eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › DOSTAWA KOMPONENTÓW OPTYCZNYCH, MECHANICZNYCH I ELEKTRONICZNYCH DO BADAŃ URZĄDZENIA I SYSTEMU FOTOGRAFII LASEROWEJ

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-10

Warszawa: DOSTAWA KOMPONENTÓW OPTYCZNYCH, MECHANICZNYCH I ELEKTRONICZNYCH DO BADAŃ URZĄDZENIA I SYSTEMU FOTOGRAFII LASEROWEJ
Numer ogłoszenia: 244566 - 2012; data zamieszczenia: 10.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Akademia Techniczna , ul. Kaliskiego 2, 00-908 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6837865, faks 022 6837977.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wat.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA KOMPONENTÓW OPTYCZNYCH, MECHANICZNYCH I ELEKTRONICZNYCH DO BADAŃ URZĄDZENIA I SYSTEMU FOTOGRAFII LASEROWEJ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa komponentów optycznych, mechanicznych i elektronicznych do badań urządzenia i systemu fotografii laserowej. Zadanie nr 1: Dostawa zestawu obrazowania dla optyki włóknowej urządzenia fotografii laserowej. Zestaw zawiera: Optykę z równoległymi torami optycznym (infinite parallel optical system). Obiektyw PLAN achromatyczny Nasadkę binokularową Współczynnik zoom 1:10. Dwa okulary szerokopolowe. Podwójny moduł fotograficzny Moduł z regulowaną przysłoną irysową. Oświetlenie LED dla zapewnienia długotrwałej bezawaryjnej pracy (przy akwizycji obrazu. Część mechaniczna: statyw w wersji - wysokość co najmniej 350 mm, szerokość co najmniej 335 mm, głębokość co najmniej 290 mm, w obszarze roboczym dwie płytki o średnicy nie mniejszej niż 100 mm - dwustronna czarna oraz szklana przezroczysta, ruchomy stolik X/Y. Inne warunki: Gwarancja co najmniej 24 miesiące. Naprawa gwarancyjna będzie wykonana w terminie nie dłuższym niż 30 dni licząc od dnia przyjęcia zgłoszenia (telefonicznie, faxem lub e-mailem). Wymienione elementy są fabrycznie nowe i wolne od wad. Wszystkie elektryczne elementy układu powinny odpowiadać polskiemu standardowi zasilania. Instalacja sprzętu przez dostawcę i szkolenie personelu. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 3 do SIWZ Zadanie nr 2: Dostawa zestawu do modelowania wiązki oświetlacza laserowego. Zestaw zawiera: Matryce mikrosoczewek. 10 metrów zarobionego (końcówki SMA) światłowodu. Mechanikę dla wprowadzania promieniowania laserowego do światłowodu. Optykę kolimującą do złącza SMA Adapter do optyki kolimującej. Złączki Zwierciadło MPD508762-90-P01 Inne warunki: Gwarancja co najmniej 12 miesięcy, Naprawa gwarancyjna będzie wykonana w terminie nie dłuższym niż 30 dni licząc od dnia przyjęcia zgłoszenia (telefonicznie, faxem lub e-mailem). Wymienione elementy są fabrycznie nowe i wolne od wad. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 3A do SIWZ Zadanie nr 3: Dostawa zestawu do badań radiometrycznych fotografii laserowej. Zestaw zawiera: Zestaw akwizycji danych radiometrycznych dla fotografii laserowej z wyposażeniem. Zestaw oświetlenia ciągłego i impulsowego z wyposażeniem dla fotografii laserowej. Inne warunki: Gwarancja co najmniej 12 miesięcy, Naprawa gwarancyjna będzie wykonana w terminie nie dłuższym niż 30 dni licząc od dnia przyjęcia zgłoszenia (telefonicznie, faxem lub e-mailem). Wymienione elementy są fabrycznie nowe i wolne od wad. Wszystkie elektryczne elementy układu powinny odpowiadać polskiemu standardowi zasilania.Instalacja całego zestawu i szkolenie personelu w zakresie obsługi poszczególnych komponentów w siedzibie zamawiającego. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 3B do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 31.00.00.00-6, 38.54.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3, 3A, 3B do SIWZ, 3) pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli nie wynika ono z załączonych dokumentów wymaganych postanowieniami niniejszego ogłoszenia. 4) oświadczenia i dokumenty, w formie oryginału lub kserokopii wymienione w ogłoszeniu.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących sytuacjach: Strony ustalają, możliwość zmiany przedmiotu zamówienia po podpisaniu umowy, pod warunkiem wycofania z produkcji objętego umową (modelu lub typu) i zastąpienie ich nowocześniejszymi modelami o lepszych parametrach technicznych korzystniejszych dla Zamawiającego z zachowaniem formy pisemnej poprzez wprowadzenie aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wat.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zamówień Publicznych, 00-908 Warszawa, ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 2, Budynek Nr 22, pokój Nr 5 (wejście przez biuro przepustek)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2012 godzina 09:00, miejsce: Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego, 00-908 Warszawa 49, skr. poczt. 50, ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 2 z terminem doręczenia do dnia 18.07.2012r. do godz. 9:00.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa zestawu obrazowania dla optyki włóknowej urządzenia fotografii laserowej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw zawiera: Optykę z równoległymi torami optycznym (infinite parallel optical system). Obiektyw PLAN achromatyczny Nasadkę binokularową Współczynnik zoom 1:10. Dwa okulary szerokopolowe. Podwójny moduł fotograficzny Moduł z regulowaną przysłoną irysową. Oświetlenie LED dla zapewnienia długotrwałej bezawaryjnej pracy (przy akwizycji obrazu. Część mechaniczna: statyw w wersji - wysokość co najmniej 350 mm, szerokość co najmniej 335 mm, głębokość co najmniej 290 mm, w obszarze roboczym dwie płytki o średnicy nie mniejszej niż 100 mm - dwustronna czarna oraz szklana przezroczysta, ruchomy stolik X/Y. Inne warunki: Gwarancja co najmniej 24 miesiące. Naprawa gwarancyjna będzie wykonana w terminie nie dłuższym niż 30 dni licząc od dnia przyjęcia zgłoszenia (telefonicznie, faxem lub e-mailem). Wymienione elementy są fabrycznie nowe i wolne od wad. Wszystkie elektryczne elementy układu powinny odpowiadać polskiemu standardowi zasilania. Instalacja sprzętu przez dostawcę i szkolenie personelu. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa zestawu do modelowania wiązki oświetlacza laserowego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw zawiera: Matryce mikrosoczewek. 10 metrów zarobionego (końcówki SMA) światłowodu. Mechanikę dla wprowadzania promieniowania laserowego do światłowodu. Optykę kolimującą do złącza SMA Adapter do optyki kolimującej. Złączki Zwierciadło MPD508762-90-P01 Inne warunki: Gwarancja co najmniej 12 miesięcy, Naprawa gwarancyjna będzie wykonana w terminie nie dłuższym niż 30 dni licząc od dnia przyjęcia zgłoszenia (telefonicznie, faxem lub e-mailem). Wymienione elementy są fabrycznie nowe i wolne od wad. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 3A do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa zestawu do badań radiometrycznych fotografii laserowej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw zawiera: Zestaw akwizycji danych radiometrycznych dla fotografii laserowej z wyposażeniem. Zestaw oświetlenia ciągłego i impulsowego z wyposażeniem dla fotografii laserowej. Inne warunki: Gwarancja co najmniej 12 miesięcy, Naprawa gwarancyjna będzie wykonana w terminie nie dłuższym niż 30 dni licząc od dnia przyjęcia zgłoszenia (telefonicznie, faxem lub e-mailem). Wymienione elementy są fabrycznie nowe i wolne od wad. Wszystkie elektryczne elementy układu powinny odpowiadać polskiemu standardowi zasilania. Instalacja całego zestawu i szkolenie personelu w zakresie obsługi poszczególnych komponentów w siedzibie zamawiającego. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 3B do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2, 31.00.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.