eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Usługi sprzątania pomieszczeń w budynku Prokuratury Okręgowej i Rejonowej w Płocku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-10-03

Płock: Usługi sprzątania pomieszczeń w budynku Prokuratury Okręgowej i Rejonowej w Płocku
Numer ogłoszenia: 249137 - 2008; data zamieszczenia: 03.10.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 205954 - 2008r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Płocku, pl. Obrońców Warszawy 8, Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2674560, fax 024 2674580.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi sprzątania pomieszczeń w budynku Prokuratury Okręgowej i Rejonowej w Płocku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania pomieszczeń w budynku Prokuratury Okręgowej i Rejonowej w Płocku przy Placu Obrońców Warszawy 8 oraz w budynku przy ul. Kościuszki 11, a w szczególności: 1) Codzienne sprzątanie przez Wykonawcę powierzchni 2440 m2, w tym: - 763 m2 to wykładzina dywanowa, chodniki dywanowe i dywany, - 228 m2 to wykładzina marmoleum - linoleum, - 262 m2 to parkiet, - 908 m2 to posadzka marmurowa, terrakota i gres, - 279 m2 to glazura. 2) Codzienne utrzymywanie czystości i porządku w pomieszczeniach biurowych, w tym: - odkurzanie wykładzin dywanowych i dywanów, - mycie wykładzin marmoleum, parkietów i posadzek z terrakoty, - mycie i wycieranie z kurzu drzwi i mebli biurowych, odbojników na ścianach i parapetów wewnętrznych, - opróżnianie niszczarek i usuwanie z koszy worków z odpadami oraz wynoszenie do pojemników na zewnątrz budynku. 3) Codzienne utrzymywanie czystości w sanitariatach, ciągach komunikacyjnych oraz pomieszczeniach socjalnych, w tym: - odkurzanie wykładzin dywanowych i chodników dywanowych, - mycie posadzek marmurowych oraz z terrakoty i gresu, - mycie glazury, drzwi, luster, armatury, umywalek i zlewozmywaków, - mycie i dezynfekowanie muszli klozetowych i pisuarów, - mycie i wycieranie z kurzu parapetów wewnętrznych, - usuwanie z koszy worków z odpadami oraz wynoszenie do pojemników na zewnątrz budynku. 4) Cotygodniowe we wszystkie pomieszczeniach: - wycieranie z kurzu aparatów telefonicznych i kontaktów, - mycie kaloryferów, - balustrad i innych elementów zdobiących na klatkach schodowych. 5) Comiesięczne we wszystkich pomieszczeniach: - mycie lamperii, kinkietów, wentylatorów i kratek wentylacyjnych, - wycieranie z kurzu obrazów, tablic, instrukcji i innych ozdób, - odkurzanie mebli tapicerskich. 6) Cokwartalne mycie we wszystkich pomieszczeniach dwustronnie okien o powierzchni ogólnej 276 m2, ościeżnic, żaluzji poziomych o powierzchni 36 m2 oraz opraw oświetleniowych w terminie uzgodnionym ze Zamawiającym. 7) Wykonywanie usługi sprzątania pomieszczeń z użyciem własnego sprzętu mechanicznego i atestowanych środków (myjących, czyszczących, pielęgnujących, myjąco-dezynfekujących itp.) należących do Wykonawcy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.90.00 - Usługi sprzątania biur i szkół oraz czyszczenia urządzeń biurowych .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 104765.28 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.10.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Gospodarczo-Socjalnych ANTEMA, Al. Jana Pawła II 8a, 58-506 Jelenia Góra, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 104765.28
  • Oferta z najniższą ceną: 104765.28 oferta z najwyższą ceną: 263520.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.