eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zegrze › Zakup i dostawa materiałów i sprzętu elektrycznego.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-09-22

Zegrze: Zakup i dostawa materiałów i sprzętu elektrycznego.
Numer ogłoszenia: 247856 - 2015; data zamieszczenia: 22.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 92763 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4809, ul. Juzistek 2, 05-131 Zegrze, woj. mazowieckie, tel. 261 883 896, faks 261 883 868.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów i sprzętu elektrycznego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa materiałów i sprzętu elektrycznego. 2. Zamówienie zostało ujęte w 2 częściach: Część nr I - Materiały elektryczne. Część nr II - Sprzęt elektryczny. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na jedną lub więcej części zamówienia. 4. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: część zamówienia I: 31000000-6, 31200000-8, 31320000-5, 31500000-1, 31681000-3, 39714110-4, 31531000-7, 31532910-6; część zamówienia II: 31000000-6, 31521000-4, 31521320-3, 39715100-9, 39717100-2, 31224810-3. 5. Wykonawca dostarczy towary stanowiące przedmiot zamówienia fabrycznie nowe (I gatunek), technicznie sprawne/zgodne z parametrami określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz cenowy - załącznik nr 2.1, 2.2 do SIWZ (odpowiednio dla części zamówienia). 7. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne (art. 30 ust. 4 ustawy Pzp) pod warunkiem, że mają one parametry nie gorsze od wymaganych. 8. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w Załączniku nr 2.1 i 2.2 do SIWZ. 9. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych, wobec asortymentu określonego w Załączniku nr 2.1 i 2.2 do SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć opis techniczny. 10. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia towarów na własny koszt do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 11. Dostawy (przy udziale przedstawiciela Wykonawcy) winny być realizowane w godzinach: od poniedziałku do czwartku w godz. 8:00 - 13:00, w piątek w godz. 8:00 - 11:00. 12. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa projekt umowy załącznik nr 8 do SIWZ. 13. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na okres: 12 miesięcy od daty odbioru towaru, tj. od daty podpisania protokołu odbioru z wyjątkiem, kiedy producent udzielił gwarancji dłuższej. 14. W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, tj. oferty przewidującej odmienny niż określony w niniejszej SIWZ sposób wykonania zamówienia...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.00.00.00 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie 31.52.10.00 - Lampy 31.52.13.20 - Latarki 39.71.51.00 - Elektryczne podgrzewacze wody, natychmiastowe lub akumulacyjne oraz grzałki nurnikowe 39.71.71.00 - Wentylatory 31.22.48.10 - Przedłużacze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Część nr II - Sprzęt elektryczny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRZEDSIĘBIORSTWO EL 12 Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Św. Anny 5, 45-117 45-117 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36072,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 32792,01

  • Oferta z najniższą ceną: 32792,01 / Oferta z najwyższą ceną: 51906,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.