eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-20

Poznań: DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO
Numer ogłoszenia: 248442 - 2008; data zamieszczenia: 20.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu , ul. Przybyszewskiego 49, 60-355 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8691759, faks 061 8691695.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk2.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO: Pakiet nr 1: - pojemnik do zużytych igieł, - miski nerkowe plastikowe, - staza automatyczna, - aparat do mierzenia ciśnienia, - cewnik rektalny sterylny, - szpatułki drewniane (pakowane po 100 szt.), - wieszak plastikowy do worków do moczu do zawieszania, - kaczka plastikowa, - basen plastikowy, - jednoczęściowy system do zaopatrzenia przetok, - jednorazowe worki stomijne, - kieliszki do leków jednorazowego użytku, - stetoskop, - szpatułki drewniane jednorazowego użytku pakowane indywidualnie, nie sterylne; - miski nerkowe jednorazowego użytku, - osłonki medyczne. Pakiet nr 2: - kapturki ochronne jednorazowego użytku do termometru elektronicznego usznego Genius model 3000A. Pakiet nr 3: - termometr elektroniczny pod pachę. Pakiet nr 4: - kapturki ochronne jednorazowego użytku do termometru elektronicznego usznego BRAUN. Pakiet nr 5: - wanna z polipropylenu do dezynfekcji chemiczne narzędzi z pokrywą i sitem. Pakiet nr 6: - ciepła linia-zestaw do przepływowego podgrzewania przetaczanych płynów. Pakiet nr 7: - lancet do testów punktowych jednorazowego użytku. Pakiet nr 8: - ambu- wielorazowy silikonowy do sterylizacji parowej 134 C zestaw do ręcznej resuscytacji. Pakiet nr 9: - wziernik pochwowy jednorazowego użytku. Pakiet nr 10: - okulary ochronne dla lekarza typu gogle. Pakiet nr 11: - Pielucho-majtki dla dorosłych. Pakiet nr 12: - elektrody używane do badań słuchu. Pakiet nr 13: - nebulizator jednorazowego użytku składający się z drenu, pojemnika i maski dla dorosłych, - nebulizator jednorazowego użytku składający się z drenu, pojemnika i ustnika. Pakiet nr 14: - worek do moczu, - jałowe worki do moczu, - jałowe worki do moczu, - zamknięty system do godzinowej zbiórki moczu, - jednorazowy worek do zbiórki moczu dla mężczyzn. Pakiet nr 15: - drut stomatologiczny miękki, - drut stomatologiczny twardy. Pakiet nr 16: - gumki proktologiczne do podwiązywania żylaków odbytu. Pakiet nr 17: - końcówki otoskopowe jednorazowe do otoskopu. Pakiet nr 18: - kołnierz ortopedyczny..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych 38.42.31.00 - Ciśnieniomierze 33.14.12.00 - Cewniki 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.12.41.30 - Wyroby diagnostyczne 33.77.20.00 - Jednorazowe wyroby papierowe 33.71.00.00 - Perfumy, produkty toaletowe i prezerwatywy 38.41.20.00 - Termometry 33.18.62.00 - Urządzenia do ogrzewania krwi i płynów 33.14.19.00 - Lancety 33.17.00.00 - Aparatura do anestezji i resuscytacji 18.14.20.00 - Okulary ochronne 33.77.12.00 - Pieluszki dla niemowląt 33.12.32.10 - Urządzenia do monitorowania czynności serca 33.15.70.00 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej 33.14.16.15 - Pojemniki na mocz 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 33.14.17.00 - Wyroby ortopedyczne 33.14.16.10 - Torby do gromadzenia płynów ustrojowych 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Sprawdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę zostanie dokonane na podstawie złożonego oświadczenia oraz dołączonych do oferty dokumentów według zasady spełnia/nie spełnia na druku ZP-17..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki udziału opisane w przedmiotowym postępowaniu i załączą do oferty wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku, kiedy kilka podmiotów składa wspólnie ofertę należy załączyć dokumenty wystawione indywidualnie na każdy z tych podmiotów. 2. Oświadczenie o tym, że Wykonawca spełnia warunki z art. 22 ust. 1 Pzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp (art. 22 ust. 1 pkt 1 i pkt.4 Pzp). 3. Katalogi lub ulotki lub opisy techniczne zawierające szczegółowe dane zaproponowanych produktów (dane szczegółowe przedmiotu zamówienia), które umożliwią potwierdzenie spełniania przez zaoferowany przedmiot zamówienia wymagań ustalonych przez Zamawiającego oraz będą podstawą dokonania oceny zgodności z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w Dodatku nr 1 do siwz. 4. Dotyczy Pakietu nr 1 poz. 6-19 , 21-28, 30, Pakietu nr 2, 3, 4, 5 poz. 4, 5, Pakietu nr 6,7,8,9,11,12,13,14,15,16,17,18. Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę certyfikatów rejestracyjnych dla poszczególnych wyrobów medycznych (w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 r. Dz. U. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.): - W klasie I oraz IIa deklarację zgodności CE bądź wpis do Rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych bądź, świadectw rejestracji zachowujących swoją ważność na dzień składania oferty. - W klasie IIb oraz III - zgłoszenie do Rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych bądź świadectw rejestracji zachowujących swoją ważność na dzień składania oferty. Są to dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie RP wyroby medyczne zgodnie z komunikatem Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych w sprawie rejestracji wyrobów medycznych. 5. Informacje dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605): a) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Pzp, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). b) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 5 a zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk2.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.spsk2.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2008 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, wejście C, Kancelaria ogólna szpitala.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - pojemnik do zużytych igieł, - miski nerkowe plastikowe, - staza automatyczna, - aparat do mierzenia ciśnienia, - cewnik rektalny sterylny, - szpatułki drewniane (pakowane po100szt.), - wieszak plastikowy do worków do moczu do zawieszania, - kaczka plastikowa, - basen plastikowy, - jednoczęściowy system do zaopatrzenia przetok, - jednorazowe worki stomijne, - kieliszki do leków jednorazowego użytku, - stetoskop, - szpatułki drewniane jednorazowego użytku pakowane indywidualnie, nie sterylne; - miski nerkowe jednorazowego użytku, - osłonki medyczne..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7, 38.42.31.00-7, 33.14.12.00-2, 33.14.10.00-0, 33.77.20.00-2, 33.71.00.00-0, 33.14.16.10-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - kapturki ochronne jednorazowego użytku do termometru elektronicznego usznego Genius model 3000A..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - termometr elektroniczny pod pachę, wielokrotnego użytku , z możliwością dezynfekcji..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.41.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - kapturki ochronne jednorazowego użytku do termometru elektronicznego usznego BRAUN..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - wanna z polipropylenu do dezynfekcji chemiczne narzędzi z pokrywą i sitem..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - ciepła linia-zestaw do przepływowego podgrzewania przetaczanych płynów..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.62.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - lancet do testów punktowych jednorazowego użytku..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.19.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - ambu- wielorazowy silikonowy do sterylizacji parowej 134 C zestaw do ręcznej resuscytacji..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - wziernik pochwowy jednorazowego użytku..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - okulary ochronne dla lekarza typu gogle..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Pielucho-majtki dla dorosłych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.12.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - elektrody używane do badań słuchu..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.10-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - nebulizator jednorazowego użytku składający się z drenu, pojemnika i maski dla dorosłych, - nebulizator jednorazowego użytku składający się z drenu, pojemnika i ustnika..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.70.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr 14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - worek do moczu, - jałowe worki do moczu, - zestaw do lewatyw, - zamknięty system do godzinowej zbiórki moczu. - jednorazowy worek do zbiórki moczu dla mężczyzn..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.15-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet nr 15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - drut stomatologiczny miękki, - drut stomatologiczny twardy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet nr 16.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - gumki proktologiczne do podwiązywania żylaków odbytu..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet nr 17.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - końcówki otoskopowe jednorazowe do otoskopu..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet nr 18.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - kołnierz ortopedyczny..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.