eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › DIGITALIZACJA OBRAZU I DŹWIĘKU - FILMY NIEME I DŹWIĘKOWE. TRANSFER Z TAŚMY 35 NA DPX 2K

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-12-22

Warszawa: DIGITALIZACJA OBRAZU I DŹWIĘKU - FILMY NIEME I DŹWIĘKOWE. TRANSFER Z TAŚMY 35 NA DPX 2K
Numer ogłoszenia: 250721 - 2009; data zamieszczenia: 22.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 224107 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Filmoteka Narodowa, ul. Puławska 61, 00-975 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8455074, faks 022 540 83 33.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DIGITALIZACJA OBRAZU I DŹWIĘKU - FILMY NIEME I DŹWIĘKOWE. TRANSFER Z TAŚMY 35 NA DPX 2K.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług transferu taśmy filmowej na nośniki cyfrowe. Zamawiający zamierza przeznaczyć do digitalizacji: - 10 000 m/b materiału niemego, - 2 000 m/b materiału dzwiękowego. Usługa dotyczy: - przeniesienia obrazu z taśmy światłoczułej 35mm do pliku 2K., - przeniesienia dźwięku ze ścieżki optycznej lub taśmy magnetycznej 35mm na betacam digital, - wykonaniu nośników HDSR (niemy) i Betacom Digital (dźwiękowy), - zapisanie pliku DPX na nośniku (dyski SATA). Obraz powinien być skanowany w formacie DPX 10 bit log przy rozdzielczości 2K 2048x1536 z geometrią 4:3. Usługa ta określana jest mianem tzw. skan bestlight. Z materiału cyfrowego wykonana powinna zostać kopia 1:1 na HDSR (16:9, bez czarnych bocznych pasów, przeformatowanie geometryczne niestandardowe) i betacam digital w standardzie PAL 720/576 (wraz z korekcją gęstościową i kolorystyczną materiał pod nadzorem osoby delegowanej z Filmoteki). Dźwięk towarzyszący obrazowi ze ścieżki optycznej lub tonu magnetycznego 35mm, powinien zostać zapisany synchronicznie z obrazem na nośniku betacam digital. Parametry techniczne transferu: Nazwa czynności Wymagane minimalne parametry techniczne Korekcja barwna i gęstościowa. Opis materiału przed procesem digitalizacji. Pełna korekcja barwna i gęstościowa. Dokonanie niezbędnych korekcji z nadzorem operatora obrazu lub filmografa delegowanego przez Filmotekę Narodową Zapis na dysku SATA rozdzielczość - 2K format pliku - DPX, 10 bit log Zapis na nośnikach magnetycznych HDSR - 4:4:4, RGB Betacam Digital - 4:2:2 YUV dźwięk - 48 kHz. Stereo / mono Podstawowym zadaniem procesu jest przeniesienie rzetelne i wierne charakterystycznych cech obrazu zarejestrowanego na materiale światłoczułym. Podczas opisu i ustalenia parametrów zmiennych, skanowanego materiału, należy uwzględnić wszelkie informacje referencyjne co do nasycenia barwnego, gęstości optycznej, gammy i kontrastu (wzorcem może być kopia wzorcowa lub wskazania osoby nadzorującej z ramienia Filmoteki Narodowej proces digitalizacji). Zmienne te powinny być stosowane w sposób dynamiczny w zależności od wskazań i potrzeb. Zalecane maszyny do procesu digitalizacji Ze względu na bardzo dużą wartość kulturową materiału przekazywanego Wykonawcy do digitalizacji, podczas procesu digitalizacji powinny zastosowane być urządzenia fabryczne, przeznaczone do pracy z materiałem filmowym (negatywowym, duppozytywowym, pozytywowym, czarno-białym, kolorowym) które nie powodują degradacji mechanicznej i termicznej materiału filmowego. Skanowanie powinno odbywać się przy minimum pełnej rozdzielczości 2K. Przygotowanie materiałów filmowych do digitalizacji Materiał filmowy dostarczony będzie wraz z metryką stanu technicznego, sporządzoną przez Filmotekę Narodową. Wymagany jest wpis kontroli technicznej Wykonawcy przed przystąpieniem do pracy i po jej skończeniu. Wpis ten dotyczy stanu: emulsji, podłoża, perforacji oraz wszelkich nieprawidłowości występujących na materiale, a które mają wpływ na jakość obrabianego obrazu i dźwięku. Nośniki danych i zapis Materiał filmowy po digitalizacji powinien zostać zapisany na wskazanych w SIWZ nośnikach. Koszt nośników, zapisu i exportu danych jest składnikiem ceny ryczałtowej. Wykonawca zapewni wszystkie wymagane nośniki. Nośniki danych: - Dyski SATA II cache min 32MB, o niezawodności MTBS min. 1200.000h do zastosowań macierzowych, nowe z gwarancją producenta na co najmniej trzy lata, o pojemności minimalnej 1TB w ilości nie mniej niż 9 szt. - kasety Betacam Bigital PAL - nowe z gwarancją producenta na co najmniej jeden rok o długość zapisu minimum 20min, w ilości nie mniej niż 48 szt. - kasety High Definition SR długość zapisu minimum 124 min, w ilości nie mniej niż 5 szt. Nadzór nad procesem digitalizacji: Podczas opisu i korekcji barwnej wymagana jest obecność ze strony Wykonawcy kolorysty oraz operatora skanera lub telekina z dużym doświadczeniem zawodowym (udokumentowane minimum 3 lata pracy w zawodzie). Zamawiający będzie uprawniony do nadzoru procesu digitalizacji. Wykonawca będzie miał obowiązek dopuścić do nadzoru nad wykonaniem przedmiotu zamówienia osoby wskazane przez Zamawiającego, a w szczególności operatora obrazu oraz filmografa. Jeśli usługa jest wykonywana z udziałem osoby delegowanej przez FN do pracy poza Warszawą, to wszelkie koszty noclegu i dojazdu osoby delegowanej przez FN pokrywa zleceniobiorca. Osobie delegowanej z ramienia Filmoteki Narodowej do nadzoru nad procesem digitalizacji przypada prawo do przyjęcia lub odrzucenia wykonanej usługi pod względem jakościowym. Zleceniobiorca w terminie 2 dni jest zobowiązany do naprawienia zaistniałej niezgodności. Dodatkowe informacje: Wykonawca będzie zobowiązany do odebrania materiałów wyjściowych ze wskazanego przez Zamawiającego miejsca na terenie Warszawy, bezpiecznego transportu materiału do miejsca dokonania transferu oraz przetransportowania z powrotem materiałów wyjściowych wraz z wykonanymi zgodnie z umową materiałami do wskazanego przez Zamawiającego miejsca na terenie Warszawy. Wykonawca będzie zobowiązany do odebrania i zwrotu materiałów źródłowych na własny koszt i ryzyko. Wykonawca będzie zobowiązany ubezpieczyć materiał wyjściowy od momentu przekazania go, aż do momentu jego zwrotu Zamawiającemu. Materiały, którymi posłuży się Wykonawca powinny być pierwszego gatunku, spełniać wszelkie normy obowiązujące odnośnie tego typu materiałów, wolne od wad fizycznych i prawnych. Kopie powinny być wykonane na materiałach najwyższej jakości zapewniających bezproblemowe odtwarzanie. Wykonawca będzie zobowiązany do użycia własnych nośników w celu wykonania zamówienia. Zamawiający rezerwuje sobie prawo do zlecenia usług w mniejszej ilości niż określona w SIWZ. Wszystkie materiały otrzymane w wyniku transferu powinny być wolne od wad fizycznych i prawnych. Cena ofertowa nie ulegnie zmianie w czasie obowiązywania umowy. Materiały przekazywane do transferu mają znaczącą wartość kulturową i są oryginałami. Wykonawca oświadczy, że bierze całkowitą odpowiedzialność za powierzone materiały i dołoży wszelkiej staranności, aby zapewnić zwrot materiałów wyjściowych w niepogorszonym stanie. W przypadku utraty, uszkodzenia lub innych okoliczności mających wpływ na pogorszenie lub zniszczenie materiałów wyjściowych, Wykonawca zobowiąże się, o ile będzie to możliwe do odtworzenia materiału lub jeśli nie będzie to możliwe do pokrycia wszelkich strat spowodowanych utratą wartości kulturalnej materiałów. Wykonawca powinien posiadać środki techniczne i osobowe zapewniające bezpieczne wykonanie zamówienia. Powierzony materiał posiada znaczącą wartość kulturową i jego zniszczenie lub uszkodzenie powodowałoby olbrzymią stratę dla dziedzictwa filmowego Rzeczypospolitej Polskiej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.10.00.00 - Usługi kinematograficzne oraz wideo .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 75575.50 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Studio Produkcyjne ORKA Sp. z o.o., ul. Bukowińska 22 lok 3B, 02-703 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 63410
  • Oferta z najniższą ceną: 63410 oferta z najwyższą ceną: 67700
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.