To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-11-27
Warszawa: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Dzielnicy Wola - (znak sprawy: 64/ZP/12)
Numer ogłoszenia: 250033 - 2012; data zamieszczenia: 27.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 222707 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola, Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5048586,87,89,90, faks 22 5048592.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Dzielnicy Wola - (znak sprawy: 64/ZP/12).
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: sukcesywne dostawy materiałów biurowych dla Urzędu Dzielnicy Wola. W celu poprawnej identyfikacji artykułu biurowego Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w odniesieniu do nw. pozycji opisanych w Formularzu Cenowym stanowiącym Załącznik nr 1 do Formularza Ofertowego zawarł informacje producenta, które są trwale umiejscowione na artykule biurowym, w jednej z następujących form oznaczeń, tj.: a) Znak, symbol producenta (wypukły, wklęsły lub naniesiony), b) Znak marki (wypukły, wklęsły lub naniesiony), c) Znak katalogowy producenta (wypukły, wklęsły lub naniesiony). - w odniesieniu do pozycji nr 4,5,6,7,10,11,13,15,23,24,25,26,39 nazwa producenta oraz typ mają być trwale naniesione na produkcie (nie dopuszcza się etykiet), - w odniesieniu do pozycji nr 29,35,36,54,55,56,57 nazwa producenta, typ oraz kod kreskowy mają być trwale naniesione, - w odniesieniu do pozycji nr 18,20,30,42,70,71 nazwa producenta ma być trwale naniesiona. Wymienione w opisie Formularza Cenowego, typy lub nazwy własne należy traktować, jako określenie właściwości użytkowych oraz minimalnych parametrów jakościowych zamawianych artykułów, których dotrzymania żąda Zamawiający dla wszystkich artykułów biurowych stanowiących przedmiot zamówienia opisanych nazwą producenta, marką, typem. Możliwe jest zaproponowanie w ofercie artykułu równoważnego w odniesieniu do pozycji oznaczonych (*) w Formularzu Cenowym o nie niższych parametrach jakościowych, użytkowych i wydajności niż te określone przez Zamawiającego w ww. formularzu. Artykuły te zostały określone typem, marką, nazwą firmy. Parametry równoważności w oparciu, o które Zamawiający będzie oceniał złożone oferty zostały opisane w pozycjach nr: 8,9,12,14,19,90,95,96,97,98,99,100 przy opisie artykułu w Formularzu Cenowym stanowiącym Załącznik nr 1A do Formularza Ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. W przypadku ww. pozycji należy wziąć pod uwagę, iż Zamawiający posiada artykuły biurowe bądź materiały eksploatacyjne wymienionych marek i typów. W związku z powyższym oferowane produkty muszą być dopasowane do materiałów będących w posiadaniu Zamawiającego. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę dostawy wyrobów i artykułów innych firm lub typów niż określone w Formularzu Cenowym, Wykonawca musi dokładnie opisać artykuł równoważny (zamienny) oraz podać jego pełną nazwę, typ i producenta oraz załączyć do oferty próbki tych oferowanych równoważnych (zamiennych) artykułów. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wskazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wszystkie artykuły równoważne muszą być wykonane z dobrej jakości materiałów, nietrujących, wykonane estetycznie, nie mogą mieć wad produkcyjnych, muszą spełniać swoją funkcję. Jeżeli Zamawiający wykaże w trakcie realizacji umowy, iż dostarczony zamiennik nie jest odpowiednikiem (pod względem parametrów jakościowych i użytkowych) artykułu podstawowego (opisanego w Formularzu Cenowym), Wykonawca w ramach wynagrodzenia umownego jest zobowiązany do dostarczenia artykułu podstawowego za cenę jednostkową określoną w Formularzu Cenowym i wymiany już dostarczonych egzemplarzy. 2) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie zakresu zamówienia, którego wykonanie Wykonawca powierzy Podwykonawcom. 3) Gwarancja: Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na okres 12 miesięcy od daty dostawy. 4) Dostawa przedmiotu zamówienia będzie się odbywać sukcesywnie. Miejsca dostawy: - Urząd Dzielnicy Wola przy Al. Solidarności 90, Warszawa, - pomieszczenia magazynowe Zamawiającego przy ul. Olbrachta 7, Warszawa, - pomieszczenia magazynowe Zamawiającego przy ul. Żelaznej 99, Warszawa. Uwaga! Warunki realizacji przedmiotowego zamówienia zostały określone we Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AMAD Sp z o. o., ul. Łąkowa 31, 05-092 Łomianki, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 141601,29 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 121700,00
Oferta z najniższą ceną: 121700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 148198,68
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie IV etapu remontu instalacji elektrycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 211 przy ul. Nowy Świat 21A w Warszawie (numer postępowania UD-IX-ZP-22-2024)
- Wykonanie druku Farmakopei Polskiej wydanie XIII 2023 w postaci 500 egzemplarzy trzytomowych książek, wraz z dostawą całego nakładu książek
- Dostawy pieczywa
- Wykonanie i dostawa odznak, legitymacji i pudełek do odznak "Honorowy Dawca krwi- Zasłużony dla Zdrowia Narodu" Części 1÷3; ZZP.ZP.411.88.2024
- Dostawa materiałów promocyjnych - zamówienie w podziale na 2 zadania.
- Dostawa części zamiennych potrzebnych do eksponatów w ramach inicjatywy SOWA
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i druków akcydensowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim
- Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie.
- dostawa materiałów biurowych (ZP-54/2024)
- Dostawa artykułów biurowych i papierniczych
- Zakup oraz sukcesywne dostarczanie materiałów biurowych do siedziby Urzędu Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy przy ul. Modlińskiej 197 w Warszawie
- Dostawa materiałów biurowych, sprzętu biurowego i smyczy z nadrukiem (postępowanie z podziałem na 3 części)
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.