eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › KPP odbudowy wałów prawostronnych i lewostronnych rz. Warty, gm. Śrem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-26

Poznań: KPP odbudowy wałów prawostronnych i lewostronnych rz. Warty, gm. Śrem
Numer ogłoszenia: 216776 - 2011; data zamieszczenia: 26.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu , ul. Piekary 17, 60-967 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6475221, faks 061 8525561.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzmiuw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KPP odbudowy wałów prawostronnych i lewostronnych rz. Warty, gm. Śrem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie przewiduje wykonanie koncepcji programowo - przestrzennej pod nazwą -KPP odbudowy wałów prawostronnych i lewostronnych rz. Warty, gm. Śrem, obejmującej odbudowę wałów przeciwpowo-dziowych zaliczanych do III klasy technicznej, o łącznej długości 9,891 km wraz z budowlami wałowymi, oznaczonych na mapach kolorem czerwonym. Przewidywany zakres prac projektowych obejmuje następujące odcinki wałów: wał prawostronny rzeki Warty Śrem - 4,5 km, wał prawostronny rzeki Warty Śrem - przepompownia - 0,691 km i wał lewostronny rzeki Warty Śrem - Wójtostwo - Łężek - 4,7 km. Przedmiotem odbioru będzie (w wersji papierowej i elektronicznej na CD): 1.koncepcja programowo-przestrzenna (wykonana w 4 egz.) obejmującą: ocenę stanu istniejących wałów i budowli wałowych wraz z koncepcją odbudowy w 3 wariantach (tj. wariant zerowy - bez wykonanej inwestycji i dwa warianty proponowanej odbudowy), w oparciu o niezbędne badania geotechniczne i gruntowe, wraz z oceną ekonomiczną przedsięwzięcia i zestawieniem planowanych kosztów inwestycji, 2.pełne rozpoznanie własnościowe gruntów zajętych pod obwałowanie i urządzenia towarzyszące wraz z bilansem gruntów niezbędnych do wykupu na rzecz Skarbu państwa. 3.materiały do wystąpienia o decyzję o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, (w tym 4 egz. kopii mapy zasadniczej lub w przypadku jej braku kopii mapy katastralnej przyjętej do państwowego za-sobu geodezyjnego i kartograficznego z oryginalnymi pieczątkami, z określeniem granic terenu objętego wnioskiem obejmujących teren, którego wniosek dotyczy i obszaru, na który to zamierzenie budowlane będzie oddziaływać, 1 egz. graficznego określenie planowanego sposobu zagospodarowania terenu na kopii mapy zasadniczej lub mapy katastralnej przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i karto-graficznego), - komplet materiałów odpowiednio do wymagań zawartych we wniosku określonych przez gminę, na której planowana jest inwestycja. 4.Materiały niezbędne do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, (4 egz. + 1 egz. na CD., w tym 1 egz. map i wypisów w oryginale), tj.: 4a.karta informacyjna przedsięwzięcia o której mowa w art. 3 ust. 1 pkt 5 lit. a-i ustawy z dnia 3 paź-dziernika 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199 poz. 1227 ze zm.) 4b.kopie mapy ewidencyjnej (poświadczone przez właściwy organ) obejmujące przewidywany teren, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie, oraz obejmującej obszar, na który będzie oddziaływać przedsięwzięcie, 4c.wypis z ewidencji gruntów (poświadczony przez właściwy organ)obejmujący przewidywany teren, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie oraz obejmujący obszar, na który będzie oddziaływać przedsięwzięcie. 5.materiały (opis i mapy) niezbędne do przeprowadzenia przetargu (1 egz. CD) - stanowiące opis zamó-wienia publicznego na wykonanie dokumentacji projektowej. Dokumentacja musi spełniać wymagania obowiązujących norm i przepisów prawnych. Opracowana ma być zgodne ze sztuką inżynierską, wymogami prawa budowlanego, wodnego, ustawią o ochronie i kształtowaniu środowiska oraz innymi przepisami i normami. Przedmiotowa dokumentacja ma pozwolić Inwestorowi na uzyskanie wymaganych: decyzji realizacji inwestycji celu publicznego, decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach. Ramowy zakres koncepcji programowo - przestrzennej (KPP) Część ogólna - opisowa 1)określenie przedmiotu i przewidywanych efektów realizowanej inwestycji, 2)podstawy formalne i merytoryczne podjęcia przygotowania dokumentacyjnego inwestycji, 3)dane dotyczące położenia inwestycji, 4)zestawienie podstawowych danych technicznych i ekonomicznych charakteryzujących inwestycję; ewentualny podział przedsięwzięcia na etapy, 5)charakterystyka rolniczo-gospodarcza rejonu związanego z inwestycją, 6)charakterystyka przyrodnicza i melioracyjna rozpatrywanego obszaru, 7)pełne rozpoznanie własnościowe gruntów zajętych pod obwałowanie i urządzenia towarzyszące wraz z bilansem gruntów niezbędnych do wykupu na rzecz Skarbu państwa, 8)techniczna ocena istniejących urządzeń wodnych i melioracyjnych, 9)dane hydrologiczne, hydrograficzne, geologiczne, geologiczno-inżynierskie; wyniki badań jakości i przydatności wody, 10)podstawowe informacje o rozwiązaniach technicznych, budowlanych i technologicznych, niezbędne do prawidłowego opracowania projektów budowlanego lub podstawowego i wykonawczego, 11)informacje o wariantowych rozwiązaniach projektowych zapewniających ochronę środowiska natu-ralnego oraz o zajmowanych użytkach rolnych i leśnych, 12)bilans strat powstałych w wyniku powodzi w latach ubiegłych oraz potencjalnych strat w infrastruk-turze technicznej, drogach zabudowaniach oraz gruntach rolnych i leśnych, jakie mogą powstać w wyniku nie przystąpienia do modernizacji przedmiotowych wałów, 13)ocena ekonomiczna przedsięwzięcia i zestawienie planowanych kosztów inwestycji, 14)wskazania dotyczące potrzeb wykonania i zakresu dokumentacji wodnoprawnej i lub postępowania wywłaszczeniowego, dodatkowych uzgodnień i wymaganych decyzji oraz inwestycji towarzyszących lub współzależnych, 15)wykaz podstawowych urządzeń i maszyn niezbędnych do realizacji inwestycji oraz warunki ich do-stawy, 16)harmonogram i ogólne wytyczne realizacji inwestycji, obejmujące w szczególności koncepcję orga-nizacji robót i zagospodarowania placu budowy itp., 17)wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony przeciwpożarowej itp., 18)zalecenia dotyczące eksploatacji inwestycji, 19)ogólny szacunkowy koszt inwestycji, opracowany na podstawie wskaźników, 20)potrzebne nakłady z uwzględnieniem inflacji i czasu realizacji 21)zbiór uzgodnień dotyczących inwestycji., Część graficzna 22)mapa przeglądowa w skali 1:50 000 lub 1:25 000, z podaniem granic terenów chronionych, 23)mapa istniejących i projektowanych urządzeń melioracyjnych (skala 1:10 000), wraz z naniesieniem projektowanych głównych budowli wodnych oraz podaniem ich typu, parametrów charakterystycz-nych itp., 24)profile podłużne i poprzeczne, 25)rysunki głównych budowli (bez szczegółów i rysunków konstrukcyjnych), 26)mapy katastralne z określeniem granic terenu objętego wnioskiem obejmujących teren, którego wniosek dotyczy i obszaru, na który to zamierzenie budowlane będzie oddziaływać..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - doświadczenie w projektowaniu regulacji wód, urządzeń wodnych, melioracji lub budowli hydrotechnicznych o łącznej wartości świadczonych usług na kwotę co najmniej 100 000,00 zł.;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - dysponowanie osobą uprawnioną do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie - projektowania regulacji wód, urządzeń wodnych, melioracji lub budowli hydrotechnicznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zwią-zanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 180.000,00 PLN. (zł) i dysponuje środkami finansowymi lub posiada zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 100.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana terminu wykonania umowy (lub etapu) może nastąpić w uzasadnionych przypadkach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy na podstawie obustronnie podpisanego aneksu przed upływem terminu umownego, a mianowicie: --istotnej zmiany koncepcji rozwiązań projektowych w wyniku uwarunkowań zewnętrznych. --braku niezbędnych informacji lub decyzji od innych stron, pomimo zachowania należytej sta-ranności przez Projektanta, dokonującego niezbędnych uzgodnień w zakresie proponowanych lub przyjętych rozwiązań projektowych, --istotnych utrudnień w pracach polowych niezbędnych do określenia konkretnych rozwiązań technicznych lub z powodu działania siły wyższej, --z uzasadnionych przyczyn niezależnych od Projektanta., -harmonogramu realizacji zamówienia i etapów fakturowania, które mogą być przez strony uzgadnia-ne w toku realizacji zamówienia w oparciu o potwierdzenia wielkości środków finansowych otrzymanych przez Zamawiającego zgodnie z zatwierdzonym planem finansowym Zamawiającego. -zmiany obowiązującej stawki podatku VAT od towarów i usług.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzmiuw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu, 61-823 Poznań, ul. Piekary 17 - pok. 105 (I p.).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2011 godzina 09:00, miejsce: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu ul. Piekary 17 - pok. 201 (II p.) - sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.