eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Przygotowanie i wydawanie posiłków profilaktycznych dla funkcjonariuszy garnizonu lubuskiego Policji w okresie 2014/2015.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-26

Gorzów Wielkopolski: Przygotowanie i wydawanie posiłków profilaktycznych dla funkcjonariuszy garnizonu lubuskiego Policji w okresie 2014/2015.
Numer ogłoszenia: 244851 - 2014; data zamieszczenia: 26.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 211207 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 95 738 14 91, faks 95 738 14 95.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Policja.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i wydawanie posiłków profilaktycznych dla funkcjonariuszy garnizonu lubuskiego Policji w okresie 2014/2015..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Przygotowanie i wydawanie posiłków profilaktycznych dla funkcjonariuszy garnizonu lubuskiego Policji w okresie 2014/2015. 2. Kod CPV: 55321000-6 usługi przygotowania posiłków, 55320000-9 usługi podawania posiłków. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) wartość jednego posiłku profilaktycznego netto stanowi - podstawowa stawka żywieniowa (tzw. wsad do kotła), określona w oparciu o obowiązujące w Resorcie Spraw Wewnętrznych przepisy, aktualnie wynosząca 2,99 zł na osobę + zaoferowana w ofercie wysokość marży (maksymalnie do 100% stawki podstawowej); b) posiłki profilaktyczne objęte są 8 % podatkiem VAT. W przypadku, kiedy Wykonawca nie jest płatnikiem podatku VAT należy załączyć do oferty odpowiednie oświadczenie, iż nie jest płatnikiem podatku VAT; c) wydawanie posiłków odbywać się będzie w godzinach 8.00 - 20.00 przez siedem dni w tygodniu oraz w dni ustawowo wolne od pracy (niedziele i święta), jeżeli zaistnieje uzasadniona potrzeba zgłoszona przez Zamawiającego. Rozliczenie za świadczone usługi odbywać się będzie w okresach miesięcznych; d) serwowane posiłki winny być ciepłe, kaloryczne i urozmaicone oraz odpowiadać cenie przedstawionej w składanej przez Wykonawcę ofercie; e) podstawę wydania posiłku będzie stanowił bon żywnościowy ostemplowany pieczęcią właściwej (kompetencyjnie) jednostki Policji z datą oraz podpisem osobyupoważnionej przez Zamawiającego. Bony te po zakończeniu miesiąca winny być dołączone do faktury VAT/ rachunku; f) Zamawiający nie dopuszcza możliwości wymiany bonów żywnościowych na artykuły inne niż żywnościowe pod rygorem rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym z winy Wykonawcy. 4. Wykaz miejscowości i jednostek Policji sprawujących nadzór kompetencyjny, których dotyczy przedmiot zamówienia zawiera Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). 5. Wykonawca będzie zobowiązany do wydawania posiłków profilaktycznych także oddelegowanym do czynności służbowych funkcjonariuszom innych jednostek garnizonu lubuskiego Policji niż jednostka mieszcząca się na terytorium określonym w danej części przedmiotu zamówienia, na którą Wykonawca złożył ofertę. 6. Zamawiający zastrzega, niezmienność wysokości (procentowej) marży zaoferowanej w ofercie Wykonawcy w całym okresie obowiązywania umowy. 7. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wysokości stawki podstawowej regulowanej przepisami Dyrektora Departamentu Analiz i Nadzoru MSWiA i Dyrektora Departamentu Budżetu MSWiA dot. zmiany stawek żywieniowych. Zamawiający każdorazowo o zmianie wysokości stawki podstawowej powiadomi Wykonawcę. Zmiana wysokości stawki podstawowej będzie podstawą do zmiany treści umowy i może być dokonana wyłącznie w formie aneksu do umowy. 8. Miejscowości wskazane przez Zamawiającego w nazwie części przedmiotu zamówienia (np. część 23 - Drezdenko itp.) - są równoznaczne z miejscem realizacji usługi przygotowywania i wydawania posiłków profilaktycznych. Wykonawca, który zamierza świadczyć usługi posiłków profilaktycznych musi dysponować lokalem gastronomicznym w miejscowości określonej w nazwie części przedmiotu zamówienia, na którą składa ofertę. 9. Zamawiający zastrzega, że lokal gastronomiczny, którym dysponuje Wykonawca nie może być dostępny (w czasie spożywania posiłków przez funkcjonariuszy Policji) dla osób z szeroko pojętego marginesu społecznego. 10. Termin płatności wynosi do 30 dni kalendarzowych od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT/rachunku do Zamawiającego za pośrednictwem jednostki Zamawiającego sprawującej odpowiednio nadzór kompetencyjny. Faktury/ rachunki winny być wystawione na Komendę Wojewódzką Policji w Gorzowie Wlkp., a przesłane do odpowiedniej Komendy Miejskiej/Powiatowej (sprawującej nadzór kompetencyjny) celem potwierdzenia wykonania usługi. Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia i wysłania faktury/ rachunku do odpowiedniej Komendy sprawującej nadzór kompetencyjny w ciągu 7 dni po zakończeniu miesiąca kalendarzowego. 11. Szczegóły dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, oraz sposobu rozliczeń i płatności i innych uregulowań prawnych zawiera Projekt umowy - zał. nr 5 do SIWZ. 12. Wszystkie załączniki do SIWZ stanowią jej integralna część. 13. CZĘŚCI ZAMÓWIENIA a) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, w zależności od miejsca realizacji przedmiotu zamówienia. b) Przedmiot zamówienia podzielono na 23 CZĘŚCI: CZĘŚĆ 1 - KOSTRZYN N/O (nadzór kompetencyjny KMP Gorzów Wlkp.) CZĘŚĆ 2 - WITNICA (nadzór kompetencyjny KMP Gorzów Wlkp.) CZĘŚĆ 3 - ZIELONA GÓRA (nadzór kompetencyjny KMP Zielona Góra) CZĘŚĆ 4 - SULECHÓW (nadzór kompetencyjny KMP Zielona Góra) CZĘŚĆ 5 - MIĘDZYRZECZ (nadzór kompetencyjny KPP Międzyrzecz) CZĘŚĆ 6 - SKWIERZYNA (nadzór kompetencyjny KPP Międzyrzecz) CZĘŚĆ 7 - SŁUBICE (nadzór kompetencyjny KPP Słubice) CZĘŚĆ 8 - RZEPIN (nadzór kompetencyjny KPP Słubice) CZĘŚĆ 9 - WSCHOWA (nadzór kompetencyjny KPP Wschowa) CZĘŚĆ 10 - SŁAWA (nadzór kompetencyjny KPP Wschowa) CZĘŚĆ 11 - ŚWIEBODZIN (nadzór kompetencyjny KPP Świebodzin) CZĘŚĆ 12 - KROSNO ODRZAŃSKIE (nadzór kompetencyjny KPP Krosno Odrzańskie) CZĘŚĆ 13 - GUBIN (nadzór kompetencyjny KPP Krosno Odrzańskie) CZĘŚĆ 14 - ŻARY (nadzór kompetencyjny KPP Żary)CZĘŚĆ 15 - LUBSKO (nadzór kompetencyjny KPP Żary) CZĘŚĆ 16 - ŻAGAŃ (nadzór kompetencyjny KPPŻagań) CZĘŚĆ 17 - SZPROTAWA (nadzór kompetencyjny KPP Żagań) CZĘŚĆ 18 - IŁOWA (nadzór kompetencyjny KPP Żagań) CZĘŚĆ 19 - NOWA SÓL (nadzór kompetencyjny KPP Nowa Sól) CZĘŚĆ 20 - KOŻUCHÓW(nadzór kompetencyjny KPP Nowa Sól) CZĘŚĆ 21 - SULĘCIN (nadzór kompetencyjny KPP Sulęcin) CZĘŚĆ 22 - STRZELCE KRAJEŃSKIE (nadzór kompetencyjny KPP Strzelce Krajeńskie) CZĘŚĆ 23 - DREZDENKO (nadzór kompetencyjny KPP Strzelce Krajeńskie) 14. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA - od dnia zawarcia umowy (jednak nie wcześniej niż od dnia 01.11.2014r.) do 31.03.2015r..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.32.00.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 3   

Nazwa: Część NR 3 PN. ZIELONA GÓRA (nadzór kompetencyjny KMP Zielona Góra)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TURYSTA KATARZYNA STANKIEWICZ - PYRZYŃSKA, ul. Bolesława Chrobrego 2A, 65-052 Zielonej Górze, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 84000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 43890,00

  • Oferta z najniższą ceną: 43890,00 / Oferta z najwyższą ceną: 45870,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Część NR 5 PN. MIĘDZYRZECZ (nadzór kompetencyjny KPP Międzyrzecz)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AGENCJA USŁUGOWA DUET S.C. JACEK I BEATA BEŁZ HOTEL- IK RESTAURACJA, Os. Kasztelańskie 8A, 66-300 Międzyrzeczu, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6930,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6930,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6930,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: CZĘŚĆ NR 6 PN. SKWIERZYNA (nadzór kompetencyjny KPP Międzyrzecz)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KEW PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - HANDLOWE K.KOŹMIŃSKA SPÓŁKA JAWNA, ul. Wiekowa 13, 93-441 Łódź, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6743,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6743,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6743,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 15   

Nazwa: CZĘŚĆ NR 15 PN. LUBSKO (nadzór kompetencyjny KPP Żary)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MAŁA GASTRONOMIA U ZOSI ZOFIA KORZYNIEWSKA, ul. Grunwaldzka 7, 68-300 Lubsko, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 516,00

  • Oferta z najniższą ceną: 516,00 / Oferta z najwyższą ceną: 597,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 16   

Nazwa: Część NR 16 PN. ŻAGAŃ (nadzór kompetencyjny KPP Żagań)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DOMOWE SMAKI - WYROBY GARMAŻERYJNE ELŻBIETA GRACZYK, Pl. Królowej Jadwigi 6/4, 68-100 Żagań, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5302,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5302,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6072,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 22   

Nazwa: Część NR 22 PN. STRZELCE KRAJEŃSKIE(nadzór kompetencyjny KPP Strzelce Krajeńskie)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE ALSA ALICJA SWARYCZEWSKA - SERAFIN, ul. Gdańska 1e, 66-500 Strzelce Krajeńskie,, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6735,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6735,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8235,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 23   

Nazwa: CZĘŚĆ NR 23 PN. DREZDENKO (nadzór kompetencyjny KPP Strzelce Krajeńskie)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TOM - FOOD mgr inż. TOMASZ GRAŚ, ul. Krakowska 14, 66-530 Drezdenko, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2584,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2584,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2584,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.