eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawa materiałów szewnych, obłożeń, zestawów operacyjnych, serwet i fartuchów w 6 pakietach (28M0808).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-04

Gdańsk: Dostawa materiałów szewnych, obłożeń, zestawów operacyjnych, serwet i fartuchów w 6 pakietach (28M0808).
Numer ogłoszenia: 211572 - 2008; data zamieszczenia: 04.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 7 Szpital Marynarki Wojennej z Przychodnią nr 1534 SP ZOZ , ul. Polanki 117, 80-305 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5526407, fax. 058 7416407.

  • Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.7szmw.nazwa.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów szewnych, obłożeń, zestawów operacyjnych, serwet i fartuchów w 6 pakietach (28M0808)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów szewnych, obłożeń, zestawów operacyjnych, serwet i fartuchów w 6 pakietach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości wyszczególnione zostały w załączniku nr 6 do SIWZ. PAKIETY i ILOŚĆ POZYCJI: pakiet nr 1 22, pakiet nr 2 11, pakiet nr 3 5, pakiet nr 4 4, pakiet nr 5 7, pakiet nr 6 1 KOD CPV: 33141121-4 Szwy chirurgiczne 17218200-5 Prześcieradła używane na salach operacyjnych 18111000-0 Odzież medyczna DOTYCZY PAKIETÓW 1-3 - szczegóły w tabelach Tolerancja długości igieł ? 5%, Tolerancja długości nici ? 5%. PRÓBKI: PAKIETÓW 1 - 3: We wskazanych pozycjach, dostarczyć oryginalne zamknięte saszetki lub pudełka, jeżeli tak wskazano w danej pozycji, opisane - nr pakietu i pozycji. Pudełko - zafoliowane zamknięte, oryginalne, najmniejsze opakowanie zbiorcze (nie saszetka) - producenta, zawierające ulotkę informacyjną dotyczącą produktu m.in. w języku polskim. DOTYCZY PAKIETÓW 4 - 5 o ile nie określono inaczej, szczegóły w tabelach PAKIET 4 dla poz. 1 do 4: tolerancja 0 do +15 cm dla każdego z wymiarów serwety (długość x szerokość). Zamawiający wymaga zgodności wyrobów z normą PN-EN 13795 - 1,2,3. Wymagane wzory oferowanych produktów - po 1 szt. dla każdej pozycji. Do oferty oraz do próbek załączyć należy szczegółowy wykaz przesłanych próbek (nr pakietu, pozycja, nazwa nr. katal, ilość, producent, nr serii). PAKIET 5 Zamawiający wymaga zgodności wyrobów z normą PN-EN 13795 - 1,2,3 (oprócz poz. 4 z tabeli). Wymagane wzory oferowanych produktów - po 1 szt. dla każdej pozycji. Do oferty oraz do próbek załączyć należy szczegółowy wykaz przesłanych próbek (nr pakietu, pozycja, nazwa/nr. katal, ilość, producent, nr serii). PAKIET 6 Zamawiający wymaga zgodności wyrobów z normą PN EN 13975 - 1,2,3 oraz załączenia wraz z ofertą informacji opisanych normą PN - EN 13795 - 1 w punkcie 3.2 litera b dotyczące tabeli 2 - w szczególności Odporność na przenikanie cieczy, a także ulotek lub folderów z opisem oferowanych produktów. Wymagane wzory oferowanych produktów - 1 szt. Do oferty oraz do próbek załączyć należy szczegółowy wykaz przesłanych próbek ( nr pakietu, pozycja, nazwa nr. katal., ilość, producent, nr serii ). Na oferowany przedmiot zamówienia Wykonawca musi przedstawić następujące dokumenty: 1. Zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych i lub deklaracje zgodności CE i lub certyfikaty CE, wymagane prawem dokumenty dopuszczające do obrotu zgodne z ustawą z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych - (Dz. U. nr 93 poz. 896 z późn. zm.) 2. Do oferty załączyć katalogi, ulotki w języku polskim lub obcym, potwierdzające żądane parametry zgodnie z SIWZ, przedstawiające oferowane przez Wykonawcę wyroby, potwierdzające właściwości wyrobów. Wykonawca winien dołączyć ww dokumenty dotyczące poszczególnych rodzajów przedmiotu zamówienia ponumerować je w górnym prawym rogu - zgodnie z numerem pakietu i pozycji której dotyczą. Przedstawione próbki posłużą Zamawiającemu do sprawdzenia zgodności zaoferowanego produktu z zapisami przedstawionej oferty oraz SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 17.21.82.00-5, 18.11.10.00-0.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. Spełniają wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1.2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj. 1.2.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1.2.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.2.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.3. Akceptują 30 dniowy termin płatności. 2. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać przedmiot zamówienia zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia oraz wzorem umowy (Załącznik nr 7, 8) do SIWZ). 3. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie dołączonych do oferty dokumentów oraz oświadczeń. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. 4. Niespełnienie któregokolwiek z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 5. Złożenie przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji, mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania, spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 6. Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia w cenie oferty wszystkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. Wykonawca nie znający języka polskiego zobowiązany jest, na czas realizacji przedmiotu zamówienia, zatrudnić tłumacza na własny koszt..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE WYKONAWCY MAJĄ DOSTARCZYĆ W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. 1) Wypełniony i podpisany formularz oferty (rozdz. III SIWZ) wraz z załącznikami. 2) Oświadczenia (zał. Nr 2,3,4 do oferty). 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Umowa spółki cywilnej (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem), jeśli składającym ofertę jest spółka cywilna. 5) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6) Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 7) Oświadczenie podmiotów występujących wspólnie, w którym Wykonawcy zobowiązują się do m. in.: a) solidarnej odpowiedzialności wszystkich podmiotów w razie nie wykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, b) nie rozwiązywania umowy przez któregokolwiek z Wykonawców, przed wykonaniem zobowiązań wynikających z umowy, c) niedokonywania zmian w umowie bez zgody Zamawiających, d) przedstawienia podziału usług dostaw wykonywanych przez poszczególnych Wykonawców. Zamawiający mogą zażądać okazania oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, jeżeli przedstawiona przez Wykonawcę kopia jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6, ppkt. 3 i 5 składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. UWAGA: 1) Jeśli składającym ofertę jest spółka cywilna - dokumenty wymienione: a) w punkcie 2 wymagane są od spółki i od każdego ze wspólników, b) w punkcie 3 wymagane są od każdego ze wspólników, c) w punkcie 5: - w zakresie obowiązków podatkowych - wymagane są od spółki jako podatnika i od każdego ze wspólników, - w zakresie składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - wymagane są od spółki. 2) Jeśli składającym ofertę jest spółka osobowa - jawna, partnerska, komandytowa i komandytowo - akcyjna, dokumenty wymienione: a) w punkcie 2 wymagane są od spółki i od każdego ze wspólników, b) w punkcie 5: - w zakresie obowiązków podatkowych - wymagane są od spółki jako podatnika i od każdego ze wspólników, - w zakresie składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - wymagane są od spółki..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.7szmw.nazwa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 7 SZPITAL MARYNARKI WOJENNEJ Z PRZYCHODNIĄ nr 1534 SP ZOZ ul. Polanki 117, 80-305 GDAŃSK. www.7szmw.nazwa.pl e-mail: przetargi@7szmw.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2008 godzina 11:00, miejsce: w Kancelarii jawnej 7 Szpitala MARYNARKI WOJENNEJ z Przychodnią SP ZOZ ul. Polanki 117, 80-305 Gdańsk.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pakiet 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew wchłanialny w 60-90 dni, syntetyczny, pleciony, powlekany: policaprolate lub glikonatem, podtrzymanie 65% po 14 dniach i 35% po 21 dniach. Ilość pozycji 22..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pakiet 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici niewchłanialne polybutester, monofilament elastyczność 10%. Ilość pozycji 11.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: pakiet 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici niewchłanialne plecione syntetyczne, politereftalanu etylenu (PET).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: pakiet 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość pozycji 4.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.21.82.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: pakiet 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość pozycji 7.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.21.82.00-5, 18.11.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: pakiet 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do operacji T.U.R, sterylny, pakowany w opakowanie folia - folia lub papier - folia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.21.82.00-5, 18.11.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.