eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeg › Sprz±tanie i utrzymanie czysto¶ci na terenie krytej p³ywalni i terenach przyleg³ych

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2009-12-22

Brzeg: Sprz±tanie i utrzymanie czysto¶ci na terenie krytej p³ywalni i terenach przyleg³ych
Numer og³oszenia: 250731 - 2009; data zamieszczenia: 22.12.2009
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 203441 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Brzeg - Burmistrz Miasta Brzegu, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 0077 4169950, faks 077 4169952.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Sprz±tanie i utrzymanie czysto¶ci na terenie krytej p³ywalni i terenach przyleg³ych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: Zamawiaj±cy zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonywania us³ugi sprz±tania i utrzymania czysto¶ci na terenie krytej p³ywalni w Brzegu oraz na terenach przyleg³ych wokó³ krytej p³ywalni, w granicach administrowanych przez MOSiR o powierzchni 3 050 m2 - tereny zielone, 1 200 m2 - parking i chodniki Przedmiot umowy obejmuje w szczególno¶ci:: a. ca³odzienne czyszczenie i konserwacjê ci±gów komunikacyjnych, b. wycieranie kurzu z parapetów, mebli, sprzêtów biurowych c. dezynfekcjê ¶cian, pod³óg i przybasenia d. sprz±tanie w toaletach, uzupe³nianie na bie¿±co w papier toaletowy, rêczniki papierowe oraz myd³o w p³ynie e. utrzymanie przyleg³ych terenów zielonych i utwardzonych oraz utrzymanie ich w czysto¶ci Szczegó³owy zakres prac okre¶la za³±cznik nr 1 do wzoru umowy, bêd±cy jej integraln± czê¶ci±. Umowa zosta³a zawarta na czas okre¶lony od dnia 1 stycznia 2010 r. do 31 grudnia 2010 r. Pracownicy upowa¿nieni przez Zamawiaj±cego maj± prawo prowadziæ w ka¿dym czasie kontrolê jako¶ci ¶wiadczonych przez Wykonawcê us³ug, o których mowa w § 1 wzoru umowy. Wykonawca zobowi±zuje siê do wykonywania prac objêtych umow± sprzêtem pozostaj±cym w dyspozycji Wykonawcy i w³asnymi ¶rodkami czysto¶ci, odpowiednimi do charakteru obiektu, stosuj±c w swojej pracy odpowiednie urz±dzenia i technologie. ¦rodki stosowane do wykonywania prac ujêtych umow± winny posiadaæ stosowne atesty i karty charakterystyki. Niedopuszczalne jest modyfikowanie stosowanych ¶rodków czyszcz±cych niezgodne z instrukcj± ich u¿ytkowania (np. poprzez ich rozcieñczanie). Wykonawca ma obowi±zek przechowywaæ w miejscu realizacji zamówienia i udostêpniaæ na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego aktualne atesty i karty charakterystyki substancji i preparatów chemicznych stosowanych do wykonania prac objêtych wzorem umowy. Nadzór nad realizacj± umowy ze strony Zamawiaj±cego sprawowaæ bêd± upowa¿nieni pracownicy MOSiR w Brzegu. Reklamacje, co do jako¶ci wykonywanych przez Wykonawcê prac bêd± zg³aszane najpó¼niej w nastêpnym dniu roboczym po wykonaniu pracy, w przeciwnym przypadku wykonane prace uznaje siê za wykonane nale¿ycie i przyjête przez Zamawiaj±cego. Osoba uprawniona do przyjêcia reklamacji pe³niæ bêdzie dy¿ur codziennie w godzinach pracy krytej p³ywalni. Zg³oszenie reklamacji potwierdzane bêdzie ka¿dorazowo przez Zamawiaj±cego na pi¶mie. Ka¿dorazowa zmiana osoby uprawnionej do przyjêcia reklamacji oraz zmiana numeru telefonu, o którym mowa w § ust. 4 wzoru umowy wymaga zawiadomienia Zamawiaj±cego na pi¶mie. W przypadku stwierdzenia wad lub uchybieñ dotycz±cych wykonanej us³ugi i konieczno¶ci wykonania poprawek, Wykonawca zobowi±zuje siê wykonaæ je bez dodatkowego wynagrodzenia w terminie wyznaczonym przez Zamawiaj±cego. W przypadku czynno¶ci niezbêdnych dla prawid³owego funkcjonowania p³ywalni, Wykonawca zobowi±zuje siê usun±æ stwierdzone wady i uchybienia w ci±gu 30 minut od chwili zg³oszenia. Wykonawca realizowa³ bêdzie zadanie w oparciu o miesiêczny harmonogram prac przygotowany w uzgodnieniu z Zamawiaj±cym. Zamawiaj±cy zobowi±zuje siê przydzieliæ Wykonawcy pomieszczenie do przebierania siê i przechowywania materia³ów oraz sprzêtu niezbêdnego do realizacji zadania. Strony ustalaj±, ¿e obowi±zuj±c± je form± odszkodowania z tytu³u nienale¿ytego wykonania umowy lub z tytu³u odst±pienia od jej wykonania s± kary umowne. Wykonawca zobowi±zany jest do zap³acenia kary umownej Zamawiaj±cemu z tytu³u: a. rozwi±zania umowy przez Zamawiaj±cego z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy w wysoko¶ci 10% ³±cznego wynagrodzenia Wykonawcy brutto, b. za zw³okê w usuniêciu stwierdzonych wad i uchybieñ w wykonaniu czynno¶ci okre¶lonych niniejsz± umowa w wysoko¶ci 0,2% ³±cznego wynagrodzenia Wykonawcy brutto za ka¿dy dzieñ zw³oki, licz±c od terminu wyznaczonego przez Zamawiaj±cego zgodnie z § 4 ust. 7 wzoru umowy, a w przypadku czynno¶ci niezbêdnych dla prawid³owego funkcjonowania p³ywalni, w wysoko¶ci 0,2% miesiêcznego wynagrodzenia Wykonawcy brutto za ka¿d± rozpoczêt± godzinê po up³ywie terminu na usuniêcie wady, zgodnie z § 4 ust. 8 wzoru umowy. c. trzykrotnego stwierdzenia przez Zamawiaj±cego uchybieñ w okresie kolejnych 30 dni kalendarzowych w zakresie utrzymania czysto¶ci na obiekcie krytej p³ywalni i terenach przyleg³ych, w wysoko¶ci 300,00 PLN. d. odst±pienia od umowy lub rozwi±zania umowy przez Zamawiaj±cego z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy w wysoko¶ci 10% ³±cznego wynagrodzenia Wykonawcy brutto. Zamawiaj±cemu przys³uguje prawo do dochodzenia odszkodowania przewy¿szaj±cego karê umown± do wysoko¶ci rzeczywi¶cie poniesionej szkody. Zamawiaj±cy ma prawo do potr±cenia kar umownych z wynagrodzenia Wykonawcy. W przypadku, gdy Wykonawca nie podejmie dzia³añ zmierzaj±cych do usuniêcia stwierdzonych przez Zamawiaj±cego uchybieñ w terminie wyznaczonym do ich usuniêcia, lub w przypadku czynno¶ci niezbêdnych dla prawid³owego funkcjonowania p³ywalni, w terminie 30 minut od chwili zg³oszenia reklamacji, Zamawiaj±cy, oprócz naliczenia kar umownych uprawniony bêdzie do zlecenia wykonania niezbêdnych czynno¶ci osobie trzeciej na koszt i niebezpieczeñstwo Wykonawcy, na co niniejszym Wykonawca wyra¿a zgodê. Dotyczy to tak¿e przypadku, gdy z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy, nie jest mo¿liwe natychmiastowe zg³oszenie reklamacji. Wykonawca zobowi±zany jest na bie¿±co, na pi¶mie informowaæ Zamawiaj±cego o osobach wyznaczonych do utrzymania czysto¶ci w pomieszczeniach i na terenach objêtych wzorem umowy. Z zastrze¿eniem art. 746 Kodeksu cywilnego Zamawiaj±cy mo¿e rozwi±zaæ umowê bez zachowania terminu wypowiedzenia w szczególno¶ci w przypadku: a. trzykrotnego naliczenia kary umownej w okresie jednego kwarta³u b. wykorzystywania mienia Zamawiaj±cego bez jego zgody lub niezgodnie z przeznaczeniem, a tak¿e w przypadku stwierdzenia dokonania kradzie¿y przez osoby wykonuj±ce czynno¶ci wynikaj±ce z niniejszej umowy w imieniu Wykonawcy, c. ujawnienia osobom trzecim informacji prawnie chronionych, do których dostêp maj± osoby w zwi±zku z wykonywanym przedmiotem umowy d. ra¿±cego naruszenia przez Wykonawcê postanowieñ wzoru umowy, w szczególno¶ci § 1, § 4, § 12, Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ za przestrzeganie przepisów sanitarnych, BHP, p.po¿. i innych przy ¶wiadczeniu us³ugi oraz zobowi±zany jest do przestrzegania zaleceñ organów kontroli. Bez pisemnej zgody Zamawiaj±cego, Wykonawca nie mo¿e przenie¶æ wierzytelno¶ci wynikaj±cych z wzoru umowy na osoby trzecie. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w nastêpuj±cych przypadkach: a) zmiana umowy jest korzystna lub obojêtna z punktu widzenia Zamawiaj±cego lub b) zmiana umowy wynika z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy. Zmiana umowy mo¿e nast±piæ na pisemny umotywowany wniosek jednej ze Stron, za zgod± drugiej Strony umowy, na podstawie aneksu do umowy..

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 90.91.00.00 - Us³ugi sprz±tania .

II.1.5) Ca³kowita koñcowa warto¶æ zamówienia (bez VAT) obejmuj±ca wszystkie zamówienia i czê¶ci: 140400.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zak³ad Us³ug Gospodarczo-Socjalnych ANTEMA sp. z o.o., Al. Jana Paw³a II 8a, 58-506 Jelenia Góra, kraj/woj. dolno¶l±skie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJ¡CYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡
I NAJWY¯SZ¡ CEN¡
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 140400.00
  • Oferta z najni¿sz± cen±: 140400.00 oferta z najwy¿sz± cen±: 241428.00
  • Waluta: PLN.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.