eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Usługi administrowania nieruchomością Pierwszego Urzędu Skarbowego w Białymstoku przy ul. Świętojańskiej 13

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-20

Białystok: Usługi administrowania nieruchomością Pierwszego Urzędu Skarbowego w Białymstoku przy ul. Świętojańskiej 13
Numer ogłoszenia: 244999 - 2012; data zamieszczenia: 20.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 195511 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pierwszy Urząd Skarbowy w Białymstoku, ul. Świętojańska 13, 15-219 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 878 41 00, faks 085 878 41 01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi administrowania nieruchomością Pierwszego Urzędu Skarbowego w Białymstoku przy ul. Świętojańskiej 13.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Sprzątanie pomieszczeń Urzędu w budynku biurowym ;II. Bieżące zaopatrywanie sanitariatów (w tym: 1 ogólnodostępnego) w środki higieniczne; III. Wykonywanie bieżących napraw mebli będących na stanie Urzędu; IV. Wykonywanie innych bieżących napraw (stolarki okiennej, drzwi, rolet pionowych i żaluzji); Utrzymanie letnie i zimowe posesji Urzędu;VI. Konserwacja i naprawy instalacji wodno-kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania; VII. Wykonywanie czynności porządkowo-informacyjnych poprzez zatrudnienie portierów w systemie ciągłym (24h/dobę);VIII. Bieżące naprawy instalacji elektrycznej oraz urządzeń elektrycznych;IX. Bieżące naprawy szlabanów parkingowych; X. Inne bieżące prace remontowo-budowlane i konserwacyjne - kładzenie płytek, - powtórne malowanie, - roboty malarskie,- usługi czyszczenia kanałów odpływowych); XI.prowadzenie okresowych kontroli obiektu i ich dokumentowanie w prowadzonej książce obiektu budowlanego zgodnie z art.62 i 64 ustawy z 7 lipca 1994r Prawo budowlane; XII. konserwacje, regulacje, przeglądy i naprawy 3 szt. dźwigów osobowych i 1 szt. dźwigu nożycowego;XIII. Konserwacja, naprawy, badania, czyszczenie odmulaczy;XIV. Pomiary rezystancji przewodów roboczych następujących urządzeń: hydroforni, szlabanów wjazdowych (2 szt.), wentylatora nadmuchu do szybu dźwigowego, dźwigów. XV. Wykonywanie przeglądów sprzętu p.poż. XVI. Badanie wydajności i ciśnienia wody w hydrantach..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.91.00 - Usługi czyszczenia urządzeń biurowych 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 70.33.20.00 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 79.99.20.00 - Usługi recepcyjne 71.31.41.00 - Usługi elektryczne 85.31.23.10 - Usługi dozoru 50.85.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji mebli 50.72.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania 50.51.42.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji rezerwuarów 50.71.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych 64.21.42.00 - Usługi centrali telefonicznych 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.21.00 - Roboty malarskie 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 33.71.19.00 - Mydło .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Clar System S.A., ul. Janickiego 20 b, 60-542 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 507899,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 348286,32

  • Oferta z najniższą ceną: 348286,32 / Oferta z najwyższą ceną: 582948,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.