eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piątnica Poduchowna › Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych w Gminie Piątnica

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-27

Piątnica Poduchowna: Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych w Gminie Piątnica
Numer ogłoszenia: 248834 - 2013; data zamieszczenia: 27.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 94909 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piątnica, ul. Stawiskowska 53, 18-421 Piątnica Poduchowna, woj. podlaskie, tel. 86 2162476, faks 86 2152113.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych w Gminie Piątnica.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot Zamówienia obejmuje odbieranie i zagospodarowanie każdej ilości stałych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych znajdujących się w granicach administracyjnych Gminy Piątnica. Zamawiający zaleca wizytę miejsc realizacji zamówienia, w celu oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka świadczenia usług oraz uzyskania i zweryfikowania wszelkich danych, jakie mogą być niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy na wykonanie niniejszego zamówienia. 2. System odbierania odpadów komunalnych w Gminie Piątnica nie obejmuje odpadów powstających w wyniku prowadzonej działalności gospodarczej. 3. Ogólna charakterystyka Gminy Piątnica w kontekście odbioru i zagospodarowania odpadów. Dane na dzień 31.12.2012 r. - Liczba zameldowanych mieszkańców Gminy Piątnica wynosi 10 661. Szacuje się, że liczba osób faktycznie zamieszkałych jest mniejsza i wynosi 9 800. Liczba ludności zameldowanej na pobyt stały w poszczególnych wsiach L.p Wieś Stan na 31.12.2012r. 1. Budy Czarnockie 320 2. Budy-Mikołajka 47 3. Choszczewo 14 4. Czarnocin 540 5. Dobrzyjałowo 458 6. Drozdowo 689 7. Drożęcin-Lubiejewo 92 8. Elżbiecin 216 9. Górki-Sypniewo 187 10. Górki-Szewkowo 66 11. Guty 86 12. Jeziorko 589 13. Kalinowo 375 14. Kałęczyn 37 15. Kisielnica 360 16. Kobylin 120 17. Kosaki 155 18. Kownaty 357 19. Krzewo 268 20. Marianowo 227 21. Motyka 46 22. Murawy 317 23. Nagórki 173 24. Niewodowo 323 25. Nowe Krzewo 81 26. Nowy Cydzyn 245 27. Olszyny 283 28. Olszyny-Kolonia 59 29. Pęza 99 30. Piątnica Poduchowna 1792 31. Piątnica Włościańska 420 32. Poniat 184 33. Rakowo-Boginie 193 34. Rakowo-Czachy 176 35. Rządkowo 89 36. Stary Cydzyn 152 37. Stary Drożęcin 71 38. Taraskowo 159 39. Truszki 125 40. Wiktorzyn 17 41. Wyłudzin 63 42. Wyrzyki 98 43. Zabawka 64 44. Żelechy 229 Razem: 10 661 - Na terenie Gminy Piątnica jest około 2550 gospodarstw domowych (dane na podstawie podłączeń wody). - Na dzień 28.05.2013 r. złożono 1869 deklaracji, z tego 1789 gospodarstw domowych (7169 osoby) zadeklarowało selektywny sposób gromadzenia odpadów, a 80 gospodarstw domowych (171 osoby) nieselektywny sposób gromadzenia odpadów. - Powierzchnia Gminy Piątnica wynosi 218,69 km2. - Mapa Gminy Piątnica stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ. - Liczba miejscowości położonych na terenie administracyjnym Gminy Piątnica wynosi 44. - Masa odpadów w Mg odebrana od właścicieli nieruchomości Gminy Piątnica w latach 2011 - 2012. Rodzaj odpadu 2011 2012 papier i tektura 7,1 4,6 szkło 1,7 3,8 tworzywa sztuczne 4,5 18,6 metale 0,2 - wielkogabarytowe 3,8 - sprzęt elektryczny i elektrotechniczny 1,4 - biodegradowalne - 4,6 niesegregowane 980 1.119,8 Szczegółowy wykaz nieruchomości, z których odbierane będą stałe odpady komunalne Zamawiający przekaże Wykonawcy w terminie nie później niż do 01 lipca 2013 r. Na terenie Gminy Piątnica obok zabudowy jednorodzinnej znajdują się budynki wielorodzinne - 4 z nich będą wyposażone we wspólne kontenery do zbierania odpadów komunalnych (1 blok w Piątnicy Poduchownej, ul. Czarnocka 58 oraz 3 bloki w Marianowie). 4.Zakres zamówienia obejmuje: a) opróżnianie i wywóz odpadów z pojemników na odpady zmieszane oraz pojemników i worków na odpady zbierane selektywnie, b) zagospodarowanie odpadów w instalacjach w celu uzyskania poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami i ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z przepisami ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, przepisami wykonawczymi do ustawy oraz regulaminem utrzymania czystości i porządku gminy Piątnica, c) selektywne odbieranie następujących frakcji odpadów: papieru i tektury, metali, tworzyw sztucznych, szkła, opakowań wielomateriałowych, odpadów komunalnych ulegających biodegradacji w tym odpadów opakowaniowych ulegających biodegradacji; przeterminowanych leków i chemikalii, zużytych baterii i akumulatorów, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, mebli i innych odpadów wielkogabarytowych, odpadów budowlanych i rozbiórkowych, zużytych opon, odpadów zielonych, d) wyposażenie, utrzymanie i obsługa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK-u) z obsadą personalną, e) dostarczenie materiałów informacyjnych właścicielom nieruchomości. 5. Obowiązki Wykonawcy w zakresie realizacji zamówienia: a) Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec Zamawiającego oraz osób trzecich za szkody powstałe podczas wykonywania przedmiotu umowy. b) Jeśli podczas odbierania odpadów dojdzie do uszkodzenia lub zniszczenia przez Wykonawcę pojemników, Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia zobowiązany będzie do niezwłocznego dostarczenia (wymiany) pojemników na swój koszt. c) Wykonawca zobowiązany będzie także do zebrania odpadów leżących w każdym miejscu jeśli będzie to wynikiem jego działania. d) Wykonawca zobowiązany będzie w ramach umowy do przygotowania (wydruku) harmonogramu odbioru odpadów, informacji na temat zasad selektywnego gromadzenia odpadów oraz do ich dystrybucji wśród właścicieli nieruchomości nie później niż 7 dni przed pierwszym odbiorem odpadów. Wykonawca zobowiązany będzie również do dystrybucji wśród właścicieli nieruchomości innych dokumentów związanych z Systemem Gospodarki Odpadami o ile nie będą one wymagały potwierdzenia odbioru. e) Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzenia planu tras odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Piątnica w porozumieniu z Zamawiającym nie później niż 7 dni przed pierwszym odbiorem odpadów. f) Wykonawca powinien dysponować odpowiednim sprzętem technicznym przystosowanym do warunków atmosferycznych i terenowych Gminy Piątnica, aby odbiór odpadów mógł odbywać się z terenu całej gminy w sposób ciągły, zgodnie z harmonogramem odbioru odpadów. g) Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia nie będzie mógł mieszać selektywnie zebranych odpadów komunalnych z niesegregowanymi (zmieszanymi) odpadami komunalnymi. h) Wykonawca zobowiązany będzie do monitorowania obowiązku ciążącego na właścicielu nieruchomości w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych lub postępowania niezgodnego z Regulaminem. W przypadku stwierdzenia, że właściciel nieruchomości nie wywiązuje się z obowiązku w zakresie segregacji odpadów, Wykonawca odbiera odpady jako niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne. Wykonawca zobowiązany będzie w terminie 7 dni roboczych od dnia zaistnienia takich sytuacji do pisemnego lub drogą elektroniczną poinformowania Zamawiającego o niewywiązaniu się z obowiązków regulaminowych przez właściciela nieruchomości. Do informacji Wykonawca zobowiązany będzie załączyć dokumentację - zdjęcie fotograficzne lub nagranie wykonane kamerą i opis zaistniałego zdarzenia. Z dokumentacji musi jednoznacznie wynikać: jakiej dotyczy nieruchomości, w jakim dniu i o jakiej godzinie doszło do ustalenia ww. zdarzenia. i) Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i zagospodarowania każdej ilości odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Piątnica. j) Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych we wskazanym przez Zamawiającego miejscu na terenie Gminy Piątnica i wyposażenia go w odpowiednie pojemniki, monitorowania stanu zapełnienia pojemników oraz odbierania odpadów w takiej częstotliwości, aby nie powodowało to przepełnienia tych pojemników. PSZOK będzie czynny co najmniej 1 raz w tygodniu w godzinach 9.00-17.00. k) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją zamówienia, a w szczególności do: - dostarczania Zamawiającemu w wersji papierowej i elektronicznej sprawozdań kwartalnych o jakich mowa w art. 9 n ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Sprawozdania powinny być sporządzone zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z 15 maja 2012 r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami, a w przypadku zmiany rozporządzenia, zgodnie z obowiązującymi wzorami druków. - dostarczenia niezbędnych informacji umożliwiających sporządzenie przez Zamawiającego rocznego sprawozdania z realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi, o którym mowa w art. 9q ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie również do przedkładania Zamawiającemu innych informacji nt. odbioru, unieszkodliwiania i segregacji odpadów jeśli w trakcie realizacji zamówienia na Zamawiającego nałożony zostanie obowiązek sporządzania innych sprawozdań z zakresu gospodarki odpadami. Dotyczy to tylko informacji, w posiadaniu których będzie Wykonawca, a nie Zamawiający. - przedkładania Zamawiającemu najpóźniej wraz z fakturą za dany okres rozliczeniowy raportów wagowych zawierających wyszczególnienie miejsca odbioru odpadów oraz ilości i rodzaju odebranych odpadów (zgodnie z obowiązującą klasyfikacją odpadów), na których znajdować się winna adnotacja, że odpady pochodzą z terenu Gminy Piątnica. - przekazywania Zamawiającemu kart przekazania odpadów do RIPOK-ów bądź innej jednostki do odbioru odpadów selektywnie zebranych zgodnie z obowiązującymi wzorami, o jakich mowa w rozporządzeniu Ministra Środowiska z 8 grudnia 2010 r. w sprawie wzorów stosowanych na potrzeby ewidencji i odpadów, rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010 r. w sprawie zakresu informacji oraz wzorów formularzy służących do sporządzania i przekazywania zbiorczych zestawień danych o odpadach. l) Wykonawca na wniosek właściciela nieruchomości przedstawi ofertę cenową na wyposażenie nieruchomości w pojemniki i worki (w formie dzierżawy lub sprzedaży). Koszty wyposażenia nieruchomości w pojemniki i worki będą ustalone przez zainteresowane strony w drodze odrębnych umów cywilno-prawnych zawartych między Wykonawcą a zainteresowanymi właścicielami nieruchomości. 6. Wymagania dotyczące instalacji do jakiej mogą trafić odpady: Odpady zebrane od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Piątnica, Wykonawca zobowiązany będzie zagospodarować (odbiór, transport, poddanie odzyskowi lub unieszkodliwianiu) zgodnie z Wojewódzkim Planem Gospodarki Odpadami, co oznacza, że zebrane na terenie Gminy Piątnica odpady komunalne mogą trafić do jednego ze wskazanych w Planie RIPOK-ów. W przypadku frakcji odpadów selektywnie zebranych w ramach zagospodarowania odpadów, Wykonawca zobowiązany będzie do ich przekazania do instalacji odzysku, unieszkodliwiana, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach. 7. Sposób odbioru przez Wykonawcę stałych odpadów komunalnych odbieranych selektywnie: Na terenie Gminy Piątnica obowiązywał będzie system mieszany workowo - pojemnikowy zbiórki odpadów komunalnych. Urządzenia do gromadzenia odpadów komunalnych (pojemniki i worki) zapewniają właściciele nieruchomości. Pojemniki i worki na odpady władający nieruchomością będą ustawiać w miejscu wyodrębnionym, dostępnym dla pracowników przedsiębiorcy odbierającego odpady lub, gdy takiej możliwości nie ma, będą wystawiać w dniu ich odbioru przed posesję w sposób nieutrudniający przejścia lub przejazdu osobom trzecim. a) częstotliwość odbioru i rodzaj worka lub sposób pakowania odpadów komunalnych odbieranych selektywnie: - worki lub pojemniki koloru zielonego - z przeznaczeniem na szkło opakowaniowe (białe i kolorowe) - nie rzadziej niż raz na kwartał; - worki lub pojemniki koloru żółtego - z przeznaczeniem na tworzywa sztuczne, odpady wielomateriałowe oraz drobny metal - nie rzadziej niż raz w miesiącu; - worki lub pojemniki koloru niebieskiego - z przeznaczeniem na papier i makulaturę - nie rzadziej niż raz na kwartał; - worki koloru brązowego - z przeznaczeniem na odpady biodegradowalne - dwa razy w miesiącu z terenów zabudowy wielorodzinnej, dwa razy w miesiącu w okresie wiosenno-letnim (kwiecień - październik) z terenów zwartej zabudowy wsi, jeden raz w miesiącu w pozostałym okresie roku oraz z terenów zabudowy kolonijnej. b) częstotliwość odbierania pozostałych selektywnie zbieranych odpadów z terenu gminy Piątnica: - przeterminowane leki, baterie, chemikalia i odpady zielone - w PSZOK, - meble i inne odpady wielkogabarytowe, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, zużyte opony i akumulatory - w PSZOK, odbierane też będą przez Wykonawcę w czasie zbiórek prowadzonych akcyjnie, tzw. wystawek co najmniej dwa razy w roku, - odpady budowlane i rozbiórkowe powstałe w wyniku działań niewymagających pozwolenia na budowę lub zgłoszenia do organu administracji architektoniczno - budowlanej, a także odpady zielone odbierane będą w PSZOK. Gospodarowanie odpadami budowlanymi z innych robót odbywać się będzie w oparciu o indywidualne umowy cywilno-prawne zawierane pomiędzy podmiotami wykonującymi prace remontowo-budowlane i właścicielami nieruchomości lub między właścicielami, a uprawnionymi do odbioru odpadów przedsiębiorcami. 8. Sposób odbioru przez Wykonawcę stałych odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych): Odpady niesegregowane (zmieszane) gromadzone w pojemnikach - odbierane będą: - dwa razy w miesiącu z terenów zabudowy wielorodzinnej, - dwa razy w miesiącu w okresie wiosenno-letnim (kwiecień - październik) z terenów zwartej zabudowy wsi (zabudowa zagrodowa i jednorodzinna), - jeden raz w miesiącu w pozostałym okresie roku z terenów zabudowy zagrodowej i jednorodzinnej oraz z terenów zabudowy kolonijnej wsi. 9. Standardy sanitarne dotyczące wykonywania zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia uwzględniając zapisy przepisów wymienionych w punkcie C niniejszej Specyfikacji. B.Wykaz urządzeń do gromadzenia odpadów. 1. Urządzenia do gromadzenia odpadów: a) Wielkości pojemników: Do zbierania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych w zabudowie jednorodzinnej mogą być stosowane pojemniki o pojemności: od 120 l do 240 l, a w zabudowie wielorodzinnej mogą być stosowane pojemniki o pojemności: od 120 l do 1100 l. Każda nieruchomość musi być wyposażona w co najmniej 1 pojemnik o pojemności 120 l na zmieszane odpady komunalne. Do zbierania odpadów innych niż zmieszane mogą być stosowane worki z folii LDPE pojemności od 60 do 120 l. Wszystkie pojemniki i worki powinny charakteryzować się odpowiednią wytrzymałością mechaniczną. b) Oznaczenie worków lub pojemników: Worki lub pojemniki do selektywnego zbierania stałych odpadów komunalnych powinny być oznaczone zgodnie z poniższą instrukcją: - kolor żółty - do zbierania tworzyw sztucznych, drobnego metalu oraz odpadów wielomateriałowych, - kolor zielony - do zbierania szkła opakowaniowego, - kolor niebieski - z przeznaczeniem na papier i makulaturę, - kolor brązowy - z przeznaczeniem na odpady biodegradowalne. 2. Sprzęt techniczny: Wykonawca zobowiązany będzie realizować zamówienie przy wykorzystaniu minimum sprzętu, o jakim mowa w Rozdziale IX SIWZ. W zakresie utrzymania odpowiedniego stanu sanitarnego pojazdów i urządzeń należących do Wykonawcy, należy zapewnić, aby urządzenia te utrzymane były we właściwym stanie technicznym i sanitarnym. Pojazdy i urządzenia należące do Wykonawcy muszą być zabezpieczone przed niekontrolowanym wydostawaniem się na zewnątrz odpadów podczas ich magazynowania, przeładunku, a także transportu. Pojazdy i urządzenia muszą być poddawane myciu i dezynfekcji z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego, nie rzadziej niż raz na miesiąc, a w okresie letnim, nie rzadziej niż raz na 2 tygodnie - Wykonawca zobowiązany będzie posiadać dokumenty potwierdzające wykonanie tych czynności. Pojazdy należące do Wykonawcy muszą być oznakowane logiem firmy Wykonawcy. C. Wymogi dotyczące przekazywania odpadów Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu umowy przy zachowaniu należytej staranności zgodnie z przepisami prawa, a w szczególności: 1. ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U z 2010 r., Nr 220. poz. 1447 z późn. zm.), 2. ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21) 3. ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r., poz. 391 z późn. zm.), 4. ustawy z dnia 1 lipca 2011 r. o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2011 r., nr 152 poz. 897), 5. ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008 r., Nr 25, poz. 150 z późn. zm.), 6. ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2005 r., Nr 180, poz. 1495 z późn. zm.), 7. ustawy z dnia 24 kwietnia 2009 r. o bateriach i akumulatorach (Dz. U. z 2009 r., Nr 79, poz. 666 z późn. zm.), 8. ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne ( Dz. U. z 2012r., poz. 145 z późn. zm.), 9. rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 16 czerwca 2009 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi (Dz. U. 2009r., nr 104 poz. 868), 10. rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji i odpadów (Dz. U. 2010r., nr 249 poz. 1673), 11. rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. 2001r., Nr 112 poz. 1206), 12. rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012 r., poz. 645), 13. rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012 r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2012 r., poz. 630), 14. rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013r., poz.122) 15. rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczenia masy tych odpadów (Dz. U. z 2012 r., poz. 676), 16. uchwały Nr 117/XXVI/2013 Rady Gminy Piątnica z dnia 20 lutego 2013 r. w sprawie uchwalenia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Piątnica (Dz. Urz. Woj. Podlaskiego z 2013 r., poz. 1816 z późn. zm.), 17. uchwały Nr XX/233/12 Sejmiku Województwa Podlaskiego z 21 czerwca 2012 r. w sprawie uchwalenia Planu Gospodarki Odpadami Województwa Podlaskiego na lata 2012 - 2017, 18. uchwały Nr XX/234/12 Sejmiku Województwa Podlaskiego z 21 czerwca 2012 r. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami Województwa Podlaskiego na lata 2012 - 2017..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami 90.51.12.00 - Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.51.13.00 - Usługi zbierania śmieci 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.40.00 - Usługi recyklingu odpadów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Komunalne BŁYSK Marianna Marczyk, ul. Wilsona 2/2, 18-300 Zambrów, 18-300 Zambrów, 18-300 Zambrów, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 573658,54 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 411505,92

  • Oferta z najniższą ceną: 411505,92 / Oferta z najwyższą ceną: 541054,08

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.