eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie Góry › wykonanie modernizacji zieleńca przy skrzyżowaniu ulic H. Sienkiewicza i Powstańców Śląskich w Tarnowskich Górach



Ogłoszenie z dnia 2007-04-27

POZYCJA 24478

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Tarnowskie Góry: wykonanie modernizacji zieleńca przy skrzyżowaniu ulic H. Sienkiewicza i Powstańców Śląskich w Tarnowskich Górach Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry, do kontaktów: Andrzj Ściebura, Rynek 4, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 3933600, 3933855, fax 032 3933602, e-mail: a.sciebura@um.tgory.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski, Krystian Waluga, ul. Rynek 4, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. ślaskie, tel. 0323933757, fax 0323933602, e-mail: k.waluga@um.tgory.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie modernizacji zieleńca przy skrzyżowaniu ulic H. Sienkiewicza i Powstańców Śląskich w Tarnowskich Górach. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Tarnowskie Góry. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na: 1.przebudowie istniejących ciągów pieszych o powierzchni ok. 791,5 m2. Należy w tym celu usunąć dotychczasową zniszczoną nawierzchnię z płyt betonowych i ułożyć w jej miejsce nową z betonowej kostki brukowej o gr. 6 cm na podbudowie złożonej z warstwy odsączającej piasku o gr. 3 cm oraz warstwy z atestowanego żużla wielkopiecowego o gr. 8 cm. Nawierzchnię chodników należy obramować betonowym obrzeżem chodnikowym ustawionym na 5 cm ławie piaskowej. 2.budowie nowych chodników z rondem praz placem półkolistym o powierzchni ok. 450 m2. Parametry wykonania jak w pkt. 1. 3.budowie parkingu o powierzchni ok. 585 m2 na 19 miejsc parkingowych usytuowanym pomiędzy budynkami przy ul. T. Kościuszki 12 i ul. Powstańców Śląskich 40. Nawierzchnię parkingu należy wykonać z betonowej kostki brukowej o gr. 8 cm ułożonej na warstwie atestowanego żużla wielkopiecowego o gr. 15 cm i podsypce cementowo - piaskowej o gr. 3 cm. Wymiary każdego stanowiska parkingowego wynoszą 2,5 m x 5 m i zaznaczone są betonową kostką brukową o innym kolorze niż pozostała nawierzchnia parkingu. 4.odprowadzenie wód opadowych z powierzchni parkingu, które należy wykonać poprzez odwodnienie liniowe o długości 12 m ułożone wzdłuż stanowisk postojowych od strony północnej. Korytka odwadniające i jedna studzienka zbiorcza wyposażona w osadnik powinny być polimerobetonowe, zintegrowane z żeliwnymi ramkami oraz żeliwnymi kratkami pokrywowymi trwale zamocowanymi do koryt. Ze studzienki zbiorczej wody opadowe należy odprowadzić rurą PCV 200 o długości ok. 4 m ze spadkiem 5% do istniejącej studzienki w kanalizacji ogólnospławnej wskazanej przez gestora sieci. 5.oświetlenie terenu zieleńca i parkingu. Na terenie zieleńca należy zastosować 9 słupów typu parkowego o wysokości ok.3 m z dwoma kulistymi oprawami z lampami sodowymi 70 W każda. Teren parkingu należy oświetlić za pomocą jednego słupa typu parkowego o wysokości ok. 4,5 m z trzema oprawami kulistymi skierowanymi w dół z lampami sodowymi 70 W. Lampy połączyć należy ziemną linią kablową przewodem YAKY 4x35 mm2 o długości ok. 350 m ułożonym na głębokości 50 cm i przyłączonym do istniejącej sieci oświetlenia ulicznego, zgodnie z warunkami przyłączenia do sieci elektroenergetycznej wydanymi przez GZE Gliwice. W miejscu krzyżowania się trasy przebiegu przewodu z ciągami pieszymi lub dojazdem do parkingu kabel chronić rurą typu AROT. Końcówki nowowybudowanej sieci należy uziemić. Jako system ochrony przeciwporażeniowej w sieci należy przewidzieć zerowanie. Przed oddaniem wykonanej sieci do eksploatacji należy wykonać pomiar stanu izolacji, oporności uziemień oraz skuteczności ochrony przeciwporażeniowej. Uwaga: wszystkie stalowe konstrukcje i elementy należy przed zabudowaniem ocynkować. 6.renowacji powierzchni trawiastej. Przed przystąpieniem do zakładania trawnika należy oczyścić teren i usunąć wszelkie kamienie, gruz, śmieci, chwasty, gałęzie, liście, elementy betonowe i stalowe, pnie i korzenie po wyciętych i wykarczowanych drzewach. Istniejącą ziemię należy przekopać na głębokość szpadla i rozplantować pomiędzy ciągami pieszymi, zachowując odpowiednia spadki. Następnie należy nawieźć 5 cm warstwę ziemi urodzajnej zmieszanej w 1/4 objętości z torfem. Zwałować teren i po uprzednim opryskaniu środkiem chwastobójczym, wysiać mieszanką nasion dobraną jak na trawnik rekreacyjny. 7.wykonaniu kwietnika. Kwietnik należy wykonać jako element wydzielony z powierzchni trawiastej i ciągów pieszych na wysokość 20 cm za pomocą palisady okrągłej o średnicy 15/12 cm i wysokości 50 cm osadzonej w ziemi na 10 cm warstwie zagęszczonego żwiru. Kwietnik należy wypełnić 10 cm warstwą rozdrobnionego keramzytu lub żwiru gruboziarnistego oraz ok. 15 cm warstwą ziemi kwiatowej. Bezpośrednio za palisadą, od strony wewnętrznej, na całej jego wysokości ułożyć warstwę odsączającą z keramzytu lub żwiru gruboziarnistego o szerokości ok. 15 cm. Nasadzenia roślin Zamawiający wykona we własnym zakresie. 8. zamontowaniu 10 ławek i 5 koszy na śmieci trwale związanych z podłożem i wyglądem nawiązującym      do typu ławek i koszy istniejących w innych częściach miasta 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.1.Oświadczenia zgodnie z wymaganiami art. 22 ust. 1 ustawy pzp, (jest załącznikiem nr 1 do formularza oferty) 1.2.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3.Wykaz wykonanych robót budowlanych (oświadczenie) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie, wraz z dokumentami potwierdzającymi (uprzednich zamawiających), że wykazane roboty zostały wykonane należycie. (wzór załącznik nr 2 do formularza oferty), 1.4.Wykaz podmiotów (podwykonawców), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności wg wzoru (stanowiącego załącznik nr 3 do formularza oferty) Uwaga! W przypadku gdy Wykonawca nie zamierza wykonać zamówienia z udziałem podwykonawców, winien złożyć oświadczenie iż zamierza wykonać zamówienie siłami własnymi. 1.5.Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia tj. uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w wymaganej specjalności oraz aktualne zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego. 1.6.Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wymaganej kwocie. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.61 - Ścieżki piesze Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych Oryginalny kod CPV: 45.31.61.00 - Instalowanie zewnętrznego sprzętu oświetleniowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: jak w punkcie II.1.5 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 127

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 10.800,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej SIWZ oraz w art. 22 ustawy PZP, jak też nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP. 2. W oparciu o powyższe Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: a)Wykonawca musi dysponować co najmniej jedną osobą posiadającą aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; - drogowej. b)Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym polegającym na tym, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadające rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Przez \robotę budowlaną odpowiadającą rodzajem i wartością\ Zamawiający rozumie robotę budowlaną polegającą na wykonaniu (budowa lub remont) parkingu, placu lub chodników o wartości robót brutto nie mniej niż 180.000,00 zł (brutto). c)Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł 3.Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia części zamówienia podwykonawcom. 4. W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia przez podwykonawców, Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę w ofercie tej części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, a także podania nazw (firm) proponowanych podwykonawców. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana metodą 0-1 tj. spełnia lub nie spełnia w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp oraz warunków określonych w Części I punkcie V SIWZ, od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest przedstawienie następujących dokumentów: 1.1.Oświadczenia zgodnie z wymaganiami art. 22 ust. 1 ustawy pzp, (jest załącznikiem nr 1 do formularza oferty) 1.2.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3.Wykaz wykonanych robót budowlanych (oświadczenie) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie, wraz z dokumentami potwierdzającymi (uprzednich zamawiających), że wykazane roboty zostały wykonane należycie. (wzór załącznik nr 2 do formularza oferty), 1.4.Wykaz podmiotów (podwykonawców), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności wg wzoru (stanowiącego załącznik nr 3 do formularza oferty) Uwaga! W przypadku gdy Wykonawca nie zamierza wykonać zamówienia z udziałem podwykonawców, winien złożyć oświadczenie iż zamierza wykonać zamówienie siłami własnymi. 1.5.Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia tj. uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w wymaganej specjalności oraz aktualne zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego. 1.6.Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wymaganej kwocie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.tarnowskiegory.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.06.2007, godzina 10:15, Urzad Miejski Rynek 4 42-600 Tarnowskie Góry Biuro Zamówień Publicznych pokój 26.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 25.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.