eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa i serwis gwarancyjny sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla Krajowego Funduszu Kapitałowego S.A.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-27

Warszawa: Dostawa i serwis gwarancyjny sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla Krajowego Funduszu Kapitałowego S.A.
Numer ogłoszenia: 248674 - 2013; data zamieszczenia: 27.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Krajowy Fundusz Kapitałowy S.A. , ul. Krucza 16/22, 00-526 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 578 26 86, faks 0-22 578 26 87.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kfk.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: okreslone w art. 3 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i serwis gwarancyjny sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla Krajowego Funduszu Kapitałowego S.A..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa wraz z montażem ,uruchomieniem i serwisem gwarancyjnym fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem zgodnie z poniższym zestawieniem poniższych parametrów techniczno- użytkowych dla każdego asortymentu. Określone poniżej wielkości zamówienia należy traktować jako maksymalne. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia liczby kupowanych urządzeń w pozycjach nr 4 i 5 do 1 sztuki asortymentu. Pozostała ilość asortymentu Zamawiający skonsumuje w całości przez cały okres obowiązywania umowy. Dostawy będą realizowane transzach, uruchamianych na podstawie Zamówień częściowych składanych przez Zamawiającego aż do skonsumowania asortymentu, z czego pierwsza transza zostanie uruchomiona niezwłocznie po podpisaniu umowy. Dostawa wraz montażem,uruchomieniem i serwisem gwarancyjnym. 1.Maszyna serwerowa z przeznaczeniem na serwer poczty elektronicznej -1 szt 2.Serwerowe dyski twarde SATA o pojemności minimum 2 TB każdy -2 szt 3.Access Point Wi-Fi-1 szt 4.Komputer stacjonarny -4 szt 5.Monitor komputerowy-4 szt 6.Switch 24 porty gigabitowe -2 szt 7.Mysz komputerowa 3 przyciski USB Logitech OEM B110 optical usb czarna lub równoważna pod względem jakości wykonania -8 szt 8.Laptop-1szt 9.Płaska i cicha klawiatura komputerowa USB, duże przyciski ENTER, SHIFT i BACKSPACE -5 szt 10.Głośniki komputerowe 2.0 o mocy 1W i wejściem analogowym stereo -3 szt 11.Streamer -1 szt. 12.Router UTM-1 szt 13.Tablet multimedialny mini -1 szt 14.Program do rozpoznawania tekstów OCR- 2 użytkowników na 2 stanowiskach. 15.Karta pamięci SDHC 8GB pasująca do aparatu fotograficznego Panasonic FZ100 -2 szt 16.Najnowsze stabilne oprogramowanie biurowe zawierające następujące elementy: procesor tekstu, arkusz kalkulacyjny, program do prezentacji, w pełni wspierający formaty plików .docx, .xlsx, .pptx, klient poczty w pełni wspierający komunikację z serwerem MS Exchange 2003- 4 szt. 17.Oryginalna bateria do laptopa Toshiba Portege Z930. Bateria musi być zalecana przez producenta komputera, aby jej użycie nie spowodowało utraty gwarancji- 1 szt. 18.Program bazodanowy, w pełni współpracujący z oprogramowaniem pakietu MS Office 2010, w pełni wspierający pliki .mdb. Licencja powinna pozwalać na przenoszenie oprogramowania między stanowiskami -3 szt.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiotem Zamówienia jest dostawa i serwis gwarancyjny sprzętu komputerowego oraz oprogramowania w wielkości do 20% wartości zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00 - Serwery 30.21.40.00 - Stacje robocze 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.31.00 - Komputerowe jednostki do przechowywania 30.21.31.00 - Komputery przenośne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie: - co najmniej 2 (dwie) dostawy polegające na dostawie i serwisie gwarancyjnym sprzętu komputerowego oraz oprogramowania o wartości minimum 70.000 brutto każda z usług. 1. Wykonawca zobowiązany jest wykazać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. VI, VII SIWZ, poprzez złożenie stosownych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. IX SIWZ. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy ww. oświadczeń i dokumentów metodą spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę urządzenia odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Opisie Przedmiotu Zamówienia oraz SIWZ, Zamawiający żąda załączenia do oferty: 1. deklarację zgodności CE (na cały komputer, a nie na podzespoły), 2. certyfikat ISO 9001:2000 posiadany przez producenta sprzętu przynajmniej na proces projektowania i produkcji lub inny dokument równoważny wydany przez podmiot niezależny zajmujący się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi- odpowiadające normie, 3. wydruk ze strony internetowej Microsoft WHCL potwierdzający posiadanie certyfikatu Microsoft, potwierdzającego poprawną współpracę oferowanego sprzętu z systemem operacyjnym.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień niniejszej Umowy może nastąpić za zgodą obydwu Stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności, w sytuacjach określonych w niniejszej Umowie oraz w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 2 - 8 poniżej. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji Umowy oraz innych terminów określonych w Umowie, nawet jeśli opóźnienie byłoby następstwem okoliczności, za które odpowiada Wykonawca, jeśli łącznie zostaną spełnione następujące warunki: 1)Wykonawca powiadomi Zamawiającego najpóźniej na 5 dni przed upływem terminu wykonania Umowy lub odpowiednio innych terminów wynikających z tej Umowy, o niemożliwości wykonania zobowiązania w przewidzianym terminie, 2)Wykonawca zaproponuje nowy termin wykonania Umowy lub zobowiązań określonych w Umowie, jednak nie dłuższy niż 10 dni. 3.W przypadku, gdy opóźnienie byłoby następstwem okoliczności, za które odpowiada Wykonawca, wysokość umówionej ceny może zostać obniżona o kwotę nie większą niż wysokość kar umownych, które Wykonawca byłby zobowiązany zapłacić Zamawiającemu za takie opóźnienie, lecz nie niższą niż równowartość połowy tych kar. 4.Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian technicznych, w przypadku niedostępności na rynku Sprzętu wskazanego w Opisie Przedmiotu Zamówienia spowodowanej zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tego Sprzętu. 5.Zmiany, o których mowa w ust. 3, nie mogą stanowić podstawy podwyższenia umówionej ceny. Każda ze wskazanych w ust. 3 zmian może być powiązana z obniżeniem ceny. 6.Ponadto Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w przypadku: 1)wystąpienia siły wyższej (zgodnie z definicją zawartą w § 10 ust. 2 Umowy), co uniemożliwia wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z SIWZ, Opisem Przedmiotu Zamówienia lub Ofertą, 2)wydłużenia okresu rękojmi o dowolny okres. Zamawiający przewiduje możliwość wydłużenia terminu realizacji Umowy w przypadku nie wydatkowania w całości kwoty, w okresie na jaki została zawarta Umowa.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kfk.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Krajowy Fundusz Kapitałowy S.A. ul. Krucza 16/22 00-526 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Krajowy Fundusz Kapitałowy S.A. ul. Krucza 16/22 00-526 Warszawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie stanowiące przedmiot niniejszego postępowania jest współfinansowane przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka - działanie 3.2 w ramach realizacji projektu Wspieranie funduszy kapitału podwyższonego ryzyka oraz przez Rząd Szwajcarii w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy Poprawa otoczenia biznesu i dostępu do finansowania małych i średnich przedsiębiorstw poprzez wspieranie funduszy podwyższonego ryzyka..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.