eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie napraw bieżących i obsług technicznych pojazdów mechanicznych zamawiającego wraz z zakupem i instalacją części zamiennych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-17

Gdynia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie napraw bieżących i obsług technicznych pojazdów mechanicznych zamawiającego wraz z zakupem i instalacją części zamiennych.
Numer ogłoszenia: 246485 - 2009; data zamieszczenia: 17.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4024 , ul. Strażacka 2-8, 81-912 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6265076, faks 058 6265076.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie napraw bieżących i obsług technicznych pojazdów mechanicznych zamawiającego wraz z zakupem i instalacją części zamiennych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie napraw bieżących i obsług technicznych pojazdów mechanicznych zamawiającego wraz z zakupem i instalacją części zamiennych. Zamówienie jest podzielone na 6 części..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich 50.11.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (dalej u Pzp): a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązana innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający w toku sprawdzania ofert dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu wg kryterium spełnia - nie spełnia na druku ZP - 17, kolejno dla każdego z wymaganych warunków, oraz zgodności z treścią SIWZ. Zamawiający dokona ww. czynności wyłącznie na podstawie analizy złożonej oferty wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami, z zastrzeżeniem treści art. 26 ust 3 ustawy Pzp. 3. Przez ocenę dokumentów należy rozumieć ich badanie w zakresie ustalonym przez prawo, tj. przeprowadzenie analizy w kontekście: czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, czy dokument został wystawiony w okresie ustalonym przez prawo -nie później niż-, czy zawiera on informacje wymagane dla tego dokumentu, czy adresatem tego dokumentu jest wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu, czy kserokopia załączona przez wykonawców w miejscu oryginału została potwierdzona -za zgodność-przez osoby uprawnione. 4. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykluczeni zostaną wykonawcy, co do których zastosowanie mają przepisy art. 24 ust.1 pkt.1-10 art. 24 ust. 2 pkt. 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Zamawiający powiadomi wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, a jego ofertę uzna za odrzuconą. 6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia Zamawiający przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie traktuje spółki cywilne i konsorcja. a) Każdy z wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinien oddzielnie spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w pkt. VII niniejszej SIWZ. Ponadto tacy wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Stosowne pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty. b) wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. c) wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie, mogą zostać wezwani do przedstawienia zamawiającemu stosownej umowy regulującej współpracę tych wykonawców..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków w US oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne w ZUS czy KRUS. 4. Oświadczenie, że Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę fachową oprzyrządowanie i wyposażenie do wykonania napraw bieżących i obsług technicznych pojazdów zgodnie z technologią producenta poszczególnych marek pojazdów. Wykonawca musi posiadać również stacjonarne warsztaty naprawcze, a personel wykonujący naprawy i obsługi został przeszkolony przez producenta pojazdów . W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy/usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, żąda on przedłożenia n-w oświadczeń, że: a) w sytuacji unieruchomienia pojazdu zamawiającego, wykonawca na koszt własny zapewni przyjazd do wskazanego przez zamawiającego miejsca własnej grupy serwisowej lub odholuje (na lawecie) do własnego warsztatu naprawczego uszkodzony (unieruchomiony) pojazd - holowanie dotyczy zdarzeń losowych w obrębie granic administracyjnych Trójmiasta (Gdynia, Sopot, Gdańsk) i -małego Trójmiasta-(Wejherowo, Reda, Rumia) . b) wykonawca zobowiązuje się przyjmować do naprawy lub obsług technicznych pojazdy zamawiającego każdorazowo poza kolejnością, w terminie nie przekraczającym 24 godzin, licząc od daty zgłoszenia przez zamawiającego. c) wykonawca zobowiązuje się naprawić niezwłocznie przyjęte do naprawy pojazdy zamawiającego w trybie -poza kolejnością- - dotyczy naprawy pojazdów dla których nie jest wymagana konieczność uruchomienia indywidualnej produkcji niezbędnych części zamiennych lub innych podzespołów (materiałów) . W przypadku konieczności przedłużenia terminu naprawy niesprawnego pojazdu wykonawca powiadomi pisemnie (na nr fax. 058 626-18-20) o tym fakcie zamawiającego z podaniem przyczyn przedłużenia czasu naprawy - dotyczy przedłużenia terminów naprawy powyżej 5 dni roboczych d) wykonawca zobowiązuje się do stosowania w czasie napraw i obsług technicznych części zamiennych, które odpowiadają co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu handlowego, są fabrycznie nowe oraz udzieli na wykonane naprawy, obsług technicznych i części użyte do naprawy min. 12-sto miesięcznej gwarancji. e) wykonawca zobowiązuje się do przyjęcia pojazdu zamawiającego do naprawy na podstawie wystawionego przez siebie zlecenia naprawy. Jednocześnie potwierdzi na zleceniu naprawy zamawiającego fakt przyjęcia pojazdu do naprawy z pełnym (nie pełnym) zbiornikiem paliwa oaz napełnionymi płynami eksploatacyjnymi poszczególnymi układami funkcjonalnymi pojazdu. W przypadku stwierdzenia uwag wykonawca zaznaczy to w wystawionym zleceniu naprawy zamawiającego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mw.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa ul. Strażacka 2-8 81-301 Gdynia 1 pok. nr 1 (za budynkiem sztabu).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2009 godzina 10:30, miejsce: Jednostka Wojskowa ul. Strażacka 2-8 81-301 Gdynia 1 Kancelaria (budynek sztabu JW 4024 - II piętro Kancelaria JW 4024 czynna jest od poniedziałku do piątku w godz.: 730 - 1100 oraz 1300 - 1500.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Naprawy bieżące i obsługi techniczne pojazdów marki FIAT, FORD TRANSIT.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawy bieżące i obsługi techniczne pojazdów marki FIAT, FORD TRANSIT.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 50.11.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Naprawy bieżące i obsługi techniczne pojazdów marki DEAWOO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawy bieżące i obsługi techniczne pojazdów marki DEAWOO.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 50.11.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Naprawy bieżące i obsługi techniczne pojazdów marki OPEL.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawy bieżące i obsługi techniczne pojazdów marki OPEL.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 50.11.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Naprawy bieżące i obsługi techniczne pojazdów marki LUBLIN, TARPAN.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawy bieżące i obsługi techniczne pojazdów marki LUBLIN, TARPAN.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 50.11.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Naprawy bieżące i obsługi techniczne AUTOBUSÓW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawy bieżące i obsługi techniczne AUTOBUSÓW.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 50.11.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Naprawy bieżące i obsługi techniczne ciężarówek STAR, JELCZ, IVECO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawy bieżące i obsługi techniczne ciężarówek STAR, JELCZ, IVECO.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 50.11.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.