eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gromnik › Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Gromnik w roku 2009 z podziałem na 3 części

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-22

Gromnik: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Gromnik w roku 2009 z podziałem na 3 części
Numer ogłoszenia: 25115 - 2009; data zamieszczenia: 22.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gromnik , ul. Generała Andersa 1, 33-180 Gromnik, woj. małopolskie, tel. 014 6514205, faks 014 6515081.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gromnik.krakow.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Gromnik w roku 2009 z podziałem na 3 części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia na rok 2009 są: Usługi z zakresu: zagospodarowania i ochrony lasu, pozyskania drewna, zrywki drewna, szkółkarstwa, oraz pozostałe prace których wykonanie w formie usług leśnych jest niezbędne do właściwego funkcjonowania gospodarki leśnej podzielone na 3 części Część I : Zakres: Zdarcie pokrywy pod okapem d-stanu na talerzach 40x40, przekopanie gleby w miejscu sadzenia i sadzenie wielolatek w jamkę - 7 tyś. szt., poprawienie i przekopanie starych talerzy - 0,4 tyś. szt., dowiezienie i dołowanie sadzonek - 7,4 tyś. szt., wykaszanie chwastów z upraw kosą zabieg I - 7,45 ha , wykaszanie chwastów kosą zabieg II - 4,4 ha , czyszczenie wczesne - 4,95 ha , czyszczenie późne - 1,55 ha , wycinanie podszytów i podrostów w cięciach rębnych - 0,85 ha , palikowanie w jeden palik - 100 szt. , koszenie chwastów kosiarką ciągnikową - 4,16 ha, formowanie drzewek - 64 rg., wycinanie drzewek - 3 m3 , Zbiór nasion Lp - 7 kg, Zbiór nasion Ol - 10 kg, Zbiór nasion Db - 600 kg, , badanie zapędraczenia gleby - 70 szt., wywieszanie budek lęgowych - 30 szt. , czyszczenie i konserwacja starych budek lęgowych - 100 szt., oprysk upraw przeciwko szkodnikom liściożernym - 2 ha, grodzenie mrowisk - 5 szt. , zabezpieczanie upraw Cervacol` em - 3,84 ha , grodzenie upraw siatką - 392 mb, konserwacja starych grodzeń - 56 godz., demontaż grodzenia - 688 mb, wywieszanie tablic - 10 szt. , zakładanie nowych rogatek - 1 szt., konserwacja rogatek - 3 szt., demontaż i przewóz rogatki - 1 szt., sprzątanie śmieci - 300 rg, porządkowanie terenu w ramach profilaktyki p.poż. - 24 godz. , konserwacja sprzętu p.poż. - 16 godz. , wywieszanie tablic p.poż. - 5 szt. , konserwacja i odnowienie punktów czerpania wody - 64 godz., prace z zakresu turystyki - 156 godz., prace na drogach - 100 godz., koszenie łąk - 1 ha, pozyskanie drewna - 1905,5 m3, prace godzinowe w pozyskaniu - 57 rg., zrywka drewna - 1905,5 m3. Część II : Zakres: Zdarcie pokrywy pod okapem d-stanu na talerzach 40x40, przekopanie gleby w miejscu sadzenia i sadzenie wielolatek w jamkę - 7,9 tyś. szt., dowiezienie i dołowanie sadzonek - 7,9 tyś. szt., wykaszanie chwastów z upraw kosą zabieg I - 9,57 ha , wykaszanie chwastów kosą zabieg II - 6,65 ha , czyszczenie wczesne - 6,05 ha , czyszczenie późne - 9,9 ha , wycinanie podszytów i podrostów w cięciach rębnych - 1,1 ha, badanie zapędraczenia gleby - 3 szt., wywieszanie budek lęgowych - 10 szt. , czyszczenie i konserwacja starych budek lęgowych - 130 szt. , grodzenie mrowisk - 5 szt. , zabezpieczanie upraw Cervacol` em - 11,65 ha , grodzenie upraw siatką - 200 mb, wywieszanie tablic - 10 szt. , zakładanie nowych rogatek - 3 szt., porządkowanie terenu w ramach profilaktyki p.poż. - 24 godz., wywieszanie tablic p.poż. - 5 szt. , konserwacja i odnowienie punktów czerpania wody - 32 godz., prace z zakresu turystyki - 136 godz., prace na drogach - 150 godz., koszenie łąk - 5,56 ha, pozyskanie drewna - 3005,3 m3, prace godzinowe w pozyskaniu - 66 rg., zrywka drewna - 3005,3 m3, prace ręczne na szkółce podokapowej (pielenie, spulchnienie, nawożenie, przekopanie i inne) - 240 ar Cześć III Szkółka Pogórska Wola l. Kwatery gruntowe: ręczne i mechaniczne przygotowanie gleby pod siew i szkółkowanie, ręczny i mechaniczny siew nasion, mechaniczne szkółkowanie, deszczowanie kwater, pielenie ręczne w jednolatkach i wielolatkach, spulchnianie gleby ręczne i mechaniczne w jednolatkach i wielolatkach, ręczne wyjęcie sadzonek, uprawa gleby na ugorach, nawożenie mechaniczne, opryski mechaniczne i ręczne, prace mechaniczne na polu kompostowym, pozostałe ręczne i mechaniczne prace uzupełniające na szkółce. 2. Kwatera inspektowa: ręczne przygotowanie substratu pod siewy, ręczny siew nasion, deszczowanie kwater, pielenie w jednolatkach i wielolatkach, ręczne wyjęcie sadzonek, opryski mechaniczne i ręczne, pozostałe ręczne i mechaniczne 3. Prace uzupełniające na szkółce.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w następującej wysokości: - część zamówienia nr 1 - wadium o wartości: 750 zł (słownie : siedemset pięćdziesiąt złotych) - część zamówienia nr 2 - wadium o wartości: 1 110 zł (słownie : jeden tysiąc sto dziesięć złotych) - część zamówienia nr 3 - wadium o wartości 450 zł. (słownie: czterysta pięćdziesiąt złotych) 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a ) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, a) gwarancjach bankowych, b) gwarancjach ubezpieczeniowych, c) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). . 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Konto BGŻ S.A. oT-ów 12203000451110000000840200 z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O części od 1 do 2 zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. 2. W przypadku Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia w częściach od 1 do 2 o których mowa w rozdziale 4 ust. 2 SIWZ Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że: - w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum dwie usługi o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia lub jego części (warunkiem wystarczającym jest wykazanie dwóch usług z zakresu: pozyskania drewna, zrywki drewna, ochrony lub hodowli lasu) o wartości minimum 100 000 złotych każda. - realizowanie usług z zakresu gospodarki leśnej odbędzie się w oparciu o osoby posiadające doświadczenie przy realizacji usług leśnych. W szczególności Zamawiający wymaga aby minimum 50% personelu przewidzianego do realizacji prac w zakresie pozyskania drewna i pielęgnacji lasu z zastosowaniem pilarki spalinowej (na każdej części zamówienia) posiadało minimum 2-roczny staż pracy w charakterze pilarza i związane było z wykonawcą w sposób stały (zatrudnienie w ramach umowy o pracę, właściciel lub współwłaściciel firmy wykonujący ww. czynności przez okres min. 2 lat) 3. w przypadku wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia w części 3 zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, gdy wykonawca wykaże, że: - w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w szkółkach leśnych minimum dwie usługi o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, o wartości minimum 50 000 złotych każda. 3. Wykonawca obowiązany jest wykazać że: 1) dysponuje maszynami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego, a to co najmniej: a)w części 1- leśnictwo Skrzyszów : dysponuje minimum 3 pilarkami, 1 ciągnik rolniczy, 1 ciągnik zrywkowy lub 1 ciągnik przystosowany do zrywki, 1 zaprzęg konny, b) w części 2- leśnictwo Trzemesna : dysponuje minimum 4 pilarkami, 1 ciągnik rolniczy, 1 ciągnik zrywkowy lub 1 ciągnik przystosowany do zrywki, 1 zaprzęg konny, c) w części 3 - szkółka Pogórska Wola: dysponuje 1 ciągnikiem o mocy min. (47 KM ) posiadający bieg pełzający oraz WOM, jeden ciągnik o mocy min. (65 KM ) do wyorywania i podcinania sadzonek, 1 ładowacz CYKLOP, 1 siewnik rolniczy, 1 rozrzutnik, 1 opryskiwacz ciągnikowy, glebogryzarka, brony, pług trzyskibowy, wykaszarka, młotyki, grabie, łopaty, - przy czym: i) każdy ciągnik rolniczy musi być wyposażony w atestowaną bezpieczną kabinę lub ramę ochronną; ii) każdy ciągnik przystosowany do zrywki musi być wyposażony w atestowaną bezpieczną kabinę lub ramę ochronną, wciągarkę z siatką ochronną zabezpieczającą przed zerwaniem liny, oraz przedni napęd. 2) dysponuje odpowiednim potencjałem kadrowym umożliwiającym prawidłowe i terminowe wykonanie robót objętych niniejszym zamówieniem lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: a) w części 1 - leśnictwo Skrzyszów dysponuje co najmniej 5 osobami w tym 2 osobami posiadającymi uprawnienia do pracy pilarkami spalinowymi, 2 osobami uprawnionymi do pracy ciągnikami oraz 1 osobą do zrywki konnej oraz osobę uprawnioną do wykonywania zabiegów środkami chemicznymi (może to być osoba wykonująca inne prace w tej części zamówienia) b) w części 2 - leśnictwo Trzemesna dysponuje co najmniej 6 osobami w tym 3 osobami posiadającymi uprawnienia do pracy pilarkami spalinowymi, 2 osobami uprawnionymi do pracy ciągnikami oraz 1 osobą do zrywki konnej. c) w części 3 - szkółka Pogórska Wola: dysponuje co najmniej jedną osobą uprawnioną do pracy ciągnikami rolniczymi, co najmniej jedną osobą uprawnioną do wykonywania zabiegów środkami chemicznymi oraz co najmniej czterema osobami do prac pielęgnacyjnych. - przy czym : -minimum 50 % zatrudnionych na danej części zamówienia przy wykonywaniu prac pilarkami spalinowymi musi posiadać udokumentowane minimum 2- letnie doświadczenie przy ścince drzew w lasach. -wykazany przez wykonawcę potencjał kadrowy w jednej części zamówienia nie może występować w innej części -podmiot, który zobowiązuje się do udostępnienia potencjału technicznego lub osób do wykonania zamówienia, może to uczynić w stosunku do jednego wykonawcy uczestniczącego w postępowaniu. 4. Wykonawca obowiązany jest także wykazać że; 1) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony gdy Wykonawca wykaże, że posiada środki na rachunku bankowym lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 10 tys. zł. 2) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych powyżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki te Wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale 8 Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skła?dania ofert; (dotyczy jedynie osób prawnych oraz handlowych spółek osobowych); 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat albo zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zale?ga z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne ani społeczne albo zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wy?stawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie, zakres wykonywanych przez nich czynności oraz doświadczenie - na załączniku nr 6 wraz z załączonymi dokumentami: - potwierdzającymi ich kwalifikacje (np.: świadectwa ukończenia kursów, zaświadczenia, prawo jazdy; przy czym świadectwa i zaświadczenia ukończenia kursu pilarza wydane po roku 1998 winny odpowiadać wytycznym Zarządzenia nr 41 Dyrektora Generalnego LP z dnia 2 lipca 1998 roku, EB - 1401 - 6/98), - zdolność do wykonywania prac (aktualne badania lekarskie dopuszczające do wykonywania tych prac w terminie obowiązywania umowy) . 7) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca lub jakie zostały mu udostępnione przez inny podmiot na podstawie pisemnego zobowiązania - załącznik nr 5; 8) wykaz minimum dwóch usług o których mowa w rozdziale 8 ust. 2 i 3 SIWZ na załączniku nr 4, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane z należytą starannością np.: referencje (referencje powinny zawierać co najmniej datę wykonania, opinię o Wykonawcy i sposobie wykonania przez niego zadania). 9) informacja z banku, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gromnik.krakow.lasy.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Gromnik ul. gen. Andersa 1 33-180 Gromnik pok. nr 3.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.01.2009 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Gromnik ul. gen. Andersa 1 33-180 Gromnik sekretariat pok. nr 6.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 28.02.2009.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: usługi związane z zagospodarowaniem i ochroną lasu, pozyskaniem, zrywką drewna oraz pozostałe prace związane z gospodarką leśną w leśnictwie Skrzyszów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres: Zdarcie pokrywy pod okapem d-stanu na talerzach 40x40, przekopanie gleby w miejscu sadzenia i sadzenie wielolatek w jamkę - 7 tyś. szt., poprawienie i przekopanie starych talerzy - 0,4 tyś. szt., dowiezienie i dołowanie sadzonek - 7,4 tyś. szt., wykaszanie chwastów z upraw kosą zabieg I - 7,45 ha , wykaszanie chwastów kosą zabieg II - 4,4 ha , czyszczenie wczesne - 4,95 ha , czyszczenie późne - 1,55 ha , wycinanie podszytów i podrostów w cięciach rębnych - 0,85 ha , palikowanie w jeden palik - 100 szt. , koszenie chwastów kosiarką ciągnikową - 4,16 ha, formowanie drzewek - 64 rg., wycinanie drzewek - 3 m3 , Zbiór nasion Lp - 7 kg, Zbiór nasion Ol - 10 kg, Zbiór nasion Db - 600 kg, , badanie zapędraczenia gleby - 70 szt., wywieszanie budek lęgowych - 30 szt. , czyszczenie i konserwacja starych budek lęgowych - 100 szt., oprysk upraw przeciwko szkodnikom liściożernym - 2 ha, grodzenie mrowisk - 5 szt. , zabezpieczanie upraw Cervacol` em - 3,84 ha , grodzenie upraw siatką - 392 mb, konserwacja starych grodzeń - 56 godz., demontaż grodzenia - 688 mb, wywieszanie tablic - 10 szt. , zakładanie nowych rogatek - 1 szt., konserwacja rogatek - 3 szt., demontaż i przewóz rogatki - 1 szt., sprzątanie śmieci - 300 rg, porządkowanie terenu w ramach profilaktyki p.poż. - 24 godz. , konserwacja sprzętu p.poż. - 16 godz. , wywieszanie tablic p.poż. - 5 szt. , konserwacja i odnowienie punktów czerpania wody - 64 godz., prace z zakresu turystyki - 156 godz., prace na drogach - 100 godz., koszenie łąk - 1 ha, pozyskanie drewna - 1905,5 m3, prace godzinowe w pozyskaniu - 57 rg., zrywka drewna - 1905,5 m3..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: usługi związane z zagospodarowaniem i ochroną lasu, pozyskaniem, zrywką drewna, szkółką leśną oraz pozostałe prace związane z gospodarką leśną w leśnictwie Trzemesna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres: Zdarcie pokrywy pod okapem d-stanu na talerzach 40x40, przekopanie gleby w miejscu sadzenia i sadzenie wielolatek w jamkę - 7,9 tyś. szt., dowiezienie i dołowanie sadzonek - 7,9 tyś. szt., wykaszanie chwastów z upraw kosą zabieg I - 9,57 ha , wykaszanie chwastów kosą zabieg II - 6,65 ha , czyszczenie wczesne - 6,05 ha , czyszczenie późne - 9,9 ha , wycinanie podszytów i podrostów w cięciach rębnych - 1,1 ha, badanie zapędraczenia gleby - 3 szt., wywieszanie budek lęgowych - 10 szt. , czyszczenie i konserwacja starych budek lęgowych - 130 szt. , grodzenie mrowisk - 5 szt. , zabezpieczanie upraw Cervacol` em - 11,65 ha , grodzenie upraw siatką - 200 mb, wywieszanie tablic - 10 szt. , zakładanie nowych rogatek - 3 szt., porządkowanie terenu w ramach profilaktyki p.poż. - 24 godz., wywieszanie tablic p.poż. - 5 szt. , konserwacja i odnowienie punktów czerpania wody - 32 godz., prace z zakresu turystyki - 136 godz., prace na drogach - 150 godz., koszenie łąk - 5,56 ha, pozyskanie drewna - 3005,3 m3, prace godzinowe w pozyskaniu - 66 rg., zrywka drewna - 3005,3 m3, prace ręczne na szkółce podokapowej (pielenie, spulchnienie, nawożenie, przekopanie i inne) - 240 ar.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: usługi związane z produkcją materiału szkółkarskiego w Szkółce Leśnej na Pogórskiej Woli.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkółka Pogórska Wola l. Kwatery gruntowe: ręczne i mechaniczne przygotowanie gleby pod siew i szkółkowanie, ręczny i mechaniczny siew nasion, mechaniczne szkółkowanie, deszczowanie kwater, pielenie ręczne w jednolatkach i wielolatkach, spulchnianie gleby ręczne i mechaniczne w jednolatkach i wielolatkach, ręczne wyjęcie sadzonek, uprawa gleby na ugorach, nawożenie mechaniczne, opryski mechaniczne i ręczne, prace mechaniczne na polu kompostowym, pozostałe ręczne i mechaniczne prace uzupełniające na szkółce. 2. Kwatera inspektowa: ręczne przygotowanie substratu pod siewy, ręczny siew nasion, deszczowanie kwater, pielenie w jednolatkach i wielolatkach, ręczne wyjęcie sadzonek, opryski mechaniczne i ręczne, pozostałe ręczne i mechaniczne 3. Prace uzupełniające na szkółce.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.