eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, akcesoriów komputerowych oraz przenośnego ekranu dla Centrum Obsługi Przedsiębiorcy w Łodzi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-18

Łódź: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, akcesoriów komputerowych oraz przenośnego ekranu dla Centrum Obsługi Przedsiębiorcy w Łodzi
Numer ogłoszenia: 247204 - 2008; data zamieszczenia: 18.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Obsługi Przedsiębiorcy , ul. Roosevelta 15, 91-056 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 230 15 52, faks 0-42 230 15 50.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cop.lodzkie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, akcesoriów komputerowych oraz przenośnego ekranu dla Centrum Obsługi Przedsiębiorcy w Łodzi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, akcesoriów komputerowych oraz przenośnego ekranu dla Centrum Obsługi Przedsiębiorcy w Łodz. Pakiet I Drukarka laserowa 1 Notebook 2 Notebook (przekątna ekranu 8,9 cala) 1 Pakiet II Stacja dyskietek USB 1 Print Server 1 Microsoft Office 2007 5 Adapter z PCMCIA na ExpressCard 2 Dysk w kieszeni USB 2,5 1 Klawiatura 2 Mysz optyczna 5 Pakiet III Przenośny ekran projekcyjny na statywie 1.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 38.65.34.00 - Ekrany projekcyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, udokumentowane odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub ewidencji działalności gospodarczej, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia, 3)dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonywania zamówienia 4)dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 5)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, przy założeniu, że zapłata za wykonanie zamówienia dokonana będzie do 21 dni od dostarczenia zamówienia i faktury do siedziby Zamawiającego, 6)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2 ustawy). Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą - spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz Oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony Przedmiot zamówienia - wg załącznika nr 2 do SIWZ 3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne - art. 22, oraz o nie podleganiu wykluczeniu - art. 24 prawa zamówień publicznych - wg załącznika nr 3 do SIWZ 4. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1: 4.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.cop.lodzkie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Obsługi Przedsiębiorcy w Łodzi ul. Roosevelta 15, 90-056 Łódź.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2008 godzina 09:30, miejsce: Centrum Obsługi Przedsiębiorcy w Łodzi ul. Roosevelta 15, 90-056 Łódź.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wydatek jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 W przedmiocie dostawa drukarki laserowej i notebooków..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarka laserowa 1 Notebook 2 Notebook (przekątna ekranu 8,9 cala) 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.72.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 W przedmiocie dostawa: Stacji dyskietek USB, Print Servera, Microsoft Office 2007, Adaptera z PCMCIA na ExpressCard, Dysku w kieszeni USB 2,5 oraz Klawiatury Mysz optyczna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stacja dyskietek USB 1 Print Server 1 Microsoft Office 2007 5 Adapter z PCMCIA na ExpressCard 2 Dysk w kieszeni USB 2,5 1 Klawiatura 2 Mysz optyczna 5.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.72.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3 W przedmiocie dostawa przenośnego ekranu projekcyjnego na statywie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przenośny ekran projekcyjny na statywie 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.34.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.