks 074 8450290.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarnybor.rubikon.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa modernizacja kotłowni grzewczej w budynku oficyna Zakładu Lecznictwa Odwykowego w Czarnym Borze na ekologiczną opalaną ekogroszkiem wraz z kompleksową modernizacją c.w.u.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa modernizacja kotłowni grzewczej w budynku oficyna Zakładu Lecznictwa Odwykowego w Czarnym Borze na ekologiczna opalaną ekogroszkiem wraz z kompleksową modernizacja c.w.u.. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.: - demontaż istniejącej instalacji, - montaż rurociągów, - montaż armatury, - montaż urządzeń grzejnych (nowych i z odzysku po przepłukaniu i sprawdzeniu) - badania instalacji, - wykonanie izolacji termicznej, - regulacja działania instalacji, - montaż rurociągów, - montaż armatury, - montaż urządzeń grzewczych - kotła z osprzętem, - montaż urządzeń wymaganych do prawidłowej pracy kotłowni, - badania i odbiory instalacji w kotłowni, - wykonanie izolacji termicznej, - regulacja działania instalacji, palnika, kotła, - montaż komina wewnętrznego, - wykonanie wentylacji grawitacyjnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określone zostały w przedmiarze robót - załącznik nr 1 do SIWZ oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót dla Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej w budynku oficyny Zakładu Lecznictwa Odwykowego w Czarnym Borze przy ul. Parkowej 8 - załącznik nr 2 do SIWZ oraz Specyfikacje techniczne Modernizacja kotłowni w budynku Oficyny Zakładu Lecznictwa Odwykowego w Czarnym Borze przy ul. Parkowej 8 - załącznik nr 3, i dokumentacji projektowej - załącznik nr 4. Przedmiot zamówienia należy wykonać: - w oparciu o dokumentację projektową oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, - przestrzeganiu Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy należy uwzględnić normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia których mowa w art. 30 ust. 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wszystkie użyte w dokumentach znaki towarowe, patenty, nazwy produktów, materiałów, urządzeń, firm wskazane z nazwy w niniejszej specyfikacji służą określeniu pożądanego standardu wykonania i określeniu właściwości i wymogów technicznych założonych w dokumentacji technicznej dla danych rozwiązań. Wykonawca może zaoferować produkty, materiały, urządzenia równoważne. W takim wypadku obowiązkiem Wykonawcy jest wykazanie, że oferowane przez niego produkty, materiały, urządzenia mają parametry techniczne, jakościowe i funkcjonalne co najmniej takie, jak wyroby wymienione w szczegółowych specyfikacjach wykonania i odbioru wykonania robót budowlanych, projekcie oraz przedmiarach. Ciężar udowodnienia zachowania parametrów wymaganych przez Zamawiającego leży po stronie wykonawcy, który musi przedstawić zamienne rozwiązania na piśmie, w postaci kart technicznych, aprobat technicznych lub innych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.03.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust 1 ustawy Pzp - załącznik nr 5 do SIWZ,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust 1 ustawy Pzp - załącznik nr 5 do SIWZ, - Wykonawca wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia czyli: - o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł brutto, - polegające na budowie, rozbudowie lub modernizacji instalacji c.o. z kotłownią i c.w.u.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust 1 ustawy Pzp - załącznik nr 5 do SIWZ,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust 1 ustawy Pzp - załącznik nr 5 do SIWZ, - Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował w okresie realizacji zamówienia następującym potencjałem osobowym: - kierownik budowy Wymagania: osoba posiadająca aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych (uprawnienia odpowiednie do zakresu zamówienia) oraz dokumenty potwierdzające odbycie co najmniej 2 - letniej praktyki zawodowej na budowie przyz zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków. W przypadku Wykonawców posiadających siedzibę poza granicami RP, Zamawiający dopuszcza przedstawienie osób posiadających równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień Ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust 1 ustawy Pzp - załącznik nr 5 do SIWZ,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w formie pisemnej w następujących przypadkach: a/ jeżeli zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego (korzyść ekonomiczna, techniczna, eksploatacyjna), b/ jeżeli wystąpiły okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności strony na dzień podpisania umowy przewidzieć nie mogły, a wynikają one ze zmian przepisów prawa, które nastąpiły w czasie realizacji zamówienia (np. zmiany stawki podatku VAT), c/ Wykonawca może przedłużyć termin wykonania przedmiotu umowy za zgodą Zamawiającego w przypadku: - zawieszenia robót przez Zamawiającego, - wystąpienia siły wyższej jeżeli zaistnienie w/w zdarzeń będzie miało wpływ na terminowe wykonanie przedmiotu umowy. d/ w przypadkach losowych Wykonawca może dokonać zmian osób, pełniących funkcje kierownicze na budowie z zachowaniem właściwych kwalifikacji i doświadczenia zawodowego określonych w warunkach udziału w postępowaniu przetargowym. e) braku lub przerwania dofinansowania realizacji inwestycji z budżetu Unii Europejskiej w ramach RPO WD bez winy Wykonawcy,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czarnybor.rubikon.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Lecznictwa Odwykowego dla Osób Uzależnionych od Alkoholu, ul. Parkowa 8, 58-379 Czarny Bór, budynek oficyna, sekretariat - pokój nr 113a.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2013 godzina 09:00, miejsce: Zakład Lecznictwa Odwykowego dla Osób Uzależnionych od Alkoholu, ul. Parkowa 8, 58-379 Czarny Bór, budynek oficyna, sekretariat - pokój nr 113a.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Kompleksowa modernizacja kotłowni grzewczej w budynku oficyna Zakładu Lecznictwa Odwykowego w Czarnym Borze na ekologiczną opalana ekogroszkiem wraz z kompleksową modernizacją c.w.u Projekt realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnoślaskiego na lata 2007-2013, Działanie nr 5.4 Zwiększanie efektywności energetycznej Priorytet nr 5 Regionalna infrastruktura energetyczna przyjazna środowisku (Energetyka) wspólfinansowany ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.