eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Roboty remontowo-budowlane, konserwacyjno-naprawcze oraz inwestycyjne w Urzędzie Pocztowym Braniewo 1.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-08

Gdańsk: Roboty remontowo-budowlane, konserwacyjno-naprawcze oraz inwestycyjne w Urzędzie Pocztowym Braniewo 1.
Numer ogłoszenia: 185088 - 2008; data zamieszczenia: 08.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: p.p.u.p. Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddz. Regionalny w Gdańsku, działający w imieniu dyrektora p.p.u.p. Poczta Polska z siedzibą w Warszawie przy ul. Rakowieckiej 26, 00-940 Warszawa, ul. Targ Rakowy 7/8, 80-940 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 0-58 32-66-105, fax 0-58 32-66-112.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowo-budowlane, konserwacyjno-naprawcze oraz inwestycyjne w Urzędzie Pocztowym Braniewo 1..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowo - budowlanych, konserwacyjno - naprawczych oraz inwestycyjnych w Urzędzie Pocztowym Braniewo 1, przy ul. Hozjusza 1, 14-500 Braniewo. Zakres robót obejmuje: 1. Roboty remontowo-budowlane - Remont dachu i elewacji: a) wymiana ocieplenia stropodachu z płyt suprema na wełnę mineralną gr. 10 cm, b) wymiana rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej, c) naprawa pokrycia papowego dachu z pokryciem warstwą papy termozgrzewalnej nawierzchniowej, d) wymiana i malowanie tynków kominów, e) wymiana czapek betonowych kominów, f) odbicie tynków ścian zewnętrznych, g) wykonanie tynków kat. I ścian zewnętrznych, h) wykonanie tynków cienkowarstwowych ścian zewnętrznych z pomalowaniem farbą silikatową, i) wymiana daszków nad wejściami do budynku i pokrycia zadaszenia nad rampą z blachy trapezowej, j) wymiana drzwi drewnianych i metalowych zewnętrznych, k) wymiana i malowanie krat metalowych okien, l) wymiana i malowanie balustrad metalowych schodów i balkonów, m) remont schodów i posadzki rampy, n) remont ściany oporowej zjazdu do warsztatu, o) wymiana opaski betonowej przy budynku, p) wymiana instalacji odgromowej, q) wymiana instalacji elektrycznej oświetlenia zewnętrznego, r) wywiezienie gruzu. 2. Roboty inwestycyjne - Docieplenie budynku: a) przyklejenie styropianu gr. 10 cm do ścian zewnętrznych z przymocowaniem dyblami plastikowymi, b) przyklejenie styropianu gr. 2 i 5 cm na ościeżach, c) przyklejenie jednej warstwy siatki na styropianie, d) ochrona narożników wypukłych kątownikiem metalowym. 3. Roboty konserwacyjno-naprawcze: a) miejscowa naprawa tynków cem. - wap. ścian i sufitów, b) kasowanie zacieków, c) malowanie farbą akrylową ścian i sufitów pomieszczeń, d) malowanie farbą olejną lamperii ścian, stolarki drzwiowej, listew podłogowych, grzejników i rur metalowych, e) naprawa i częściowa wymiana wykładzin podłogowych PCV z naprawą podłoża, f) cyklinowanie i lakierowanie podłóg drewnianych, g) uzupełnienie płytek glazurowanych ściany, h) wymiana przeciekających odpowietrzników instalacji c.o., i) wywiezienie gruzu na wysypisko. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: 1) Przedmiary robót stanowiące Załącznik Nr 5 do SIWZ, 2) Rysunki stanowiące Załączniki Nr 6 do SIWZ, 3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca Załącznik Nr 7 do SIWZ. Materiały budowlane muszą być nowe oraz spełniać wszystkie wymogi ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (j. t. z 2006r. Dz. U. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.). Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę materiałów budowlanych, które będą produktami równoważnymi spełniającymi wymagania określone w SIWZ. Wykonawca przed przystąpieniem do robót załatwi wszelkie formalności i poniesie koszty związane z wydaniem zezwoleń i zajęciem terenu na czas prowadzenia robót na działkach wskazanych w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót - Załącznik Nr 7 do SIWZ. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązuje się do przedstawienia polisy od odpowiedzialności cywilnej deliktowo - kontraktowej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 50 000,00 PLN. Wymagana gwarancja jakości na wykonany przedmiot zamówienia winna wynosić minimum 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego dla robót: remontowo-budowlanych, konserwacyjno-naprawczych i inwestycyjnych. Prace prowadzone będą w obiekcie czynnym.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Oryginalny kod CPV: 45.26.23.00 - Betonowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.23.00 - Betonowanie Oryginalny kod CPV: 45.26.25.00 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 24.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w kwocie: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). 2. Termin wnoszenia wadium upływa wraz z terminem składania ofert tj. do dnia 29.08.2008 r. godzina 9.45. 3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej z następujących form: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wnosi się przelewem na rachunek bankowy: p.p.u.p. Poczta Polska, Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Gdańsku, ul. Targ Rakowy 7/8, 80-940 Gdańsk, BANK POCZTOWY S.A. CRS w Bydgoszczy nr konta: 10 1320 0019 0099 0008 2000 0006 z dopiskiem - Remont w UP Braniewo 1. Wniesione wadium w formie pieniężnej może być dokonane tylko poprzez udzieloną bankowi przez Wykonawcę dyspozycję obciążenia jego rachunku kwotą wadium i uznania tą kwotą rachunku Zamawiającego. Kwotą, o której mowa w pkt 1 musi być uznany rachunek zamawiającego do terminu określonego w pkt 2. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. W pozostałych formach, wadium należy złożyć w kasie p.p.u.p. Poczta Polska, Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Gdańsku, ul. Targ Rakowy 7/8, Gdańsk, pok. 203 w godz. od 800 do 1400. Kopię potwierdzenia zdeponowania wadium w kasie należy zamieścić w ofercie. 5. Możliwe jest złożenie wadium (z wyjątkiem składanego w formie pieniężnej) w ten sposób, że Wykonawca załączy do oferty kopię dokumentu wniesienia wadium potwierdzoną przez siebie za zgodność z oryginałem, a oryginał ww. dokumentu przekaże w kopercie z ofertą nie spinając (nie zszywając) go z ofertą. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 1) upłynął termin związania ofertą, 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego, 3) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 2) który został wykluczony z postępowania, 3) którego oferta została odrzucona. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie pkt 7 ppkt 2, 3, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Wykonawca, który ubiega się o udzielenie niniejszego zamówienia zobowiązany jest spełnić warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy, a w szczególności w zakresie warunków wskazanych w art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy. Zamawiający wymaga aby wykonawca wykazał, iż: 1) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie wykonywanych robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi zamówienia tj. wykonał w okresie pięciu ostatnich lat przed dniem wszczęcia niniejszego przetargu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane budynków, każda o wartości brutto nie mniejszej niż 150.000,00 PLN z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 2) dysponuje osobami, zdolnymi do wykonania zamówienia tj. co najmniej jedną osobą, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, która jest członkiem Izby Samorządu Zawodowego w specjalności : a) konstrukcyjno-budowlanej, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. II. Opis dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia warunki wskazane w pkt I muszą być spełnione łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z zastrzeżeniem, że warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy musi być spełniony przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. b) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych w ofercie, w oparciu o dyspozycje zawarte w pkt 6.0 SIWZ. c) Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. d) Niespełnienie warunku udziału w przetargu stanowi podstawę do wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Ofertę należy sporządzić w oparciu o Formularz oferty, stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ wraz z załącznikami w postaci następujących oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone wg Załącznika nr 2 do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony wg Załącznika nr 3 do SIWZ, 4) dokumenty potwierdzające, że wykazane wg Załącznika nr 3 do SIWZ roboty budowlane zostały wykonane należycie tj. referencje lub protokóły odbioru robót, 5) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, sporządzony wg Załącznika nr 4 do SIWZ, 6) dokumenty stwierdzające, że osoby wyszczególnione w wykazie sporządzonym wg Załącznika nr 4 do SIWZ, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają uprawnienia wymagane w pkt 5.1 ppkt 2 SIWZ. Dokumenty, o których mowa w pkt. I ppkt 2-6 są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. I ppkt 1 należy złożyć w formie oryginału. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zastosowanie ma par. 2 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie dokumentów, jakich moze żądać Zamawiajacy od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być skaładane (Dz. U. Nr 87 poz. 605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: p.p.u.p. Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Gdańsku, ul. Targ Rakowy 7/8, 80-940 Gdańsk - Dział Zamówień Publicznych, pokój 218..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2008 godzina 09:45, miejsce: p.p.u.p. Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Gdańsku, ul. Targ Rakowy 7/8, 80-940 Gdańsk, pokój 208 (sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.