eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Roboty podczyszczeniowe w Porcie Łeba oraz Porcie Kołobrzeg

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-15

Słupsk: Roboty podczyszczeniowe w Porcie Łeba oraz Porcie Kołobrzeg
Numer ogłoszenia: 246491 - 2011; data zamieszczenia: 15.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Morski w Słupsku , Al. Sienkiewicza 18, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8428406, faks 059 8428406, 8412443.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umsl.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty podczyszczeniowe w Porcie Łeba oraz Porcie Kołobrzeg.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty podczyszczeniowe w Porcie Łeba oraz Porcie Kołobrzeg. 2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na następujące, odrębne zadania: Zadanie 1 - roboty podczyszczeniowe na terenie kanału portowego w Porcie Łeba, Zadanie 2 - roboty podczyszczeniowe na terenie kanału portowego w Porcie Kołobrzeg. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zadania nr 1 i 2: 3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty podczyszczeniowe na terenach kanałów portowych w portach Łeba oraz Kołobrzeg: -zadanie nr 1 - kanał portowy Portu Łeba - czerpanie i wywóz urobku na klapowisko w morzu na odległość do 2 Mm o łącznej ilości szacunkowej 10 000 m3; -zadanie nr 2 - kanał portowy Portu Kołobrzeg - czerpanie i wywóz urobku na klapowisko w morzu na odległość do 4,5 Mm o łącznej ilości szacunkowej 10 000 m3. 3.2. W zakresie zadania nr 1 i 2 Wykonawca zobowiązany jest również do: 3.2.1. pobrania i zbadania próbek urobku - koniecznych do uzyskania zezwolenia opisanego w ppkt. 2.3.2.2: a)Łeba - 3 próbki, b)Kołobrzeg - 3 próbki; 3.2.2.złożenia wniosku oraz uzyskania zezwolenia na usuwanie do morza urobku z pogłębiania dna zgodnie z zapisami paragrafu 2 rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 26 stycznia 2006 r. w sprawie trybu wydawania zezwoleń na usuwanie do morza urobku z pogłębiania dna oraz na zatapianie w morzu odpadów lub innych substancji (Dz. U. z 2006r. Nr 22, poz. 166). 4.Planowany zakres robót (lokalizacja, wielkość, warunki techniczne prac) w poszczególnych portach przedstawiony został w załączonych do SIWZ projektach wykonawczych na roboty czerpalne dla portów w Łebie oraz Kołobrzegu w 2011 r. (załączniki nr 6-7 SIWZ). Dokumentacja projektowa na poszczególne porty uwzględnia szacunkową ilość wydobycia urobku. Szczegółowy zakres zostanie ustalony między stronami po wykonaniu sondaży przedwykonawczych przez Zamawiającego. 5.Dane na temat infrastruktury zapewniającej dostęp do portów przedstawiają się następująco: 5.1.Port Łeba: -tor podejściowy z morza pełnego do głowicy falochronu zachodniego o kierunku rzeczywistym 203o (w polu widzenia białego sektora światła podejściowego) o parametrach: długość 926 m, szerokość w dnie 40 m, głębokość 3,5 m na długości 300 m od głowicy falochronu zachodniego w kierunku morza i 5 m na pozostałej długości toru; -tor wodny od głowicy falochronu zachodniego do obrotnicy o parametrach: długość 1160 m, szerokość 20 m w osi kanału, głębokość 3,5 m; -obrotnica w rozwidleniu kanału i basenu rybackiego: średnica - 50 m, głębokość - 3,5 m. 5.2. Port Kołobrzeg: -tor podejściowy z morza pełnego do głowicy falochronu wschodniego o kierunku 150o w odległości 300 m od głowicy wschodniego falochronu kierunek 122o o parametrach: długość 926 m, szerokość w dnie - 80 m, głębokość - 8 m; -tor wodny od głowicy falochronu wschodniego do obrotnicy w rozwidleniu kanałów o parametrach: długość 1040 m, szerokość 24 m, głębokość 6 m, a następnie od obrotnicy do głowicy wschodniej wejścia do Basenu Jachtowego o parametrach: szerokość 12 m, głębokość 6 m, a od zjazdu RORO do wejścia do Basenu Jachtowego głębokość 3,5 m; -obrotnica w rozwidleniu kanałów: średnica 140 m, głębokość 6 m; -osadnik na rzece Parsęta na wschód od wejścia do Basenu Jachtowego. 6.Wielkości przedmiotu zamówienia dla każdego z zadań podane w pkt. 2.3. SIWZ zostały określone szacunkowo. Faktyczny zakres robót w każdym z portów będzie określany stanem aktualnej sytuacji batymetrycznej akwenów wodnych, na których mają być wykonywane roboty pogłębiarskie. Zamawiający ma prawo zmniejszyć zakres robót określony szacunkowo dla każdego z zadań nie więcej niż o 25%. 7.Rozliczenie robót nastąpi na podstawie ilości wydobytego urobku, obliczonego jako różnica sondaży przed rozpoczęciem prac i po ich zakończeniu. 8.Sondaże przed rozpoczęciem prac i po ich zakończeniu będą wykonywane przez Zamawiającego. 9.Zamawiający w wyjątkowych sytuacjach może zlecić pomiary sondażowe firmie zewnętrznej lub Wykonawcy robót z zastrzeżeniem, że w trakcie pomiarów musi być obecny przedstawiciel Zamawiającego. 10.Zamawiający ustala tolerancję bagrowniczą, która wynosi w poziomie ?1, 0m, w pionie ?0,3m w kanałach portowych. 11.Zamawiający odrębnym zleceniem określa zakres robót wyszczególnionych w punkcie 2.3. SIWZ. Zlecenie określać będzie ilość urobku, akwen robót podczyszczeniowych. 12.Wykonawca zobowiązany jest do należytego wykonania robót, zgodnie z warunkami określonymi przez Zamawiającego. W przypadku przekroczenia maksymalnej rzędnej (przegłębienie), wskazanej w zleceniu wykonania pojedynczego zadania, w końcowym rozliczeniu ilość m3 wynikająca z wyliczenia w sposób podany w pkt 2.6. będzie pomniejszona przez Zamawiającego o wielkość tego przegłębienia. Wynagrodzenie przy przegłębieniu nie przysługuje. 13.Wykonawca jest zobowiązany przystąpić do prac będących przedmiotem umowy, nie później niż w ciągu 7 dni od otrzymania pisemnego zlecenia ich wykonania na wskazanym akwenie. Zlecenie zawierać będzie wszystkie informacje niezbędne do jego realizacji. 14.Wykonawca, składający ofertę na realizację dwóch zadań, powinien dysponować zdolnością jednoczesnego prowadzenia robót w dwóch portach tj. dysponowaniem przynajmniej dwoma pogłębiarkami. W przypadku realizacji przez Wykonawcę jednego zadania powinien dysponować przynajmniej jedną pogłębiarką. 15.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. 16.Sprzęt przeznaczony do wykonania robót powinien posiadać klasę morską zgodną z obowiązującymi przepisami oraz dokumenty potwierdzające bezpieczeństwo dopuszczenia do eksploatacji na obszarach morskich. 17.W przypadku stwierdzenia, że roboty wykonane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami i ustaleniami, Zamawiający może odmówić zapłaty i żądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy. 18.Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia kosztów postoju jednostek, które będą realizować roboty związane z przedmiotem zamówienia. 19.Opis przedmiotu za pomocą kodów CPV Wspólnego Słownika Zamówień: 45244000-9 Wodne roboty budowlane 20.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania. 21.Zamawiający nie opuszcza składania ofert wariantowych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.40.00 - Wodne roboty budowlane .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium. 2. Kwoty wadium dla poszczególnych zadań wynoszą odpowiednio: 2.1. zadanie nr 1 - 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych); 2.2. zadanie nr 2 - 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 3. W przypadku składania oferty na realizację dwóch zadań, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości sumy wadiów dla obydwu zadań. 4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.Nr.109, poz.1158 z późn. zm.). 5. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP O/Gdańsk 38 1010 1140 0179 2313 9120 0000 6. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego (Urząd Morski w Słupsku, al. Sienkiewicza 18, pokój nr 28). Do oferty należy dołączyć kopię dokumentu wadialnego, potwierdzonego przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 7. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wadium wniesione w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 8. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis powinien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania z ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium. 9. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz odsetkami, jeżeli zaistnieje sytuacja, o której mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował w celu realizacji przedmiotu zamówienia: 1. w przypadku składania oferty na zadanie 1 - co najmniej jedną pogłębiarką o zanurzeniu nie większym niż 3,5 m; 2. w przypadku składania oferty na zadanie 2 - co najmniej jedną pogłębiarką; 3. w przypadku składania oferty na realizację więcej niż jednego zadania - minimum dwoma pogłębiarkami, w tym jedną o zanurzeniu nie większym niż 3,5 m;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy PZP przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do treści zawartej umowy w zakresie ceny brutto realizacji robót na skutek zmiany obowiązującego podatku od towarów i usług VAT, o ile okoliczności te powodują konieczność zmiany ceny wg obowiązujących stawek podatku VAT, przy czym ceny netto są stałe przez cały okres obowiązywania umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umsl.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Morski w Słupsku Al. Sienkiewicza 18 76-200 Słupsk pok. 22; I piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Morski w Słupsku Al. Sienkiewicza 18 76-200 Słupsk pok. 20 - sekretariat; I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.