eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH ORAZ PAPIERU

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-21

Katowice: DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH ORAZ PAPIERU
Numer ogłoszenia: 248557 - 2013; data zamieszczenia: 21.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 231337 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy, ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice, woj. śląskie, tel. 0 32 757 33 61, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu woj.śląskiego nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH ORAZ PAPIERU.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w części I jest dostawa materiałów biurowych na potrzeby pracowników WUP w Katowicach Długopis automatyczny z wymiennym wkładem wielko pojemnym , metalowym niebieski obudowa z tworzywa sztucznego, klips i wykończenie niklowane, szerokość linii pisania 05-07 mm, długość linii pisania ponad 3000 m - 100 szt., Wkład do długopisu z poz. 1. metalowy wielko pojemny niebieski - 100 szt., Dziurkacz z ogranicznikiem formatu z plastikową antypoślizgową nasadką, pojemnik na ścinki , min. 40 kartek-10 szt., Klej w sztyfcie o wadze nie mniejszej niż 22g, nietoksyczny - 24 szt., Klip do papieru 19 mm pakowany po 12 szt.- 12 op., Klips archiwizacyjny pakowany po 100 szt. w opakowaniu - 2 op., Koperta C6 biała samoprzylepna pakowana po 1000 szt.- 10 op., Koperta C5 biała samoprzylepna pakowana po 500 szt.- 10 op., Koperta C4 biała samoprzylepna pakowana po 250 szt. w opakowaniu- 10 op., Korektor w płynie ekologiczny z gąbką- 12 szt., Koszulka A5 groszek wykonana folii PP, pakowana po 100 szt. w opakowaniu, o gram. min. 48 mic- 5 op., Koszulka A4 groszek wykonana z folii PP pakowana po 100 szt. w opakowaniu o gram. min. 48 mic - 500 op., Marker zwykły-czarny z okrągłą końcówką- 10 szt., Naboje atramentowe do pióra Parker (długie) pakowane po 5 szt. w opakowaniu, niebieskie- 10 op., Naboje atramentowe do pióra Parker (krótkie) pakowane po 6 szt. w opakowaniu, niebieskie- 10 op., Okładki do bindowania przeźroczyste przód, pakowane po 100 szt. w opakowaniu- 5 op., Okładki do bindowania karton-tył , pakowane po 100 szt. w opakowaniu- 5 op., Papier kserograficzny A4 80g w technologii ColorLok, pakowany w paczkach po 500 ark. o białości min. CIE 161- 1000 ryz., Pióro kulkowe czarne i niebieskie o grubości linii 0,5 mm- 48 szt., Pudło archiwizacyjne o szerokości grzbietu 100 mm, gramatura min. 355g/m2 z miejscem na opis zawartości- 200 szt. Segregator A4/75 kolor z mechanizmem dźwigniowym - 70 szt., Skoroszyt wielooczkowy do zawieszania w segregatorze - różne kolory, pakowane po 20 szt. w opakowaniu- 20 op., Taśma klejąca 18x10 mm pakowana po 8 szt.- 5 op., Taśma pakowa przeźroczysta 48 x 50 mm - 6 szt., Teczka personalna z 3 przegródkami z metalowymi zapięciami skoroszytowymi, wykonana z kartonu o gramaturze min. 230g z przesuwnym szyldzikiem- 20 szt., Teczka z gumką A4 kolorowa, lakierowana pakowana po 10 szt.- 15 op., Tusz do stempli gumowych z końcówką ułatwiającą nasączanie- czerwony- 10 szt., Zszywacz nożycowy, obudowa z metalu połączona z plastikiem, ergonomiczny kształt, ładowany od góry, zszywanie zamknięte lub otwarte, zszywający jednorazowo min. 25 kartek- 10 szt., Przedmiot zamówienia należy dostarczyć na koszt Wykonawcy do siedziby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach, ul. Kościuszki 30, do pokoju 604-605 - VI piętro, od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 -14.00, w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia protokołu zdawczo - odbiorczego w 2 egzemplarzach. Część II Przedmiotem zamówienia w części II jest dostawa papieru kserograficznego na potrzeby pracowników WUP w Katowicach. Papier kserograficzny A4 80g w technologii ColorLok, pakowany w paczkach po 500 ark. o białości min. CIE 161 - 25 ryz. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć na koszt Wykonawcy do siedziby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach, ul. Kościuszki 30, do pokoju 604-605 - VI piętro, od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 -14.00, w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia protokołu zdawczo - odbiorczego w 2 egzemplarzach..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH ORAZ PAPIERU

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Luka Sp. z o.o., ul.Siemianowicka 7 d, 40-301 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14762,97

  • Oferta z najniższą ceną: 14762,97 / Oferta z najwyższą ceną: 19489,64

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH ORAZ PAPIERU

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pro Office Sp. z o.o., Al. Korfantego 179 b, 40-301 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 214,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 246,00

  • Oferta z najniższą ceną: 246,00 / Oferta z najwyższą ceną: 287,51

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.