eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawa materiałów szewnych, obłożeń, zestawów operacyjnych, serwet i fartuchów w 6 pakietach (28M0808).

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-10-02

Gdańsk: Dostawa materiałów szewnych, obłożeń, zestawów operacyjnych, serwet i fartuchów w 6 pakietach (28M0808).
Numer ogłoszenia: 247601 - 2008; data zamieszczenia: 02.10.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 211572 - 2008r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 7 Szpital Marynarki Wojennej z Przychodnią nr 1534 SP ZOZ, ul. Polanki 117, Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5526407, fax 058 7416407.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów szewnych, obłożeń, zestawów operacyjnych, serwet i fartuchów w 6 pakietach (28M0808)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów szewnych, obłożeń, zestawów operacyjnych, serwet i fartuchów w 6 pakietach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości wyszczególnione zostały w załączniku nr 6 do SIWZ. PAKIETY i ILOŚĆ POZYCJI: pakiet nr 1 22, pakiet nr 2 11, pakiet nr 3 5, pakiet nr 4 4, pakiet nr 5 7, pakiet nr 6 1 KOD CPV: 33141121-4 Szwy chirurgiczne 17218200-5 Prześcieradła używane na salach operacyjnych 18111000-0 Odzież medyczna DOTYCZY PAKIETÓW 1-3 - szczegóły w tabelach Tolerancja długości igieł ? 5%, Tolerancja długości nici ? 5%. PRÓBKI: PAKIETÓW 1 - 3: We wskazanych pozycjach, dostarczyć oryginalne zamknięte saszetki lub pudełka, jeżeli tak wskazano w danej pozycji, opisane - nr pakietu i pozycji. Pudełko - zafoliowane zamknięte, oryginalne, najmniejsze opakowanie zbiorcze (nie saszetka) - producenta, zawierające ulotkę informacyjną dotyczącą produktu m.in. w języku polskim. DOTYCZY PAKIETÓW 4 - 5 o ile nie określono inaczej, szczegóły w tabelach PAKIET 4 dla poz. 1 do 4: tolerancja 0 do +15 cm dla każdego z wymiarów serwety (długość x szerokość). Zamawiający wymaga zgodności wyrobów z normą PN-EN 13795 - 1,2,3. Wymagane wzory oferowanych produktów - po 1 szt. dla każdej pozycji. Do oferty oraz do próbek załączyć należy szczegółowy wykaz przesłanych próbek (nr pakietu, pozycja, nazwa nr. katal, ilość, producent, nr serii). PAKIET 5 Zamawiający wymaga zgodności wyrobów z normą PN-EN 13795 - 1,2,3 (oprócz poz. 4 z tabeli). Wymagane wzory oferowanych produktów - po 1 szt. dla każdej pozycji. Do oferty oraz do próbek załączyć należy szczegółowy wykaz przesłanych próbek (nr pakietu, pozycja, nazwa/nr. katal, ilość, producent, nr serii). PAKIET 6 Zamawiający wymaga zgodności wyrobów z normą PN EN 13975 - 1,2,3 oraz załączenia wraz z ofertą informacji opisanych normą PN - EN 13795 - 1 w punkcie 3.2 litera b dotyczące tabeli 2 - w szczególności Odporność na przenikanie cieczy, a także ulotek lub folderów z opisem oferowanych produktów. Wymagane wzory oferowanych produktów - 1 szt. Do oferty oraz do próbek załączyć należy szczegółowy wykaz przesłanych próbek ( nr pakietu, pozycja, nazwa nr. katal., ilość, producent, nr serii ). Na oferowany przedmiot zamówienia Wykonawca musi przedstawić następujące dokumenty: 1. Zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych i lub deklaracje zgodności CE i lub certyfikaty CE, wymagane prawem dokumenty dopuszczające do obrotu zgodne z ustawą z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych - (Dz. U. nr 93 poz. 896 z późn. zm.) 2. Do oferty załączyć katalogi, ulotki w języku polskim lub obcym, potwierdzające żądane parametry zgodnie z SIWZ, przedstawiające oferowane przez Wykonawcę wyroby, potwierdzające właściwości wyrobów. Wykonawca winien dołączyć ww dokumenty dotyczące poszczególnych rodzajów przedmiotu zamówienia ponumerować je w górnym prawym rogu - zgodnie z numerem pakietu i pozycji której dotyczą. Przedstawione próbki posłużą Zamawiającemu do sprawdzenia zgodności zaoferowanego produktu z zapisami przedstawionej oferty oraz SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 17.21.82.00-5, 18.11.10.00-0.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 66854.82 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: pakiet 2

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.09.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Covidien Polska Sp.z o.o., Al. Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 18864.72
  • Oferta z najniższą ceną: 18864.72 oferta z najwyższą ceną: 18864.72
  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: pakiet 3

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.09.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Covidien Polska Sp.z o.o., Al. Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 3640.10
  • Oferta z najniższą ceną: 3640.10 oferta z najwyższą ceną: 3640.10
  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: pakiet 4

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.09.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • JKT Sp. z o.o., ul. Zwycięstwa 17A,, 15-703 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 4060.00
  • Oferta z najniższą ceną: 4060.00 oferta z najwyższą ceną: 5268.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: pakiet 5

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.09.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • JKT Sp. z o.o., ul. Zwycięstwa 17A, 15-703 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 40290.00
  • Oferta z najniższą ceną: 40290.00 oferta z najwyższą ceną: 40290.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.