To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-09-24
Kołobrzeg: Budowa chodnika oraz ścieżki rowerowej przy drodze powiatowej 3355Z w Korzystnie - etap I.
Numer ogłoszenia: 251408 - 2015; data zamieszczenia: 24.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 205274 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Kołobrzegu, ul. Gryfitów 8, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3528810, faks 94 3528810.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodnika oraz ścieżki rowerowej przy drodze powiatowej 3355Z w Korzystnie - etap I..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą:Budowa chodnika oraz ścieżki rowerowej przy drodze powiatowej nr 3355Z w Korzystnie - etap I na odcinku od skrzyżowania drogi powiatowej (ul. Starynowska) z ul. Juliusza Kossaka w m. Kołobrzeg (km 0+000,00) do zjazdu z ul. Kwiatów Polskich wraz ze zjazdem (km 0+509,00). Długość odcinka objętego opracowaniem wynosi około 500 m. Wspólny słownik zamówień CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Rodzaj zamówienia - roboty budowlane Szczegółowe określenie zakresu prac zawarte jest w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, SIWZ, informacjach dotyczących bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. Zamawiający załącza do udostępnionej dokumentacji przedmiar robót zastrzegając, że w związku z zastosowaniem wynagrodzenia ryczałtowego ma on jedynie charakter informacyjny i pomocniczy. 1. Zakres prac: Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia (opis wykonania przedmiotu zamówienia), z którym powinien zapoznać się Wykonawca, dla rzetelnej wyceny zadania przedstawiony został w dokumentacji projektowej na którą składają się: - projekt budowlany, - projekt wykonawczy - etap I, - projekt wykonawczy - Inwentaryzacja zieleni z planem wycinki - etap I, - Szczegółowa Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, - Projekt stałej organizacji ruchu - etap I, - przedmiar robót (mający jedynie charakter informacyjny i pomocniczy). 2. Zakres robót obejmuje m. in.: - wykonanie ciągu pieszo - rowerowego z betonowej kostki brukowej szerokości 3,0 m, - wykonanie peronów autobusowych oraz zjazdów, - ułożenie rur perforowanych w miejscu likwidowanych rowów przydrożnych, - regulację urządzeń sieci uzbrojenia terenu, - przestawienie istniejącego słupa kolidującego z inwestycją, - wycinkę drzew i krzewów, - rozbiórkę istniejącego i wykonanie nowego ogrodzenia, - zabezpieczenie sieci uzbrojenia terenu rurami ochronnymi - wykonanie oznakowania pionowego oraz poziomego, - w miejscach przejęcia dodatkowych działek pod pas drogowy, gdzie nastąpiła likwidacja ogrodzenia, należy wykonać nowe ogrodzenie z siatki stalowej ze słupkami na cokole betonowym 25/100 cm, - kable teletechniczne oraz elektryczne przebiegające w poprzek ścieżki należy zabezpieczyć rurami osłonowymi 110 mm, - w razie wystąpienia kolizji z infrastrukturą należy ją wyeliminować. 3. Podstawa prawno - techniczna wykonywanego zadania: - załącznik nr 11 - Decyzja nr 00298/2015 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, znak B.6740.00178.2015 z dnia 15.06.2015 r. 4. Projekty i opracowania objęte przedmiotem zamówienia: W ramach umowy Wykonawca zobowiązany jest wykonać m. in. następujące opracowania wraz z dokonaniem koniecznych uzgodnień: - projekt tymczasowej organizacji ruchu; - plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; - harmonogram robót określający planowaną kolejność wykonywania robót, terminy rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych elementów robót w rozbiciu tygodniowym, Wykonawca zobowiązany jest do comiesięcznej aktualizacji harmonogramu polegającej na przedstawieniu faktycznego zaawansowania oraz terminów wykonywania poszczególnych prac i przekazywania Zmawiającemu do 5-go dnia każdego miesiąca. - dokumentację powykonawczą sporządzoną w 5 egzemplarzach, zawierającą w szczególności: - dokumentację budowy z naniesionymi nieistotnymi zmianami dokonanymi w toku wykonywania robót zatwierdzonymi przez Inspektora Nadzoru wraz z geodezyjnymi pomiarami powykonawczymi; - dokumentację budowy z naniesionymi istotnymi zmianami dokonanymi w toku wykonywania robót zatwierdzonymi przez Projektanta oraz Inspektora Nadzoru (Przedstawiciela Zamawiającego) wraz geodezyjnymi pomiarami powykonawczymi; - protokoły z prób, sprawozdań, pomiarów, badań (w razie konieczności); - atesty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, receptury, świadectwa jakości lub inne dokumenty potwierdzające dopuszczenie zastosowanych materiałów do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie; - geodezyjną inwentaryzację powykonawczą wraz ze sporządzoną w jej wyniku dokumentacją geodezyjno - kartograficzną (mapa zasadnicza obejmująca cały zakres robót oraz zmiany, skala mapy 1:500 w kolorze, w 5 egzemplarzach). Geodezja powykonawcza winna być wykonana w formie tradycyjnej na papierze zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz w formie elektronicznej. Dokumentację należy przedłożyć w formie map - 5 egzemplarzy i elektronicznej. Wykonawca przenosi autorskie prawa majątkowe do wszystkich dokumentów dostarczanych w ramach realizacji umowy, będących utworami w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych na następujących polach eksploatacji: - używanie, - zwielokrotnianie, - kopiowanie, - modyfikacje. 5. Obowiązki Wykonawcy m in.: 1) Wykonawca zapewni przejezdność wszystkich dróg przebiegających w sąsiedztwie przekazanego placu budowy, a jeśli nie będzie to możliwe zabezpieczy dojazd do poszczególnych posesji przez cały okres prowadzenia robót budowlanych. 2) Przed przystąpieniem do robót wykonawca winien zawiadomić użytkowników infrastruktury o terminie rozpoczęcia robót. 3) Tymczasowe zajęcie terenów niezbędnych do prowadzenia robót budowlanych Wykonawca uzgodni we własnym zakresie i na swój koszt powiadamiając Inspektora Nadzoru (Przedstawiciela Zamawiającego). 4) Przygotowania i zatwierdzenia na własny koszt projektu organizacji ruchu na czas prowadzonych robót oraz wykonania oznakowania w trakcie prowadzenia robót. 5) Zorganizowania biura budowy, w którym przechowywany będzie dziennik budowy, dokumentacja budowy oraz organizowane rady budowy. 6) Zamontowania tablicy informacyjnej budowy zgodnie z odpowiednimi przepisami ustawy - Prawo budowlane. 7) W trakcie realizacji robót Wykonawca będzie dbać o prawidłowość oznakowania oraz zapewniać warunki bezpieczeństwa, a także utrzymywać porządek. 8) Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy oraz ewentualnej naprawy nawierzchni sąsiadujących jezdni - uszkodzonych w trakcie prowadzenia prac. 9) W ramach ceny ofertowej Wykonawca uwzględni wszystkie elementy niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 6. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy: 1) Zagospodarowanie placu budowy, utrzymanie zaplecza budowy, ponoszenie kosztów zużycia niezbędnych mediów oraz likwidacja zaplecza i uporządkowanie terenu po zakończeniu robót. 2) Zapewnienie ochrony mienia na terenie budowy i ochrony p. poż. 3) Zapewnienie bezpieczeństwa właścicielom posesji i budynków sąsiadujących z terenem budowy. 4) Zabezpieczenie terenu budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami. 5) Zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej. 6) Przeprowadzenie wymaganych badań laboratoryjnych w pełnym zakresie. 7) Przeprowadzenie wymaganych prób, pomiarów i sprawdzeń. 8) Zgłaszanie inspektorom nadzoru robót ulegających zakryciu lub zanikających. 9) Wykonie na swój koszt odkrywki elementów robót budzących wątpliwości w celu sprawdzenia jakości ich wykonania, jeżeli wykonanie tych robót nie zostało zgłoszone do sprawdzenia przed ich zakryciem. 10) Ścisła współpraca z Zamawiającym oraz Nadzorem Inwestorskim. 7. Uwaga: 1) Przedmiotowe zamówienie należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, należytą starannością, aktualnie obowiązującymi przepisami, normami technicznymi i standardami dotyczącymi przedmiotu zamówienia, zasadami sztuki budowlane, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy, której wzór stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. 2) Zamawiający informuje, iż w przypadku, gdyby dokumentacja projektowa wskazywała znaki towarowe lub pochodzenie materiałów i urządzeń należy traktować takie znaki lub pochodzenie jako informację o standardzie jakościowym lub technologicznym wymaganym przez Zamawiającego. Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia innych producentów pod warunkiem zapewnienia paramentów nie gorszych niż określone w dokumentacji, a także zachowania technologii wykonania (dopuszcza się wyroby równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w dokumentacji). 3) Zmiana stawki podatku VAT nie będzie stanowić podstawy do zmiany wysokości wynagrodzenia brutto. 4) Przyjmuje się, że Wykonawca uwzględnił w ofercie cenowej wszystkie okoliczności i warunki wynikające z Dokumentacji Projektowej, Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót. 5) Materiały drogowe pozyskane z rozbiórki, nadające się do ponownego wbudowania stanowią własność Zmawiającego. Pozyskane materiały powinny być wykorzystane w ramach prowadzonej inwestycji lub odtransportowane na plac składowy Zamawiającego na adres: ul. Gryfitów 8, 78-100 Kołobrzeg. 6) Wszystkie materiały pochodzące z prowadzonych w ramach inwestycji robót wymagające wywozu np. gruz, urobek ziemny, materiał z karczowania i wycinki drzew i krzewów itp. będą stanowiły własność Wykonawcy. Wykonawca jest Wytwórcą odpadów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.) Jako wytwarzający odpady Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów prawnych wynikających z następujących ustaw: - Ustawy z dnia 27.04.2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U.2013.1232 z późn. zm.) - Ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.) 7) Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej Placu Budowy i jego otoczenia jako czynności pomocniczej przy przygotowaniu oferty, w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych PRIN Jacek Zadka, ul. Leśna 20, 78-132 Grzybowo, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 639169,55 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 372158,71
Oferta z najniższą ceną: 372158,71 / Oferta z najwyższą ceną: 498306,21
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z KOŁOBRZEGU
- Przebudowa stadionu piłkarskiego w Kołobrzegu
- Termomodernizacja kompleksu rekreacyjnego Milenium w Kołobrzegu
- Ochrona fizyczna osób, obiektu i mienia Sądu Rejonowego w Kołobrzegu
- Dostawa ryb świeżych, wędzonych i mrożonych
- Budowa zespołu kolumbariów na Cmentarzu Komunalnym w Kołobrzegu - etap I
- ZAKUP, DOSTAWA I SERWIS FABRYCZNIE NOWEGO POJAZDU SKRZYNIOWEGO O DMC DO 3,5 TONY
więcej: przetargi w Kołobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ulic Krakowskie Przedmieście, Kopernika i Reja w Lubsku w ramach zadania "Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej w centrum Lubska wraz z modernizacją dróg"
- Rozbudowa UG oraz remizy OSP w Wielopolu Skrzyńskim wraz z zagospodarowaniem terenu
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2002C Gierkowo - Skłudzewo na odcinku 350 m
- Przebudowa i rozdział kanalizacji wewnętrznej oraz przebudowa i rozdział kanalizacji sanitarnej i deszczowej zewnętrznej w budynku Centrum Mandatowego w Nysie, przy ul. Moniuszki 9-10 w Nysie
- "Przebudowa/remont ul. Beethovena w Wałbrzychu oraz renowacja/budowa odcinków kanalizacji sanitarnej (ściekowej) wzdłuż ww. ulicy"
- Przebudowa chodnika w ulicy św. Jadwigi w Częstochowie obok parku Lisiniec - BO
więcej: Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.