eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łukowica › Dostawę oleju opałowego lekkiego do budynków użyteczności publicznej Gminy ŁUKOWICA

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-25

Łukowica: Dostawę oleju opałowego lekkiego do budynków użyteczności publicznej Gminy ŁUKOWICA
Numer ogłoszenia: 249216 - 2014; data zamieszczenia: 25.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 143765 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Łukowica, Łukowica 334, 34-606 Łukowica, woj. małopolskie, tel. 018 3301521, faks 018 3335411.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę oleju opałowego lekkiego do budynków użyteczności publicznej Gminy ŁUKOWICA.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną w miarę potrzeb dostawę oleju opałowego lekkiego do 21 budynków użyteczności publicznej w 10-ciu sołectwach w Gminie Łukowica, w ilościach niezbędnych do ogrzewania budynków. Planowana łączna ilość oleju wynosić będzie max. ok. 270 000 litrów rocznie, na miejsce wskazane przez Zamawiającego do obiektów wymienionych w Zestawieniu obiektów Gminy Łukowica zał. nr 4 do SIWZ - z uwzględnieniem uwag jak poniżej: 1/ na telefoniczne zamówienie upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego w terminie do 2-ch dni od otrzymania zamówienia. W przypadku gdy termin dostawy upływa w sobotę, niedzielę, święto lub dzień wolny od pracy, wówczas dostawa winna nastąpić w pierwszym dniu przypadającym bezpośrednio po tych dniach, chyba że nastąpi pilna potrzeba dostawy a strony zgodnie mistrala jej termin. 2/ nie należy przewidywać sumowania dostaw dla kilku obiektów jednocześnie (może to mieć miejsce sporadycznie). 3/ w obiektach gdzie są zbiorniki o pojemności 1500-2000 l - należy przewidzieć dostawy w ilości po 1000 l jednorazowo. 4/ przy większych zbiornikach należy również przewidzieć dostawy w mniejszych ilościach niż pojemność zbiorników - wiąże się to z możliwościami płatniczymi Zamawiającego. 5/ należy uwzględnić w okresie zimy (silne mrozy) - wysokie zużycie paliwa a w związku z tym konieczność dostawy tegoż paliwa w ciągu 6 godzin od złożenia zapotrzebowania przez telefon. 6/obiekty wymienione w Zestawieniu do SIWZ są położone w terenie górzystym - w okresie zimy znacznie utrudniony jest do nich dojazd, a dużymi pojazdami wręcz niemożliwy. Odległości między tymi obiektami wynoszą od 1 do 20 km. 2.Zamawiający zastrzega sobie możliwość: zmniejszenia ilości dostawy oleju stosownie do potrzeb. 3.Planowana ilość dostaw oleju do poszczególnych obiektów: Lp.Obiekt użyteczności publicznej Ilość litrów 1. Urząd Gminny 7000..Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej 5000.3.Gminny Ośrodek Kultury 5000.4.Przedszkole Samorządowe w Łukowicy 3000.5.Szkoła Podstawowa w Jadamwoli 10000.6.Szkoła Podstawowa w Jastrzębiu 8000.7.Szkoła Podstawowa w Młyńczyskach 25000.8.Szkoła Podstawowa w Łukowicy 35000.9.Zespół Szkół Przyszowa I 34000.10.Szkoła Podstawowa w Przyszowej II 20000.11.Szkoła Podstawowa w Roztoce 7000.12.Szkoła Podstawowa w Stroniu 8000.13.Szkoła Podstawowa w Świdniku 25000.14.Gimnazjum w Łukowicy 40000.15.Ośrodek Zdrowia w Łukowicy 18000.16.Ośrodek Zdrowia w Przyszowej 4000.17.Świetlica Wiejska w Przyszowej 5000.18.Obora Podworska w Łukowicy 3000.19.Remiza OSP w Świdniku 2000.20.Remiza OSP w Stroniu 2000.21.Remiza OSP w Przyszowej 2000.4.Olej będący przedmiotem dostawy powinien spełniać wymagania normy PN-C 96024 dla gatunku L-1..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00 - Olej opałowy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe GRÓD Sp z o.o., Podegrodzie 210A, 33-386 Podegrodzie, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 790375,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 916399,20

  • Oferta z najniższą ceną: 916399,20 / Oferta z najwyższą ceną: 916399,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.