eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasnystaw › Sporządzenie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego na terenie miasta Krasnystaw

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-13

Krasnystaw: Sporządzenie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego na terenie miasta Krasnystaw
Numer ogłoszenia: 250552 - 2012; data zamieszczenia: 13.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Krasnystaw , Plac 3 Maja 29, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 082 5762157, faks 082 5762377.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnystaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego na terenie miasta Krasnystaw.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Sporządzenie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego na terenie miasta Krasnystaw: Zadanie nr 1 - terenu o powierzchni ok. 84 ha położonego w rejonie ulic Ułańskiej, Polnej, Makowej, Bławatnej i Witosa - zgodnie z Uchwałą Nr XIV/106/2012 Rady Miasta Krasnystaw z dnia 29 marca 2012r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia w/w planu, Zadanie nr 2 - terenu o powierzchni ok. 29 ha położonego w rejonie ulic Gołębiej i Witosa - zgodnie z Uchwałą Nr XIV/107/2012 Rady Miasta Krasnystaw z dnia 29 marca 2012r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia w/w planu, Zadanie nr 3 - terenu o powierzchni ok. 82 ha położonego w rejonie ulic Bohaterów Września, Łukasińskiego, Bieleszy, Niesieckiego, Czuby i Ułańskiej - zgodnie z Uchwałą Nr XIV/108/2012 Rady Miasta Krasnystaw z dnia 29 marca 2012r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia w/w planu, 2.Przedmiot zamówienia należy opracować zgodnie z: 1)ustawą z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2012 r., poz. 647), 2)rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. (Dz. U. Nr 164, poz. 1587) w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, 3)ustawą z dnia 7 maja 2010r. o wspieraniu rozwoju usług i sieci telekomunikacyjnych (Dz. U. Nr 106, poz. 675), 4)ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1227, z późn. zm.), 5)przepisami odrębnymi odnoszącymi się do obszaru objętego planem. 3.Zakres prac do wykonania obejmuje między innymi: 1)wykonanie analiz posiadanych miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium i wniesionych wniosków udostępnionych przez Zamawiającego, 2)przygotowanie dla Zamawiającego propozycji sposobu rozpatrzenia wniosków dotyczących projektu miejscowego planu, 3)opracowanie projektu planu (część tekstowa i graficzna), zgodnie z wymogami art. 16 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, 4)sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego, 5)opracowanie wniosku o uzyskanie zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne, jeżeli taki jest wymagany, 6)uzyskanie opinii Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej oraz naniesienie zmian z niej wynikających do projektu planu, 7)uzyskanie opinii oraz uzgodnień projektu planu z właściwymi organami, wymaganych ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i innymi przepisami odrębnymi, 8)naniesienie zmian, wynikających z uzyskanych opinii i uzgodnień do projektu planu, 9)wprowadzenie do projektu planu zmian wynikających z rozpatrzenia uwag wniesionych przez osoby fizyczne i prawne oraz jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, 10)przygotowanie dla Zamawiającego propozycji rozstrzygnięć w sprawie wniesionych uwag do projektu miejscowego planu wraz z uzasadnieniem, 11)przygotowanie dla Zamawiającego propozycji rozstrzygnięć o sposobie realizacji inwestycji publicznych zapisanych w planie i zasadach ich finansowania, 12)opracowanie ostatecznego projektu planu (uchwała, uzasadnienie oraz rozstrzygnięcia w sprawach nieuwzględnionych uwag oraz sposobie realizacji inwestycji publicznych zapisanych w planie i zasadach ich finansowania) celem przedstawienia Radzie Miasta Krasnystaw. 13)zredagowanie wszystkich zawiadomień, ogłoszeń, obwieszczeń, pism, uzgodnień, o których mowa w art. 17 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, 14)zredagowanie wykazów o których mowa § 12 w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, 15)uczestnictwo w posiedzeniach: Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej, Komisjach Rady Miasta Krasnystaw, sesjach Rady Miasta Krasnystaw, poświęconej tej tematyce oraz udział w dyskusjach publicznych na temat rozwiązań przyjętych w projekcie miejscowego planu, 16)uczestnictwo w innych spotkaniach, których konieczność wyniknie w trakcie procedury. 17)Przeprowadzenie Strategicznej Oceny Oddziaływania na Środowisko projektu miejscowego planu o którym mowa w pkt. 1 lit. a-b, zgodnie z ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1227, z późn. zm.), w szczególności: a)uzgodnienie zakresu i stopnia szczegółowości informacji wymaganych w prognozie oddziaływania na środowisko z RDOŚ i PPIS, b)sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko, c)poddanie projektu miejscowego planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko opiniowaniu przez właściwe organy (RDOŚ i PPIS) d)uwzględnienie ustaleń zawartych w prognozie oddziaływania na środowisko oraz opinii organów (PPIS i RODŚ), oraz rozpatrzenie uwag i wniosków zgłoszonych w związku z udziałem społeczeństwa, e)złożenie pisemnego podsumowania zawierającego uzasadnienie wyboru przyjętego dokumentu w odniesieniu do rozpatrywanych rozwiązań alternatywnych, a także informacji zgodnie z art. 55 ust. 3 w/w ustawy, f)sporządzenie uzasadnienia zawierającego informacje o udziale społeczeństwa w postępowaniu oraz o tym, w jaki sposób zostały wzięte pod uwagę i w jakim zakresie zostały uwzględnione uwagi i wnioski zgłoszone w związku z udziałem społeczeństwa. 4.Wykonawca nie później niż w dniu podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu w harmonogramie rzeczowo - finansowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej umowy - terminy wykonania, uzgodnienia, kontroli i przedłożenia do akceptacji poszczególnych elementów opracowań projektowych, 5.Harmonogram o którym mowa w § 1 ust. 4 winien być wykonany z uwzględnieniem wymagań umowy, własnych możliwości Wykonawcy, a także wymaganych procedur prawnych i możliwych do przewidzenia przeszkód. 6.W przypadku zmiany w trakcie trwania niniejszej umowy przepisów ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, stanowiącej podstawę opracowania przedmiotu zamówienia, Wykonawca winien je uwzględnić w dokonywanym opracowaniu i dostosować się do nowych przepisów prawa. 7.Strony zobowiązują się współdziałać przy wykonywaniu prac oraz działać z najwyższą starannością. W szczególności Wykonawca oświadcza, że dysponuje odpowiednią wiedzą oraz zespołem projektowym, który jest w stanie wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, zaś Zamawiający zobowiązuje się do udostępnienia wszelkich koniecznych materiałów, przekazania akceptacji otrzymanej koncepcji planu oraz terminowego odbioru poszczególnych etapów prac. 8.Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w wersji elektronicznej i papierowej: a) wersja papierowa: część tekstowa planu stanowiąca treść uchwały - 4 egz. wraz z załącznikami i 1 egz. graficznym przygotowanym do publikacji, część graficzna sporządzona na mapie w skali 1:1000 - 8 egz., część graficzna sporządzona na mapie w skali 1:1000 - 1 egz. laminowany i oprawiony w listwy, prognoza oddziaływania na środowisko (część tekstowa i graficzna) - 4 egz., prognoza skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego - 3 egz., b)wersja elektroniczna: część tekstowa planu - 2 egz, część graficzna planu w formacie pdf, jpg, tiff z zachowaniem skali 1:1000 przy rozdzielczości minimum 300 dpi oraz w formacie dwg - 2 egz, prognoza oddziaływania na środowisko (część tekstowa i graficzna) - 2 egz, prognoza skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego - 2 egz, c)opracowania powinny się prawidłowo wyświetlać i umożliwić edycję w oprogramowaniach posiadanych przez Zamawiającego (MS WORD 2007). 9. Mapy, o których mowa w art. 16 ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym zostaną pozyskane na koszt Wykonawcy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 02.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu spełnienia tego warunku;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zamówień polegających na opracowaniu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, które zostały opublikowane w Dzienniku Urzędowym danego województwa;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu spełnienia tego warunku;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje osobą posiadającą uprawnienia urbanistyczne określone w ustawie z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2012 r., poz. 647) wpisaną na listę członków Okręgowej Izby Urbanistów.;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu spełnienia tego warunku;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Dopuszcza się wprowadzenie zmian w zawartej umowie w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy w następujących przypadkach: 1.1. zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy z przyczyn formalno-prawnych niezależnych od stron postępowania, 1.2. zmiana umowy z uwagi na zmianę osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia. 2. Warunki dokonywania zmian: 2.1. inicjowanie zmian na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, 2.2. uzasadnienie zmiany prawidłową realizacja przedmiotu umowy, 2.3. dokonanie zmiany za zgodą Zamawiającego, 2.4. forma pisemna w postaci aneksu do umowy pod rygorem nieważności umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krasnystaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miasto Krasnystaw, ul. Plac 3 Maja 29, 22-300 Krasnystaw.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2012 godzina 11:00, miejsce: Biuro Obsługi Mieszkańców, siedziba Zamawiającego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na terenie miasta Krasnystaw w rejonie ulic Ułańskiej, Polnej, Makowej, Bławatnej i Witosa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Projekt dotyczy terenu o powierzchni ok. 84 ha położonego w rejonie ulic Ułańskiej, Polnej, Makowej, Bławatnej i Witosa - zgodnie z Uchwałą Nr XIV/106/2012 Rady Miasta Krasnystaw z dnia 29 marca 2012r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia w/w planu,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na terenie miasta Krasnystaw w rejonie ulic Gołębiej i Witosa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Projekt dotyczy terenu o powierzchni ok. 29 ha położonego w rejonie ulic Gołębiej i Witosa - zgodnie z Uchwałą Nr XIV/107/2012 Rady Miasta Krasnystaw z dnia 29 marca 2012r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia w/w planu,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na terenie miasta Krasnystaw w rejonie ulic Bohaterów Września, Łukasińskiego, Bieleszy, Niesieckiego, Czuby i Ułańskiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Projekt dotyczy terenu o powierzchni ok. 82 ha położonego w rejonie ulic Bohaterów Września, Łukasińskiego, Bieleszy, Niesieckiego, Czuby i Ułańskiej - zgodnie z Uchwałą Nr XIV/108/2012 Rady Miasta Krasnystaw z dnia 29 marca 2012r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia w/w planu,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.