eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa szczelinowych pułapek ekranowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-25

Łódź: Dostawa szczelinowych pułapek ekranowych
Numer ogłoszenia: 250462 - 2008; data zamieszczenia: 25.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usługowo-Produkcyjny Lasów Państwowych , ul. Legionów 113, 91-073 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6325841, faks 042 6325841.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zup-lp.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa szczelinowych pułapek ekranowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa szczelinowych pułapek ekranowych zgodnie z opisem zawartym w Załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ w następujących ilościach: 1. Zestaw do bezobsługowego odłowu kornika metodą ( kompletny ) - szt. 3.000. 2. Zestaw do odłowu kornika metodą ( kompletny ) - szt. 500 3. Pułapka skrzyniowo - szczelinowa ( sama skrzynka) - szt. 500 4. Pojemnik chwytowy do odłowu kornika i ( kompletny ) - szt. 500 5. Lejo - rynienka z kryzą do pojemnika z poz. 4 - szt. 100 6. Element odławiający do pojemnika z poz. 4 - szt. 100. 7. Korek do odłowu do pojemnika z poz. 4. - szt. 500. 8. Korek do odłowu do pojemnika z poz. 4. - szt. 500 9. Substancja neutralizująca ( np. sól ) do zalania pojemnika chwytowego metodą - szt. 100.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust.1 pkt 1-3 i niewykluczeni na podstawie art. 24 Ustawy. Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą , w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1 dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2 jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego: 1. Opis techniczny oferowanego sprzętu umożliwiający ocenę parametrów zgodnie z Zał.1 do SIWZ (w tym również oferowany okres gwarancji) 2. Kompletny zestaw do odłowu , o którym mowa w pkt.3.1 SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zup-lp.lodz.pl/index.php?pg=50.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Usługowo - Produkcyjny Lasów Państwowych w Łodzi ul. Legionów 113, 91-073 Łódź.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2008 godzina 08:30, miejsce: Zakład Usługowo - Produkcyjny Lasów Państwowych w Łodzi ul. Legionów 113, 91-073 Łódź.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.