To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-10-01
Gdańsk: Roboty remontowo - budowlane, konserwacyjno - naprawcze oraz inwestycyjne w Urzędzie Pocztowym Braniewo 1
Numer ogłoszenia: 244021 - 2008; data zamieszczenia: 01.10.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 185088 - 2008r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: p.p.u.p. Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddz. Regionalny w Gdańsku, działający w imieniu dyrektora p.p.u.p. Poczta Polska z siedzibą w Warszawie przy ul. Rakowieckiej 26, 00-940 Warszawa, ul. Targ Rakowy 7/8, Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 0-58 32-66-105, fax 0-58 32-66-112.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowo - budowlane, konserwacyjno - naprawcze oraz inwestycyjne w Urzędzie Pocztowym Braniewo 1.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowo - budowlanych, konserwacyjno - naprawczych oraz inwestycyjnych w Urzędzie Pocztowym Braniewo 1, przy ul. Hozjusza 1, 14-500 Braniewo. Zakres robót obejmuje: 1. Roboty remontowo-budowlane - Remont dachu i elewacji: a) wymiana ocieplenia stropodachu z płyt suprema na wełnę mineralną gr. 10 cm, b) wymiana rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej, c) naprawa pokrycia papowego dachu z pokryciem warstwą papy termozgrzewalnej nawierzchniowej, d) wymiana i malowanie tynków kominów, e) wymiana czapek betonowych kominów, f) odbicie tynków ścian zewnętrznych, g) wykonanie tynków kat. I ścian zewnętrznych, h) wykonanie tynków cienkowarstwowych ścian zewnętrznych z pomalowaniem farbą silikatową, i) wymiana daszków nad wejściami do budynku i pokrycia zadaszenia nad rampą z blachy trapezowej, j) wymiana drzwi drewnianych i metalowych zewnętrznych, k) wymiana i malowanie krat metalowych okien, l) wymiana i malowanie balustrad metalowych schodów i balkonów, m) remont schodów i posadzki rampy, n) remont ściany oporowej zjazdu do warsztatu, o) wymiana opaski betonowej przy budynku, p) wymiana instalacji odgromowej, q) wymiana instalacji elektrycznej oświetlenia zewnętrznego, r) wywiezienie gruzu. 2. Roboty inwestycyjne - Docieplenie budynku: a) przyklejenie styropianu gr. 10 cm do ścian zewnętrznych z przymocowaniem dyblami plastikowymi, b) przyklejenie styropianu gr. 2 i 5 cm na ościeżach, c) przyklejenie jednej warstwy siatki na styropianie, d)ochrona narożników wypukłych kątownikiem metalowym. 3. Roboty konserwacyjno-naprawcze: a) miejscowa naprawa tynków cem. - wap. ścian i sufitów, b) kasowanie zacieków, c) malowanie farbą akrylową ścian i sufitów pomieszczeń, d) malowanie farbą olejną lamperii ścian, stolarki drzwiowej, listew podłogowych, grzejników i rur metalowych, e) naprawa i częściowa wymiana wykładzin podłogowych PCV z naprawą podłoża, f) cyklinowanie i lakierowanie podłóg drewnianych, g) uzupełnienie płytek glazurowanych ściany, h) wymiana przeciekających odpowietrzników instalacji c.o., i) wywiezienie gruzu na wysypisko. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: 1) Przedmiary robót stanowiące Załącznik Nr 5 do SIWZ, 2) Rysunki stanowiące Załączniki Nr 6 do SIWZ, 3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca Załącznik Nr 7 do SIWZ. Materiały budowlane muszą być nowe oraz spełniać wszystkie wymogi ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (j. t. z 2006r. Dz. U. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.). Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę materiałów budowlanych, które będą produktami równoważnymi spełniającymi wymagania określone w SIWZ. Wykonawca przed przystąpieniem do robót załatwi wszelkie formalności i poniesie koszty związane z wydaniem zezwoleń i zajęciem terenu na czas prowadzenia robót na działkach wskazanych w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót - Załącznik Nr 7 do SIWZ. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązuje się do przedstawienia polisy od odpowiedzialności cywilnej deliktowo - kontraktowej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 50 000,00 PLN. Wymagana gwarancja jakości na wykonany przedmiot zamówienia winna wynosić minimum 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego dla robót: remontowo-budowlanych, konserwacyjno-naprawczych i inwestycyjnych. Prace prowadzone będą w obiekcie czynnym..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.26.23.00 - Betonowanie 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 314331.75 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.09.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STANUCH JAN PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "JAN"
jakie przetargi wygrała firma
STANUCH JAN PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "JAN"
- Przedsiębiorstwo Wielobranzowe JAN - Jan Stanuch, ul. Świętojańska 5B, 14-500 Braniewo, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 314331.75
- Oferta z najniższą ceną: 314331.75 oferta z najwyższą ceną: 314331.75
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa suchych pożywek mikrobiologicznych i surowic do wykrywana szczepów Salmonella dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Gdańsku - 2 części
- Dostawa zestawów komputerowych, drukarek wielofunkcyjnych oraz oprogramowania biurowego dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Gdańsku. Zamówienie realizowane jest w trzech częściach.
- WYKONANIE REMONTU MURU OPOROWEGO KOMENDY POWIATOWEJ POLICJI W BYTOWIE, UL. STYP-REKOWSKIEGO 2
- "Dostawa wyrobów medycznych jednorazowych do zabiegów endoskopowych, staplerów, nici chirurgicznych i hemostatyków."
- Usługa sekwencjonowania metodą nowej generacji NGS (Next Generation Sequencing) na platformie Illumina
- Dostawa odzieży i obuwia na potrzeby Gdańskiego Ośrodka Sportu w 2024 roku.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Aleksandra Labudy w Strzepczu
- Remont dachów oraz stolarki drzwiowej i okiennej zabytkowego budynku Biblioteki Publicznej w Dębnie
- Prace remontowo - budowlane i konserwatorskie Sceny XVIII-wiecznego zabytkowego budynku Amfiteatru położonego na terenie ogrodu Łazienki Królewskie w Warszawie
- ADAPTACJA BUDYNKU NA POTRZEBY USŁUG SPOŁECZNYCH PRZEZ CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W LUBICZU DOLNYM.
- Remonty w budynkach ZSCKR
- Budowa bazy magazynowo-transportowej wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Beethovena w Wałbrzychu
więcej: Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.