eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › DOSTAWA PAPIEROSÓW DLA KASYNA WOJSKOWEGO NR 20 PRZY JEDNOSTCE WOJSKOWEJ 2414. NUMER POSTEPOWANIA 02/2010/PN



Ogłoszenie z dnia 2010-01-27

Warszawa: DOSTAWA PAPIEROSÓW DLA KASYNA WOJSKOWEGO NR 20 PRZY JEDNOSTCE WOJSKOWEJ 2414. NUMER POSTEPOWANIA 02/2010/PN
Numer ogłoszenia: 24498 - 2010; data zamieszczenia: 27.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kasyno Wojskowe Nr 20 przy Jednostce Wojskowej 2414 , ul. Żwirki i Wigury 9/13, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 6 847 259, 6 847 452, faks 0-22 846 81 89.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jw2414.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: GOSPODARSTWO POMOCNICZE.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA PAPIEROSÓW DLA KASYNA WOJSKOWEGO NR 20 PRZY JEDNOSTCE WOJSKOWEJ 2414. NUMER POSTEPOWANIA 02/2010/PN.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Papierosy 1. Golden American Blue a 24 400 paczek 2. Golden American Red a 24 400 paczek 3. Marlboro Red Box: 500 paczek 4. Marlboro White Menthol: 300 paczek 5. Marlboro Gold Edge: 400 paczek 6. Jan III Sobieski (czerwone): 500 paczek 7. Jan III Sobieski (niebieskie): 500 paczek 8. Vogue Lilas: 200 paczek 9. Vogue Blue: 150 paczek 10. Vogue Menthe: 150 paczek 11. Slim Camelia Blue: 150 paczek 12. Slim Camelia Menthol: 150 paczek 13. Cristal Menthol Balance: 300 paczek 14. Caro Blue a 24: 250 paczek 15. Caro Red a 24: 250 paczek 16. L&M Link Menthol Super slums: 200 paczek 17. L&M Blu Label: 300 paczek 18. L&M Red Label: 300 paczek 19. Camel (Since) Filters: 200 paczek Podane przez Zamawiającego nazwy (znaki towarowe) zamawianego asortymentu mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu zamawianego asortymentu, przy czym zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Wykonawca obowiązany jest wskazać (tabela Formularz cenowy) typ - nazwę oferowanej pozycji asortymentu równoważnego. Brak wskazania typu - nazwy produktu - równoważnego, oznacza zaakceptowanie przez Wykonawcę rozwiązań wzorcowych, jeżeli takie były wskazane w SIWZ. W celu potwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę dostawy produktów równoważnych odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ należy dołączenia do oferty materiałów informacyjnych dla zamiennika, potwierdzających równoważność między zamiennikiem i wzorcem..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.99.13.00 - Papierosy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA WNIESIENIA WADIUM

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. [Warunki udziału w postępowaniu] O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy: a) posiadają uprawnienia i zezwolenia do wykonywania określonej działalności, b) posiadają wiedzę i doświadczenie, tj. wykonali co najmniej 1 dostawę papierosów o wartości min. 40 000,00 zł brutto, c) dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą na kwotę nie mniejszą niż 40 000,00 zł. 2. [Sposób oceny spełniania warunków] Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli będzie to wynikało z oświadczeń i dokumentów, o których mowa w rozdziale VI złożonych wraz z ofertą. 3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają złożyć Wykonawcy wraz z ofertą: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 3 do siwz 2) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 3b do siwz Uwaga! W przypadku Wykonawców występujących wspólnie na podstawie art. 23 ust. 1 Ustawy mogą oni wspólnie spełniać warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy. Warunek nie podlegania wykluczeniu każdy z Wykonawców musi spełniać samodzielnie. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy (według wzoru określonego w załączniku nr 3a do SIWZ) podpisuje pełnomocnik, o którym mowa w art. 23 ust. 2 Ustawy, a oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu - podpisuje odrębnie każdy uczestnik Konsorcjum (według wzoru określonego w załączniku Nr 3b do SIWZ). 3) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; 4) oświadczenie podmiotów, o których mowa w art. 26 ust. 2 b ustawy - jeżeli Wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów. 5) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych wyżej składa dokument lub dokumenty zgodnie z zasadami określonymi w § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 2009r. Nr 226, poz. 1817). Forma składanych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy oraz o niepodleganiu wykluczeniu muszą być złożone w oryginale. 2) Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale albo w kopii poświadczonej notarialnie. 3) Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu złożone w innym języku niż język polski wymagają tłumaczenia potwierdzonego przez wykonawcę. Pozostałe dokumenty złożone w innym języku niż język polski wymagają złożenia tłumaczenia. 4) Wszystkie pozostałe dokumenty, o których mowa w niniejszym Rozdziale, muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę albo osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jw2414.wp.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego - ul. Żwirki i Wigury 9/13, Warszawa, budynek administracyjno - biurowy od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 - do 14.00..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2010 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego - ul. Żwirki i Wigury 9/13, Warszawa, budynek administracyjno - biurowy. Oferty można składać w dni robocze w godzinach od 7.30 do 14.00.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.