eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa i montaż zasilacza awaryjnego oraz odbiór i utylizacja zużytych akumulatorów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-24

Warszawa: Dostawa i montaż zasilacza awaryjnego oraz odbiór i utylizacja zużytych akumulatorów
Numer ogłoszenia: 249552 - 2008; data zamieszczenia: 24.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowiecki Oddział Żandarmerii Wojskowej , ul. Jana Ostroroga 35, 01-163 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6853247, 6857451, faks 022 6853247.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zw.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż zasilacza awaryjnego oraz odbiór i utylizacja zużytych akumulatorów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż zasilacza awaryjnego oraz odbiór i utylizacja zużytych akumulatorów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.68.25.30 - Awaryjne urządzenia energetyczne 31.43.00.00 - Akumulatory elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości, całość zamówienia - 3 000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający warunki wynikające z art. 22 ust. 1 w punktach 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp). W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 (Pzp). Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków na podstawie dokumentów, które należy załączyć do oferty zgodnie z SIWZ. Ocena spełnienia warunków określonych w SIWZ będzie polegała na ocenie spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Wypełniony, ściśle wg załączonego druku (załącznik nr 3 do SIWZ) przez Zamawiającego, niezmieniony formularz cenowy wraz ze sporządzonym przez Wykonawcę opisem oferowanych towarów; 2)Oświadczenie pisemne Wykonawcy potwierdzające spełnienie wymagań określonych przepisami art. 22 ust.1 w punktach 1-4 Ustawy PZP, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ; 3)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwy dokument musi być złożony przez każdy podmiot. Dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4)Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik. ; 5)Zaakceptowany (parafowany) i wypełniony w miejscach wykropkowanych projekt umowy (dot. danych Wykonawcy oraz § 2 ust. 1; § 4 ust. 7 pkt b)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 70.00
  • 2 - Termin wykonania zamówienia(ilośc dni od podpisania umowy) - 20.00
  • 3 - Okres gwarancji - 10.00

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zw.wp.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację można uzyskaćw siedzibie Zamawiającego przy ul. Ostroroga 35, 01-163 Warszawa, budynek nr 18 pokój nr 101 od poniedziałku do piątku w godz. 08.00-10.00, 13.00-15.00. Cena - bezpłatnie..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2008 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w kancelarii jawnej w budynku nr 1 w pokoju 103, do dnia 02.12.2008r. do godziny 9.00 w siedzibie Zamawiającego, ul. Ostroroga 35, 01-163 Warszawa..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.