eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Wykonanie robót remontowych w budynkach bankowych Oddziału Okręgowego Narodowego Banku Polskiego we Wrocławiu przy ul. Ofiar Oświęcimskich 41-43 oraz Lelewela 14

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-22

Wrocław: Wykonanie robót remontowych w budynkach bankowych Oddziału Okręgowego Narodowego Banku Polskiego we Wrocławiu przy ul. Ofiar Oświęcimskich 41-43 oraz Lelewela 14
Numer ogłoszenia: 248096 - 2009; data zamieszczenia: 22.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy we Wrocławiu , ul. Ofiar Oświęcimskich 41/43, 50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3708261.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nbp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót remontowych w budynkach bankowych Oddziału Okręgowego Narodowego Banku Polskiego we Wrocławiu przy ul. Ofiar Oświęcimskich 41-43 oraz Lelewela 14.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych w budynkach bankowych Oddziału Okręgowego Narodowego Banku Polskiego we Wrocławiu, przy ul. Ofiar Oświęcimskich 41-43 oraz Lelewela 14. Zakres robót obejmuje wykonywanie etapami - w czynnych obiektach- robót remontowych takich jak: 1.1. Roboty remontowe polegające na malowaniu pomieszczeń oraz drobnych naprawach w pomieszczeniach biurowych budynku bankowego przy ul. Ofiar Oświęcimskich 41-43 we Wrocławiu. 1.2. Roboty polegające na naprawie i malowaniu obudów okiennych w części dachowej budynku bankowego przy ul. Ofiar Oświęcimskich 41-43 we Wrocławiu. 1.3. Roboty polegające na wykonaniu klimatyzacji w pomieszczeniu serwera i informatyków w budynku bankowym przy ul. Ofiar Oświęcimskich 41-43 we Wrocławiu. 1.4. Roboty remontowe polegające na malowaniu pomieszczeń oraz drobnych naprawach w pomieszczeniach biurowych budynku bankowego przy ul. Lelewela 14 we Wrocławiu. 1.5. Roboty polegające na wykonaniu klimatyzacji w pomieszczeniu nr 24 w budynku bankowym przy ul. Lelewela 14 we Wrocławiu. 2. Przedmiot zamówienia jest szczegółowo opisany w załącznikach 1A-1O do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości 20.000,00 zł. (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy 00/100). Pozostałe wymagania dotyczące wadium zostały określone w rozdziale VIII SIWZ.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności: a) posiadają doświadczenie w wykonaniu robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Wykonawca potwierdzi spełnianie warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że wykonał, co najmniej trzy zamówienia polegające na wykonaniu remontu pomieszczeń wewnątrz budynków o wartości nie mniejszej niż 200.000,00. zł. brutto każde. b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, które posiadają kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia, co oznacza, że: a. do wykonania czynności kierowania robotami budowlanymi Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobą posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r., Nr 207, poz. 2016, z późn. zm.) w zakresie kierowania budową tj. kierownikiem budowy, który: a.a) posiada uprawnienia budowlane w specjalności ogólnobudowlanej; a.b) jest aktualnie wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; b. do wykonania czynności kierownika robót sanitarnych Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobą która: b.a) posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności; b.b) jest aktualnie wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, co oznacza, że Wykonawca posiada środki finansowe i-lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł.; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 pzp. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbędzie się zgodnie z formułą -spełnia - nie spełnia-, na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń, których wykaz zawiera Rozdział VI. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, iż wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnił. 3. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca wraz z ofertą złoży pisemne Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie to zostanie złożone w oryginale, podpisane przez osobę-y upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Wzór oświadczenia podany jest w Załączniku nr 3 do SIWZ. 2. Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp, złoży następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) Zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; UWAGA: Punkt 5) dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. nr 197, poz. 1661) nie dotyczy przedsiębiorców będących osobami fizycznymi, w tym spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne. 6) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. protokoły odbioru, referencje); Wykonawca potwierdzi spełnianie warunku, jeżeli wykaz (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ) będzie zawierał, co najmniej trzy zamówienia polegające na wykonaniu remontu pomieszczeń wewnątrz budynków o wartości nie mniejszej niż 200.000,00. zł. brutto każde ; Wykonawca dołączy do Wykazu dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie; przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez Wykonawcę zamówienie zostało wykonane należycie muszą zawierać, co najmniej: 1) wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował zamówienie, którego dokumenty dotyczą, 2) wskazanie podmiotu, na rzecz, którego realizowane było zamówienie, 3) opinię podmiotu wskazanego w pkt 2) stwierdzającą, że zamówienie zostało wykonane należycie. 4) podpis upoważnionego przedstawiciela podmiotu wskazanego w pkt 2). 7) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, wraz z załączeniem dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Wykonawca potwierdzi spełnianie warunku, jeżeli z Wykazu (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ) będzie wynikać, że: a. do wykonania czynności kierowania robotami budowlanymi Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobą posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r., Nr 207, poz. 2016, z późn. zm.) w zakresie kierowania budową tj. kierownikiem budowy, który: - posiada uprawnienia budowlane w specjalności ogólnobudowlanej; - jest aktualnie wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; b. do wykonania czynności kierownika robót sanitarnych Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobą która: - posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności; - jest aktualnie wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; 8) Do wykazu, o którym mowa pkt. 7) Wykonawca dołączy następujące dokumenty: a. uprawnienia budowlane w specjalności ogólnobudowlanej - dot. pkt 7) lit. a.; b. uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności - dot. pkt 7) lit. b.; c. zaświadczenia z właściwych izb samorządu zawodowego potwierdzające, że osoby wymienione w pkt.7) lit a. i b. są aktualnie wpisane na listę członków. d. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 7), Wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował. 9) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku, jeżeli z dokumentu wystawionego przez jedną z instytucji, o których mowa będzie wynikać, że Wykonawca posiada środki finansowe i/lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł.; 3. Dokumenty zostaną złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej -za zgodność z oryginałem- przez Wykonawcę. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. podpis wraz pieczątką imienną lub czytelnie imię i nazwisko). 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 23 pzp, wymagane jest, aby: 4.1. Każdy z Wykonawców spełniał warunki określone w Rozdziale V ust.1 pkt. SIWZ 1), a także aby Wykonawcy wspólnie spełniali warunki określone w Rozdziale V ust. 1 pkt. 2) i pkt. 3). SIWZ; 4.2. Żaden z Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie, nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. Każdy z tych Wykonawców jest, więc obowiązany złożyć wszystkie dokumenty dla potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu z postępowania, wymienione w rozdziale VI ust. 2 ppkt. 1) - 5) SIWZ. Jeżeli choć jeden z tych Wykonawców podlega wykluczeniu, to każdy z pozostałych Wykonawców również zostanie wykluczony, a ich ofertę wspólną uznaje się za odrzuconą; 4.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie złożą wraz z ofertą dokument o ustanowieniu przez nich pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia; 4.4. Postanowienia SIWZ dotyczące Wykonawcy, stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nbp.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy we Wrocławiu Ul. Ofiar Oświęcimskich 41-43 50-950 Wrocław.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2009 godzina 11:00, miejsce: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy we Wrocławiu ul. Ofiar Oświęcimskich 41-43, 50-950 Wrocław, Sekretariat - pokój 205.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.