eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii im. Jana Pawła II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-02

Bielsko-Biała: Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii im. Jana Pawła II
Numer ogłoszenia: 246905 - 2008; data zamieszczenia: 02.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Beskidzkie Centrum Onkologii im. Jana Pawła II , ul. Wyzwolenia 18, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 8164061, fax. 033 8164401.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.onkologia.bielsko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii im. Jana Pawła II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzą: cewniki, pojemniki do dobowej zbiórki moczu, igły do pobierania leków z filtrem 5 mikronów, igły, strzykawki, igły do nakłuć lędźwiowych typu Spinocan, kaniule, przyrządy do przetaczania, pojemniki na odpady, odzież ochronna rękawy foliowe, podkłady, rękawiczki..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.14.12.00 - Cewniki 33.14.13.10 - Strzykawki 33.14.13.20 - Igły medyczne 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne 33.14.13.23 - Igły do biopsji 33.14.12.20 - Kaniula .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 13.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki uprawniające do udziału w postępowaniu: 1. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3. spełnią warunki dodatkowe: a) potwierdzą stosownym oświadczeniem, iż zapoznali się z warunkami postępowania oraz warunkami realizacji zamówienia określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oraz że przyjmują je bez zastrzeżeń - zał nr 1 do siwz; b) udokumentują stosownym wykazem wykonanie a ze względu na charakter zamówienia również wykonywanie dostaw w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz przedstawią stosowne dokumenty (np. referencje ) stwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie lub, że są wykonywane należycie. - do każdego wykazanego zamówienia powinny być załączone dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie lub, że są wykonywane należycie. Dla Zamawiającego warunkiem wystarczającym będzie wykazanie jednego zamówienia o wartości nie niższej niż wartość oferty, potwierdzonego stosownymi dokumentami, że zostało ono wykonane należycie lub, że jest ono wykonywane należycie; c) zagwarantują niezmienność ceny przez cały okres realizacji zamówienia; d) zaoferują 30 dniowy termin płatności za wykonaną dostawę; e) przedstawią stosowne oświadczenie potwierdzające że oferowany sprzęt medyczny oznakowany jest znakiem CE i posiada ważną deklarację zgodności CE; f) przedstawią dokument potwierdzający biokompatybilność poliuretanu z którego wykonane są kaniule (raport z opublikowanych badań w niezależnym laboratorium) - dotyczy poz. nr 1 i 2 pakietu nr 6. g) przedstawią dokumenty z badań na przenikliwość cytostatyków potwierdzające że oferowane rękawiczki są zgodne z wymaganiami Zamawiającego - dotyczy poz. nr 6 pakietu nr 12. h) zagwarantują, że termin ważności oferowanych produktów nie będzie krótszy niż 6 miesięcy licząc od daty dostarczenia ich do Zamawiającego - zał. nr 1 do siwz; i) dostarczą wraz z ofertą np. w oddzielnej kopercie/kartonie następujące próbki: 5 szt. cewników z poz. nr 13 pakietu nr 1, 1 szt. pojemnika z pakietu nr 2B, 5 szt. igieł pakietu nr 3, 5szt. kaniul z poz. nr 1 i 2 pakietu nr 6, 5 szt. bezigłowych portów z poz. nr 3 i 4 pakietu nr 6, po jednym opakowaniu rękawiczek z poz. 5 i 6 pakietu nr 12. Do wymaganych próbek należy dołączyć informację zawierającą dane producenta, opis zawierający wskazania producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpieczeństwa użytkowania i terminów ważności. j) złożą ważną i odpowiednio przygotowaną - zgodnie z zapisami siwz - ofertę nie podlegającą odrzuceniu na podstawie art. 89 ust 1; Ocena spełnienia określonych wyżej warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, w tym oświadczeń, określonych w treści siwz. Wykonawca, który nie spełni warunków uprawniających do udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 1, 2 i 3 ppkt b) zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą, natomiast oferta Wykonawcy, który nie spełni warunków, o których mowa w pkt 3 ppkt a), c), d), e), f), g), h), i) i j) zostanie odrzucona..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, w tym oświadczenia, jakie należy złożyć w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz. 2. Oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 1-10 i ust. 2 pkt. 1-4 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz. 3. Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy (dla wybranego zadania) - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - udzielone osobom nie wymienionym w dokumencie, o którym mowa w pkt 4 a reprezentującym Wykonawcę, w szczególności poprzez podpisywanie/poświadczanie dokumentów składających się na ofertę oraz innych składanych w toku postępowania. 6. Wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz stosownych dokumentów (np. referencji) stwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, że są wykonywane należycie. - do każdego wykazanego zamówienia powinny być załączone dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie, a w przypadku dostaw okresowych i ciągłych że są wykonywane należycie. Dla Zamawiającego warunkiem wystarczającym będzie wykazanie jednego zamówienia o wartości nie niższej niż wartość oferty potwierdzonego stosownymi dokumentami, że zostało ono wykonane należycie, a w przypadku świadczenia okresowego i ciągłego, że jest ono wykonywane należycie. 7. Oświadczenie potwierdzające, że oferowany sprzęt medyczny oznakowany jest znakiem CE i posiada ważną deklarację zgodności CE. 8. Dokument potwierdzający biokompatybilność poliuretanu z którego wykonane są kaniule (raport z opublikowanych badań w niezależnym laboratorium) - dotyczy poz. nr 1 i 2 pakietu nr 6. 9. Dokument z badań na przenikliwość cytostatyków potwierdzający że oferowane rękawiczki są zgodne z wymaganiami Zamawiającego - dotyczy poz. nr 6 pakietu nr 12. 10. Próbki wraz z informacją i opisem, o których mowa w warunkach uprawniających do udziału w postępowaniu pkt 3 ppkt i).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.onkologia.bielsko.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Beskidzkiego Centrum Onkologii, ul. Wyzwolenia 18, 43-300 Bielsko-Biała, budynek Dyrekcji, komórka Zamówień Publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba Beskidzkiego Centrum Onkologii ul. Wyzwolenia 18, 43-300 Bielsko-Biala, budynek Dyrekcji - Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 -Cewniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzą cewniki, pakiet zawiera 17 pozycji, które są szczegółowo opisane w załączniku nr 3 do siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.12.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2A - Pojemniki do dobowej zbiórki moczu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzą pojemniki do dobowej zbiórki moczu, pakiet zawiera 3 pozycje, które są szczegółowo opisane w załączniku nr 3 do siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: pakiet nr 2B - Pojemniki do dobowej zbiórki moczu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzi jednorazowa kaczka męska , szczegółowo opisana w załączniku nr 3 do siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet br 3 - igła do pobierania leków z filtrem 5 mikronów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzi igła do pobierania leków 5 mikronów szczegółowo opisana w załączniku nr 3 do siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.13.20-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 4 - Igły, strzykawki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzą igły, strzykawki, pakiet zawiera13 pozycji, które są szczegółowo opisane w załączniku nr 3 do siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 5 - Igły do nakłuć lędźwiowych typu Spinocan.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzą igły do nakłuć lędźwiowych typu Spinocan, pakiet zawiera 5 pozycji które są szczegółowo opisane w załączniku nr 3 do siwz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.13.23-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 6 - Kaniule.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzą kaniule, bezigłowe porty i koreczki do kaniul pakiet zawiera 5 pozycji, które są szczegółowo opisane w załączniku nr 3 do siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.12.20-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 7 - Przyrządy do przetaczania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzą przyrządy do przetaczania, przedłużacze do pompy infuzyjnej pakiet zawiera 4 pozycje, które są szczegółowo opisane w załączniku nr 3 do siwz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 8 - Pojemniki na odpady.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzą pojemniki na odpady, pakiet zawiera 3 pozycje, które są szczegółowo opisane w załączniku nr 3 do siwz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 9 - Odzież ochronna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzi odzież ochronna, pakiet zawiera 5 pozycji, które są szczegółowo opisane w załączniku nr 3 do siwz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 10 - Rękawy foliowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzą rękawy foliowo-papierowe, pakiet zawiera 6 pozycji, które są szczegółowo opisane w załączniku nr 3 do siwz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 11 - Podkłady.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzą podkłady, pakiet zawiera 3 pozycje, które są szczegółowo opisane w załączniku nr 3 do siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 12 - Rękawiczki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzą rękawiczki, pakiet zawiera 6 pozycji, które są szczegółowo opisane w załączniku nr 3 do siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.14.20-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.