eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasnystaw › Utrzymanie w czystości dróg i placów miejskich na terenie Miasta Krasnystaw w 2008 roku



Ogłoszenie z dnia 2007-12-10

Krasnystaw: Utrzymanie w czystości dróg i placów miejskich na terenie Miasta Krasnystaw w 2008 roku
Numer ogłoszenia: 245635 - 2007; data zamieszczenia: 10.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Krasnegostawu, Plac 3 Maja 29, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 082 5762157, fax 082 5762377.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnystaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie w czystości dróg i placów miejskich na terenie Miasta Krasnystaw w 2008 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje: 1.pozimowe oczyszczenie dróg z wywozem zmiotek i nieczystości, 2.stałe utrzymanie w należytej czystości i porządku dróg i placów, 3.bieżące mechaniczne oczyszczanie jezdni z wywozem zmiotek, 4.bieżące ręczne oczyszczanie jezdni z wywozem zmiotek, 5.bieżące oczyszczanie krawężników ulicznych i pasów bezpieczeństwa (odchwaszczanie) z wywozem usuniętych części roślin i zmiotek, 6.bieżące oczyszczanie pasów drogowych ulic z wywozem nieczystości, 7.bieżące oczyszczanie ciągów pieszych, parkingów oraz placów z wywozem zmiotek, 8.codzienne opróżnianie koszty ulicznych z wywozem nieczystości, 9.bieżące oczyszczanie słupów i tablic ogłoszeniowych oraz ławek parkowych na terenie miasta, 10.utrzymywanie w czystości nieruchomości gminnych, 11.utrzymanie w czystości wiat przystankowych oszklonych, 12.opróżnianie kontenerów KP-7 - z wywozem zgromadzonych w nich nieczystości, 13.wywóz śmieci zmieszanych, 14.utrzymanie porządku i czystości na terenie miasta w okresie Chmielaków Krasnostawskich i Dni Krasnegostawu, 15.administrowanie targowiskiem miejskim przy ul. Kościuszki w tym: 15.1.stałe utrzymywanie czystości i porządku na placu targowym (zamiatanie, odchwaszczanie, wywóz zmiotek, odśnieżanie z wywozem śniegu i likwidacja śliskości w okresie zimowym) 15.2.otwieranie i zamykanie ogrodzenia placu targowego 15.3.utrzymanie w należytej czystości i porządku szaletu publicznego zlokalizowanego na targowisku (utrzymanie pomieszczeń i urządzeń sanitarnych zgodnie z wymogami służb sanitarno-epidemilogicznych, bieżące uzupełnianie mydła i papieru w toaletach) 15.4.odczytywanie i prowadzenie ewidencji odczytów stanów liczników energii elektrycznej i wody w obiekcie 15.5.obsługiwanie zamków drzwiowych monetowych (wybieranie wrzuconych monet i żetonów, wydawanie wybranych żetonów dzierżawcom placów handlowych, prowadzenie rozliczeń pobranych opłat za korzystanie z szaletu - ewidencja wpływów i wydatków) 15.6.pobieranie opłaty targowej zgodnie z obowiązującą w tym zakresie uchwałą Rady Miasta Krasnystaw)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.00.00 - Usługi sprzątania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic Oryginalny kod CPV: 90.12.13.20 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 5000 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655) tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.Wykonawca winien posiadać: - zamiatarkę samojezdną min. szt. 1 - śmieciarkę min. szt. 3 - ciągnik rolniczy min. 2 szt. - przyczepę min. 2 szt. - ładowarko-koparkę min. 1 szt. 2. Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1. Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia. 1)Wykonawcy którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia spełniające wymagane warunki zostaną dopuszczeni do badania i oceny. 2)Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania. 3)Wykonawcy zobowiązani są złożyć oświadczenia i dokumenty wymagane w pkt. 6 SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy muszą dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Załącznik nr 1 do siwz i oferty ; 2.Formularz ofertowy Załącznik nr 2 do siwz i oferty; 3.Formularz Dane Wykonawcy Załącznik nr 3 do siwz i oferty; 4.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004 r.- Prawo zamówień publicznych, należy złożyć, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujące dokumenty: 4.1Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Załącznik nr 7 do oferty; 5.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty: 5.1Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakie posiada wykonawca Załącznik nr 8 do oferty; 6. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty: 6.1 Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej Załącznik nr 9 do oferty; 7.Wzór umowy Załącznik nr 4 do siwz i oferty; 8.Wykaz dróg na terenie Miasta Krasnystaw przeznaczonych do mechanicznego oczyszczania jezdni Załącznik nr 5 do siwz i oferty; 9.Wykaz dróg na terenie Miasta Krasnystaw przeznaczonych do ręcznego oczyszczania jezdni Załącznik nr 6 do siwz i oferty; 10.Wykaz ciągów pieszych, placów i nieruchomości do oczyszczania na terenie Miasta Krasnystaw Załącznik nr 7 do siwz i oferty; 11.Dowód wniesienia wadium Załącznik nr 10 do oferty;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krasnystaw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miasto Krasnystaw ul. Plac 3 Maja 29 22-300 Krasnystaw.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2007 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, Biuro Obsługi mieszkańców.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.