eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Wykonywanie analiz laboratoryjnych dla Oczyszczalni Ścieków Tychy-Urbanowice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-13

Tychy: Wykonywanie analiz laboratoryjnych dla Oczyszczalni Ścieków Tychy-Urbanowice
Numer ogłoszenia: 251462 - 2012; data zamieszczenia: 13.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A. , Al. J. Marszałka Piłsudskiego 12, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 3257235, faks 032 3257285.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rcgw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: osoba prawna utworzona w celu zaspokajania potrzeb o charakterze powszechnym.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie analiz laboratoryjnych dla Oczyszczalni Ścieków Tychy-Urbanowice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie analiz mikrobiologicznych próbek ścieków, analiz mikrobiologicznych nawozu mineralnego (struwitu), analiz laboratoryjnych zawartości metali oraz badania biogazu dla oczyszczalni ścieków Tychy- Urbanowice. Wykonawca może złożyć ofertę częściową na jedną lub dwie części zamówienia. Oferta składana na część 1 lub 2 zamówienia musi zawierać pełen zakres danej części. Oferty nie zawierające wszystkich pozycji z danej części zostaną odrzucone jako niezgodne z treścią siwz. CZĘŚĆ 1 - Wykonywanie analiz mikrobiologicznych ścieków oczyszczonych, nawozu mineralnego (struwitu) oraz analiz laboratoryjnych próbek ścieków oczyszczonych, odcieku z wirówki i nawozu mineralnego (struwitu) na zawartość metali. 1A) Analiza mikrobiologiczna ścieków oczyszczonych: a. Bakterie ogólne w 22°C- 72 oznaczenia b. Bakterie ogólne w 37°C - 72 oznaczenia c. Bakterie grupy Coli i Coli typu kałowego- 72 oznaczenia d. Enterokoki- 72 oznaczenia e. Salmonella- 72 oznaczenia 2A) Analiza mikrobiologiczna nawozu mineralnego: a. Żywe jaja pasożytów jelitowych Ascaris sp. Trichuris sp. Toxocara sp-5 oznaczeń; b. Salmonella-5 oznaczeń; 3A) Analiza ścieków oczyszczonych, odcieku z wirówki i nawozu mineralnego: a. oznaczanie cynku, niklu, arsenu, miedzi, chromu w ściekach oczyszczonych- 15 oznaczeń każdego parametru, b. oznaczanie żelaza, manganu, miedzi, cynku, glinu w odcieku z wirówki- 5 oznaczeń każdego parametru, c. oznaczania chromu, kadmu, niklu, ołowiu, rtęci, arsenu, potasu w nawozie mineralnym-5 oznaczeń każdego parametru. CZĘŚĆ 2 - Wykonywanie analizy wilgotności, wartości opałowej i składu biogazu wraz ze związkami krzemu. 1B).skład gazu O2 [%], CO [%], CO2 [%], CH4 [%], H2S [mg/Nm3], HCl [mg/Nm3], HF [mg/Nm3] formaldehyd [mg/Nm3], amoniak [mg/Nm3], wilgotność, wartość opałowa [mg/Nm3] - 10 oznaczeń każdego parametru; 2B).badanie związków krzemu w zakresie: tetrametylosilan, trimetylosilanol, heksametylodisiloksan, heksametylocyklotrisiloksan, oktametylotrisiloksan, oktametylocyklotetrasiloksan, dekametylotetrasiloksan, dekametylocyklopentasiloksan-5 oznaczeń każdego parametru. Informacje szczegółowe dotyczące zamówienia: Część 1 zamówienia: 1) Zamawiający dopuszcza wykonanie analiz według własnych procedur badawczych Wykonawcy. 2) Wykonawca dostarczy pojemniki do poboru próbek. 3) Wykonawca ponosi koszty dojazdu do Oczyszczalni Ścieków Tychy-Urbanowice i transportu próbek do laboratorium 4) Próbki do badań pobierane będą przez przedstawiciela Zamawiającego. 5) Wykonawca odbierze próbki do badań z Oczyszczalni Ścieków Tychy-Urbanowice oraz przekaże je do laboratorium. 6) Wykonawca przeprowadzi badania zawartości metali po uprzednim, pisemnym zleceniu Zamawiającego, w którym zostanie określony termin odbioru próbek, wykonywania analiz laboratoryjnych i przekazania sprawozdania z badań (całkowity termin realizacji nie dłuższy niż 7 dni roboczych od przesłania pisemnego zlecenia). 7) Wykonawca przeprowadzi badanie mikrobiologiczne w dniu poboru próbek po uprzednim, pisemnym zleceniu Zamawiającego, w którym zostanie określony termin odbioru próbek, wykonywania analiz laboratoryjnych i przekazania sprawozdania z badań (całkowity termin realizacji nie dłuższy niż 7 dni roboczych od przesłania pisemnego zlecenia). 8) Zmniejszenie przez Zamawiającego ilości zamawianych analiz nie stanowi podstawy do dochodzenia roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę w stosunku do Zamawiającego. Część 2 zamówienia: 1) Zamawiający dopuszcza wykonanie analiz według własnych procedur badawczych Wykonawcy. 2) Wykonawca przeprowadzi badanie biogazu w dniu wykonania pomiarów i poboru próbek, po uprzednim, pisemnym zleceniu Zamawiającego, w którym zostanie określony termin wykonania pomiarów i poboru próbek, wykonania analiz laboratoryjnych i termin przekazania sprawozdania z badań (całkowity termin realizacji nie dłuższy niż 5 dni roboczych od przesłania pisemnego zlecenia). 3) Pobór próbek biogazu oraz ich transport z oczyszczalni odbywać się będzie w naczyniach laboratoryjnych należących do Wykonawcy. Wykonawca ponosi koszty transportu próbek z oczyszczalni do miejsca wykonania analiz laboratoryjnych. Próbki do badań pobierane będą przez przedstawiciela Wykonawcy, który przekaże je do laboratorium. 4) Zmniejszenie przez Zamawiającego ilości zamawianych analiz nie stanowi podstawy do dochodzenia roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę w stosunku do Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.11.10.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykoskość wadium dla poszczególnych części zamówienia wynowi: Część 1 - 500,00 PLN (słownie: pięćset złotych), Część 2 - 400,00 PLN (słownie: czterysta złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnił w/w warunek, jeżeli złoży podpisane oświadczenie, iż posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - załącznik nr 2 do siwz.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnił w/w warunek, jeżeli: a) złoży podpisane oświadczenie, iż posiada w zakresie niniejszego zamówienia niezbędną wiedzę i doświadczenie - załącznik nr 2 siwz oraz, b) dla Część 1 zamówienia: 1. w zakresie określonym w pkt. III ppkt.1A siwz - potwierdzi należyte wykonanie analiz mikrobiologicznych ścieków w ilości co najmniej 30 analiz mikrobiologicznych ścieków oczyszczonych/rok osobno dla każdego parametru, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie. 2. w zakresie określonym w pkt. III ppkt.2A siwz - potwierdzi należyte wykonanie analiz mikrobiologicznych nawozu lub matrycy równoważnej w ilości co najmniej 3 analiz mikrobiologicznych nawozu mineralnego lub matrycy równoważnej/rok osobno dla każdego parametru, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie. 3. w zakresie określonym w pkt. III ppkt.3A siwz - potwierdzi należyte wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, analiz laboratoryjnych zawartości metali: a) w ściekach oczyszczonych w ilości co najmniej 5 analiz/rok dla każdego parametru określonego w pkt.III ppkt.3Aa) SIWZ, b) w odcieku z wirówki lub ścieku w ilości co najmniej 3 analiz/rok dla każdego parametru określonego w pkt.III ppkt.3Ab) SIWZ c) nawozu mineralnego lub matrycy równoważnej w ilości co najmniej 3 analiz/rok dla każdego parametru określonego w pkt.III ppkt.3Ac) SIWZ W celu wykazania wymaganej przez Zamawiającego ilości analiz Zamawiający dopuszcza łączenie umów / zleceń wykonywanych na rzecz różnych podmiotów, pod warunkiem, że analizy zostały zakończone. W treści załącznika nr 5 do siwz tj. wykaz wykonanych usług, do każdej wykonanej usługi należy dopisać jej przedmiot, datę wykonania i odbiorcę oraz załączyć dokument, potwierdzający, że usługa ta została wykonana należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnił w/w warunek, jeżeli złoży podpisane oświadczenie, iż posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - załącznik nr 2 do siwz.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnił w/w warunek, jeżeli złoży podpisane oświadczenie, iż posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - załącznik nr 2 do siwz.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnił w/w warunek, jeżeli złoży podpisane oświadczenie, iż posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - załącznik nr 2 do siwz.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz Oferty - załącznik nr 1 do siwz 2) Kosztorys ofertowy - załącznik nr 1A - dla części 1; załącznik nr 1B - dla części 2 zamówienia. 3) Upoważnienie dla osoby/osób do podpisania oferty oraz do występowania w imieniu Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dołączonych dokumentów-załącznik nr 4. 4) W przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 u.p.z.p. 5) Kserokopia dowodu wniesienia wadium, zgodnie z pkt.VIII.ppkt.2. Siwz.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana umowy jest dopuszczalna w następujących przypadkach: a) konieczność wprowadzenia zmian do umowy w następstwie siły wyższej tj. zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia m.in. katastrofa naturalna, katastrofalne działania przyrody np. ulewne opady deszczu, nadzwyczajne, ponadnormatywne opady śniegu, niezwykłe mrozy, strajk, zamieszki uliczne, pożar, powódź, eksplozja, atak terrorystyczny, b) jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, c) jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT), dla faktur wystawionych po zmianie stawki podatku, podatek VAT będzie obliczony w obowiązującej stawce, bez konieczności zmiany umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rcgw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A. w Tychach przy Al. Marszałka Piłsudskiego 12, pokój nr 414-Sekretariat, IV piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Regionalne Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A. w Tychach przy Al. Marszałka Piłsudskiego 12, pokój nr 414-Sekretariat, IV piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zawarcia umowy ramowej. Nie dotyczy finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej. Data zamieszczenia niniejszego ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 13.07.2012r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonywanie analiz mikrobiologicznych ścieków oczyszczonych, nawozu mineralnego (struwitu) oraz analiz laboratoryjnych próbek ścieków oczyszczonych, odcieku z wirówki i nawozu mineralnego (struwitu) na zawartość metali.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1A) Analiza mikrobiologiczna ścieków oczyszczonych: a. Bakterie ogólne w 22°C- 72 oznaczenia b. Bakterie ogólne w 37°C - 72 oznaczenia c. Bakterie grupy Coli i Coli typu kałowego- 72 oznaczenia d. Enterokoki- 72 oznaczenia e. Salmonella- 72 oznaczenia 2A) Analiza mikrobiologiczna nawozu mineralnego: a. Żywe jaja pasożytów jelitowych Ascaris sp. Trichuris sp. Toxocara sp-5 oznaczeń; b. Salmonella-5 oznaczeń; 3A) Analiza ścieków oczyszczonych, odcieku z wirówki i nawozu mineralnego: a. oznaczanie cynku, niklu, arsenu, miedzi, chromu w ściekach oczyszczonych- 15 oznaczeń każdego parametru, b. oznaczanie żelaza, manganu, miedzi, cynku, glinu w odcieku z wirówki- 5 oznaczeń każdego parametru, c. oznaczania chromu, kadmu, niklu, ołowiu, rtęci, arsenu, potasu w nawozie mineralnym-5 oznaczeń każdego parametru. Informacje szczegółowe dotyczące zamówienia: 1) Zamawiający dopuszcza wykonanie analiz według własnych procedur badawczych Wykonawcy. 2) Wykonawca dostarczy pojemniki do poboru próbek. 3) Wykonawca ponosi koszty dojazdu do Oczyszczalni Ścieków Tychy-Urbanowice i transportu próbek do laboratorium 4) Próbki do badań pobierane będą przez przedstawiciela Zamawiającego. 5) Wykonawca odbierze próbki do badań z Oczyszczalni Ścieków Tychy-Urbanowice oraz przekaże je do laboratorium. 6) Wykonawca przeprowadzi badania zawartości metali po uprzednim, pisemnym zleceniu Zamawiającego, w którym zostanie określony termin odbioru próbek, wykonywania analiz laboratoryjnych i przekazania sprawozdania z badań (całkowity termin realizacji nie dłuższy niż 7 dni roboczych od przesłania pisemnego zlecenia). 7) Wykonawca przeprowadzi badanie mikrobiologiczne w dniu poboru próbek po uprzednim, pisemnym zleceniu Zamawiającego, w którym zostanie określony termin odbioru próbek, wykonywania analiz laboratoryjnych i przekazania sprawozdania z badań (całkowity termin realizacji nie dłuższy niż 7 dni roboczych od przesłania pisemnego zlecenia). 8) Zmniejszenie przez Zamawiającego ilości zamawianych analiz nie stanowi podstawy do dochodzenia roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę w stosunku do Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.11.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonywanie analizy wilgotności, wartości opałowej i składu biogazu wraz ze związkami krzemu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1B).skład gazu O2 [%], CO [%], CO2 [%], CH4 [%], H2S [mg/Nm3], HCl [mg/Nm3], HF [mg/Nm3] formaldehyd [mg/Nm3], amoniak [mg/Nm3], wilgotność, wartość opałowa [mg/Nm3] - 10 oznaczeń każdego parametru; 2B).badanie związków krzemu w zakresie: tetrametylosilan, trimetylosilanol, heksametylodisiloksan, heksametylocyklotrisiloksan, oktametylotrisiloksan, oktametylocyklotetrasiloksan, dekametylotetrasiloksan, dekametylocyklopentasiloksan- 5 oznaczeń każdego parametru. Informacje szczegółowe dotyczące zamówienia: 1) Zamawiający dopuszcza wykonanie analiz według własnych procedur badawczych Wykonawcy. 2) Wykonawca przeprowadzi badanie biogazu w dniu wykonania pomiarów i poboru próbek, po uprzednim, pisemnym zleceniu Zamawiającego, w którym zostanie określony termin wykonania pomiarów i poboru próbek, wykonania analiz laboratoryjnych i termin przekazania sprawozdania z badań (całkowity termin realizacji nie dłuższy niż 5 dni roboczych od przesłania pisemnego zlecenia). 3) Pobór próbek biogazu oraz ich transport z oczyszczalni odbywać się będzie w naczyniach laboratoryjnych należących do Wykonawcy. Wykonawca ponosi koszty transportu próbek z oczyszczalni do miejsca wykonania analiz laboratoryjnych. Próbki do badań pobierane będą przez przedstawiciela Wykonawcy, który przekaże je do laboratorium. 4) Zmniejszenie przez Zamawiającego ilości zamawianych analiz nie stanowi podstawy do dochodzenia roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę w stosunku do Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.11.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.