eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Końskie › Systematyczne - sukcesywnie przez okres 24 miesięcy dostawysoczewek wewnątrzgałkowych, materiału wiskoelastycznego, materiałów zużywalnych jednorazowych i wielorazowych do mikrochirurgii oka, serwet okulistycznych, fartuchów chirurgicznych standardowych i spodenek chirurgicznych dla pacjenta do kolonoskopii, - wg 8 zadań.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-03

Końskie: Systematyczne - sukcesywnie przez okres 24 miesięcy dostawy: soczewek wewnątrzgałkowych, materiału wiskoelastycznego, materiałów zużywalnych jednorazowych i wielorazowych do mikrochirurgii oka, serwet okulistycznych, fartuchów chirurgicznych standardowych i spodenek chirurgicznych dla pacjenta do kolonoskopii, - wg 8 zadań.
Numer ogłoszenia: 250875 - 2014; data zamieszczenia: 03.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 236353 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Gimnazjalna 41B, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3902314, faks 041 3902319.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Systematyczne - sukcesywnie przez okres 24 miesięcy dostawy: soczewek wewnątrzgałkowych, materiału wiskoelastycznego, materiałów zużywalnych jednorazowych i wielorazowych do mikrochirurgii oka, serwet okulistycznych, fartuchów chirurgicznych standardowych i spodenek chirurgicznych dla pacjenta do kolonoskopii, - wg 8 zadań..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 2.1 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy -soczewki wewnątrzgałkowe - 4 pozycje ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 ) 2.2 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy - soczewki wewnątrzgałkowe, tylnokomorowe, jednoczęściowe -1 pozycja - ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 ) 2.3 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy; - Viscoelastik i Hialuronian sodu - 3 pozycje ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 ) 2.4 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 4 dotyczy;- akcesoria zużywalne do fakoemulsyfikatora Associate- 9 pozycji ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 ) 2.5 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 5 dotyczy; noże okulistyczne - 3 pozycje ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 ) 2.6 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 6 dotyczy; serwety włókninowe- okulistyczne -1 pozycja ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 ) 2.7 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 7 dotyczy; - kaniule do hydrodysekcji - 2 pozycje ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 ) 2.8 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 8 dotyczy; -fartuchy chirurgiczne standardowe i spodenki do kolonoskopii -5 pozycji ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 ).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.73.11.10 - Soczewki śródoczne 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy -soczewki wewnątrzgałkowe - 4 pozycje

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Polymed Polska Sp. z o.o., ul. Warszawska 320A;, 05-082 Stare Babice, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 196000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 159184,22

  • Oferta z najniższą ceną: 159184,22 / Oferta z najwyższą ceną: 159184,22

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy - soczewki wewnątrzgałkowe, tylnokomorowe, jednoczęściowe -1 pozycja

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ALCON POLSKA Sp. z o.o., Ul. Marynarska 15;, 02-674 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 160000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 159300,00

  • Oferta z najniższą ceną: 159300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 159300,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: 3 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy; - Viscoelastik i Hialuronian sodu - 3 pozycje

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Polymed Polska Sp. z o.o., ul. Warszawska 320A;, 05-082 Stare Babice, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 76000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 75983,40

  • Oferta z najniższą ceną: 75983,40 / Oferta z najwyższą ceną: 75983,40

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 4 dotyczy;- akcesoria zużywalne do fakoemulsyfikatora Associate- 9 pozycji

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Polymed Polska Sp. z o.o., ul. Warszawska 320A;, 05-082 Stare Babice, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 222000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 222804,00

  • Oferta z najniższą ceną: 222804,00 / Oferta z najwyższą ceną: 222804,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 5 dotyczy; noże okulistyczne - 3 pozycje

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MDT sp z o.o. ul. Skośna 12A; 30-383 Kraków, ul.Skośna 12 A, 30-383 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 58026,24

  • Oferta z najniższą ceną: 58026,24 / Oferta z najwyższą ceną: 113562,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 6 dotyczy; serwety włókninowe- okulistyczne -1 pozycja

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZARYS Sp. z o.o., ul.Pod Borem 18, 41-808 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11772,00

  • Oferta z najniższą ceną: 11772,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11772,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 7 dotyczy; - kaniule do hydrodysekcji - 2 pozycje

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MDT sp z o.o., ul.Pod Borem 18, 30-383 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 13500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 20152,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: 8 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 8 dotyczy; -fartuchy chirurgiczne standardowe i spodenki do kolonoskopii -5 pozycji

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Neomed Barbara Stańczyk, ul. Kajki 18, 05-501 Piaseczno, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 43200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 43200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 68014,08

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.