eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › KPP odbudowy wałów prawostronnych i lewostronnych rz. Warty, gm. Śrem

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-08-18

Poznań: KPP odbudowy wałów prawostronnych i lewostronnych rz. Warty, gm. Śrem
Numer ogłoszenia: 248182 - 2011; data zamieszczenia: 18.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 216776 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu, ul. Piekary 17, 60-967 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6475221, faks 061 8525561.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KPP odbudowy wałów prawostronnych i lewostronnych rz. Warty, gm. Śrem.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie przewiduje wykonanie koncepcji programowo - przestrzennej pod nazwą -KPP odbudowy wałów prawostronnych i lewostronnych rz. Warty, gm. Śrem, obejmującej odbudowę wałów przeciwpowo-dziowych zaliczanych do III klasy technicznej, o łącznej długości 9,891 km wraz z budowlami wałowymi, oznaczonych na mapach kolorem czerwonym. Przewidywany zakres prac projektowych obejmuje następujące odcinki wałów: wał prawostronny rzeki Warty Śrem - 4,5 km, wał prawostronny rzeki Warty Śrem - przepompownia - 0,691 km i wał lewostronny rzeki Warty Śrem - Wójtostwo - Łężek - 4,7 km. Przedmiotem odbioru będzie (w wersji papierowej i elektronicznej na CD): 1.koncepcja programowo-przestrzenna (wykonana w 4 egz.) obejmującą: ocenę stanu istniejących wałów i budowli wałowych wraz z koncepcją odbudowy w 3 wariantach (tj. wariant zerowy - bez wykonanej inwestycji i dwa warianty proponowanej odbudowy), w oparciu o niezbędne badania geotechniczne i gruntowe, wraz z oceną ekonomiczną przedsięwzięcia i zestawieniem planowanych kosztów inwestycji, 2.pełne rozpoznanie własnościowe gruntów zajętych pod obwałowanie i urządzenia towarzyszące wraz z bilansem gruntów niezbędnych do wykupu na rzecz Skarbu państwa. 3.materiały do wystąpienia o decyzję o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, (w tym 4 egz. kopii mapy zasadniczej lub w przypadku jej braku kopii mapy katastralnej przyjętej do państwowego za-sobu geodezyjnego i kartograficznego z oryginalnymi pieczątkami, z określeniem granic terenu objętego wnioskiem obejmujących teren, którego wniosek dotyczy i obszaru, na który to zamierzenie budowlane będzie oddziaływać, 1 egz. graficznego określenie planowanego sposobu zagospodarowania terenu na kopii mapy zasadniczej lub mapy katastralnej przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i karto-graficznego), - komplet materiałów odpowiednio do wymagań zawartych we wniosku określonych przez gminę, na której planowana jest inwestycja. 4.Materiały niezbędne do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, (4 egz. + 1 egz. na CD., w tym 1 egz. map i wypisów w oryginale), tj.: 4a.karta informacyjna przedsięwzięcia o której mowa w art. 3 ust. 1 pkt 5 lit. a-i ustawy z dnia 3 paź-dziernika 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199 poz. 1227 ze zm.) 4b.kopie mapy ewidencyjnej (poświadczone przez właściwy organ) obejmujące przewidywany teren, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie, oraz obejmującej obszar, na który będzie oddziaływać przedsięwzięcie, 4c.wypis z ewidencji gruntów (poświadczony przez właściwy organ)obejmujący przewidywany teren, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie oraz obejmujący obszar, na który będzie oddziaływać przedsięwzięcie. 5.materiały (opis i mapy) niezbędne do przeprowadzenia przetargu (1 egz. CD) - stanowiące opis zamó-wienia publicznego na wykonanie dokumentacji projektowej. Dokumentacja musi spełniać wymagania obowiązujących norm i przepisów prawnych. Opracowana ma być zgodne ze sztuką inżynierską, wymogami prawa budowlanego, wodnego, ustawią o ochronie i kształtowaniu środowiska oraz innymi przepisami i normami. Przedmiotowa dokumentacja ma pozwolić Inwestorowi na uzyskanie wymaganych: decyzji realizacji inwestycji celu publicznego, decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach. Ramowy zakres koncepcji programowo - przestrzennej (KPP) Część ogólna - opisowa 1)określenie przedmiotu i przewidywanych efektów realizowanej inwestycji, 2)podstawy formalne i merytoryczne podjęcia przygotowania dokumentacyjnego inwestycji, 3)dane dotyczące położenia inwestycji, 4)zestawienie podstawowych danych technicznych i ekonomicznych charakteryzujących inwestycję; ewentualny podział przedsięwzięcia na etapy, 5)charakterystyka rolniczo-gospodarcza rejonu związanego z inwestycją, 6)charakterystyka przyrodnicza i melioracyjna rozpatrywanego obszaru, 7)pełne rozpoznanie własnościowe gruntów zajętych pod obwałowanie i urządzenia towarzyszące wraz z bilansem gruntów niezbędnych do wykupu na rzecz Skarbu państwa, 8)techniczna ocena istniejących urządzeń wodnych i melioracyjnych, 9)dane hydrologiczne, hydrograficzne, geologiczne, geologiczno-inżynierskie; wyniki badań jakości i przydatności wody, 10)podstawowe informacje o rozwiązaniach technicznych, budowlanych i technologicznych, niezbędne do prawidłowego opracowania projektów budowlanego lub podstawowego i wykonawczego, 11)informacje o wariantowych rozwiązaniach projektowych zapewniających ochronę środowiska natu-ralnego oraz o zajmowanych użytkach rolnych i leśnych, 12)bilans strat powstałych w wyniku powodzi w latach ubiegłych oraz potencjalnych strat w infrastruk-turze technicznej, drogach zabudowaniach oraz gruntach rolnych i leśnych, jakie mogą powstać w wyniku nie przystąpienia do modernizacji przedmiotowych wałów, 13)ocena ekonomiczna przedsięwzięcia i zestawienie planowanych kosztów inwestycji, 14)wskazania dotyczące potrzeb wykonania i zakresu dokumentacji wodnoprawnej i lub postępowania wywłaszczeniowego, dodatkowych uzgodnień i wymaganych decyzji oraz inwestycji towarzyszących lub współzależnych, 15)wykaz podstawowych urządzeń i maszyn niezbędnych do realizacji inwestycji oraz warunki ich do-stawy, 16)harmonogram i ogólne wytyczne realizacji inwestycji, obejmujące w szczególności koncepcję orga-nizacji robót i zagospodarowania placu budowy itp., 17)wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony przeciwpożarowej itp., 18)zalecenia dotyczące eksploatacji inwestycji, 19)ogólny szacunkowy koszt inwestycji, opracowany na podstawie wskaźników, 20)potrzebne nakłady z uwzględnieniem inflacji i czasu realizacji 21)zbiór uzgodnień dotyczących inwestycji., Część graficzna 22)mapa przeglądowa w skali 1:50 000 lub 1:25 000, z podaniem granic terenów chronionych, 23)mapa istniejących i projektowanych urządzeń melioracyjnych (skala 1:10 000), wraz z naniesieniem projektowanych głównych budowli wodnych oraz podaniem ich typu, parametrów charakterystycz-nych itp., 24)profile podłużne i poprzeczne, 25)rysunki głównych budowli (bez szczegółów i rysunków konstrukcyjnych), 26)mapy katastralne z określeniem granic terenu objętego wnioskiem obejmujących teren, którego wniosek dotyczy i obszaru, na który to zamierzenie budowlane będzie oddziaływać..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Projektów Wodnych Melioracji i Inżynierii Środowiska BIPROWODMEL Spółka z o.o, ul. Dąbrowskiego 138, 61-577 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 109290,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 125460,00

  • Oferta z najniższą ceną: 125460,00 / Oferta z najwyższą ceną: 125460,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.