eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › zagospodarowanie terenu placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 18 ul. Francuska 10 w Zielonej Górze w ramach programu rządowego Radosna szkoła

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-11

Zielona Góra: zagospodarowanie terenu placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 18 ul. Francuska 10 w Zielonej Górze w ramach programu rządowego Radosna szkoła
Numer ogłoszenia: 246554 - 2010; data zamieszczenia: 11.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 18 im. Arkadego Fiedlera w Zielonej Górze , ul. Francuska 10, 65-941 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0-68 455 77 77, faks 0-68 455 77 77.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp18.zgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zagospodarowanie terenu placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 18 ul. Francuska 10 w Zielonej Górze w ramach programu rządowego Radosna szkoła.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 18 ul. Francuska 10 w Zielonej Górze w ramach programu rządowego Radosna szkoła . 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: 2.1.projektem budowlanym opracowanym przez Łącki Krzywoszański Architektci Sp. z o.o. i Spółka Komandytowa , ul. Piaskowa 3/1 w Zielonej Górze stanowiącym załącznik Nr 11 do niniejszej SIWZ; 2.2. Specyfikacją Techniczną stanowiącą załącznik Nr 12 do niniejszej SIWZ; 3. W zakres prac objętych przedmiotem zamówienia wchodzą: 3.1. roboty ziemne: - roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych, - ręczne usunięcie z przerzutem warstwy ziemi urodzajnej-humusu z darnią , grubość warstwy do 15cm, - rozplantowanie ręczne 1m3 ziemi z darniną -grunt III kategorii, 3.2. nawierzchnie placu: - profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywanie ręcznie, w gruntach III kategorii, - warstwa osączająca w korycie, zagęszczanie ręczne, grubość warstwy po zagęszczaniu 10 cm, - dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego , grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm, - podbudowy z kruszywa łamanego, warstwa górna o grubości 8 cm, po zagęszczeniu - nawierzchnia bezpieczna z elastycznych płytek o wym. 500x500x50mm , układanych na gotowym podłożu, - nawierzchnia bezpieczna z elastycznych płytek o wym. 500x500x100mm ; - krawężnik elastyczny z mocowaniem o wymiarach 1000x250x50 mm. 3.3. zieleń: - ręczne przekopanie gleby w gruncie kat. III na terenie płaskim, zadarniowanym, - ręczne rozrzucenie mieszanki z torfu i nawozów mineralnych o grubości warstwy 2 cm, na terenie płaskim, - wykonanie trawników dywanowych siewem bez nawożenia, grunt II kategorii, 3.4. dostawa i montaż nowych urządzeń zabawowych na terenie placu zabaw: - zestaw zabawowy - 1 szt : w skład zestawu wchodzą : wieża z dachem, 3 wieże bez dachu , schody wejściowe, zjeżdżalnia, balkonik, rura strażacka, mostek łukowy, mała drabinka pozioma, ruchomy trap z klocków, mały zestaw do przewrotów; - słupki sprawnościowe -1 szt , - kiwak sprężynowiec typu tenden - 1 szt -zabawka dla 2 dzieci; - zestaw do gry - zabawka do muzykowania - 1 szt : 2 duże bębny i 2 małe bębny, - huśtawka ważka dla 4 dzieci-1 szt ; - huśtawka podwójna z metalowymi nogami- 1 szt; - huśtawka wahadłowa z metalowymi nogami typu bocianie gniazdo - 1 szt; - gra interaktywna kółko i krzyżyk - 1 szt ; - tablica informacyjna - zawierająca regulamin określający zasady i warunki korzystania ze szkolnego placu zabaw - 1 szt; - tablica informacyjna - zawierająca szczegółowy opis prawidłowego sposobu użytkowania każdego ze znajdujących się na placu zabaw urządzeń- 1szt; - ławka parkowa bez oparcia, stalowe nogi, drewniane siedzisko - 2 szt; - kosz na śmieci stalowy obrotowy o pojemności 50 l- 2 szt. szczegółowy opis parametrów wszystkich urządzeń zabawowych zawiera specyfikacja techniczna 4. Wszystkie urządzenia należy zmontować zgodnie z instrukcją producenta i zgodnie ze sztuką budowlaną tak aby każde z nich posiadało wymaganą przepisami strefę bezpieczeństwa. Instrukcja montażu zostanie przekazana Inspektorowi nadzoru w celu umożliwienia sprawdzenia zgodności montażu. 5. Wszystkie urządzenia przeznaczone do zamontowania na modernizowanym placu zabaw dla dzieci muszą spełniać wymogi formalne odpowiednie do wieku użytkowników, posiadać atesty i certyfikaty wydane przez jednostki certyfikujące, posiadające akredytację Polskiego Centrum Akredytacji, a także spełniać wymogi norm polskich i UE: 5.1. PN-EN 1176-1:2009 , 5.2. PN-EN 1176-2:2009 , 5.3. PN-EN 1176-3:2009; 5.4. PN-EN 1176-4:2009; 5.5..PN-EN 1176-5:2009, 5.6. PN-EN 1176-6:2009; 5.7 PN-EN 1176-7:2009; W przypadku elementów drewnianych, które mają kontakt z ziemią , muszą być one zaimpregnowane ciśnieniowo zgodnie z normami : EN 355-2 i EN 351-1. 6. Urządzenia muszą być fabrycznie nowe. Dokładne parametry techniczne urządzeń zabawowych zawarte są w specyfikacji technicznej . 7. Urządzenia muszą być zabezpieczone przed korozją i wpływami atmosferycznymi na okres nie mniejszy niż udzielona gwarancja, posiadać wysoka jakość, estetykę, zapewniać bezpieczeństwo i skuteczność dla korzystających z tych urządzeń. 8. Wszystkie urządzenia musza być oznakowane zgodnie z wymogami wynikającymi z przepisów bezpieczeństwa , norm EN i PN oraz przepisów Prawa Budowlanego. 9. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w kosztorysie ofertowym stanowiącym załącznik Nr 10 do niniejszej SIWZ; 10.Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje również: 10.1.organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza budowy, roboty przygotowawcze i porządkowe; 10.2.pełnego ubezpieczenia budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; 10.3.zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych odbiorów; 10.4.ponoszenie kosztów związanych ze zużyciem wody i energii elektrycznej na potrzeby budowy; 10.5.zapewnienie na terenie budowy należytego ładu i porządku, przestrzeganie przepisów BHP oraz utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych i wydzielenie stref bezpieczeństwa; 10.6.zapewnienie i ponoszenie kosztów związanych z usunięciem oraz składowaniem materiałów rozbiórkowych i innych odpadów powstałych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia; 10.7.po zakończeniu robót uporządkowaniu terenu, w terminie nie późniejszym niż termin odbioru przedmiotu zamówienia; 11. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji należytego wykonania robót na okres 36 miesięcy oraz rękojmi za wady robót na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy; 12.Wykonawca winien dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy: 12.1.kopię aktualnej (opłaconej) polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości minimum 235 000,00 zł..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert do udziału w postępowaniu , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zadanie w zakresie wykonania lub modernizacji placów zabaw o minimalnej wartości 50.000,00 zł brutto udokumentowane, że zostało wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia- nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , w szczególności do kierowania robotami budowlanymi , należącymi do właściwej izby samorządu zawodowego, posiadającymi zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r.-Prawo budowlane ( Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz.1118-tekst jednolity z późn. zm.) uprawnienia budowlane w specjalności w specjalności konstrukcyjno - budowlanej co najmniej w ograniczonym zakresie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy pzp wg załącznika Nr 3 do SIWZ, - oświadczenie, że wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wg załącznika Nr 2 do SIWZ, - dokładnie wypełniony kosztorys ofertowy ( w polskich złotych , z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku) wg załącznika Nr 10 do SIWZ - zaakceptowany projekty umowy wg załącznika Nr 9 do SIWZ, - pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp18.bipzielonagora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie, ul. Francuska 10, 65-941 Zielona Góra..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2010 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, sekretariat. Otwarcie ofert w dniu 26.08.2010 o godz. 10:15, siedziba Zamawiającego gabinet dyrektora.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.