eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Świadczenie usług całodobowej ochrony budynku i mienia Muzeum Miejskiego w Zabrzu, ul. 3 Maja 91 oraz Galerii Muzeum Miejskiego Café Silesia w Zabrzu, ul. 3 Maja 6,

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-10

Zabrze: Świadczenie usług całodobowej ochrony budynku i mienia Muzeum Miejskiego w Zabrzu, ul. 3 Maja 91 oraz Galerii Muzeum Miejskiego Café Silesia w Zabrzu, ul. 3 Maja 6,
Numer ogłoszenia: 243588 - 2012; data zamieszczenia: 10.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 174962 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Miejskie w Zabrzu, ul. 3-go Maja 91, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 271 56 89, faks 032 271 56 80.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucje kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług całodobowej ochrony budynku i mienia Muzeum Miejskiego w Zabrzu, ul. 3 Maja 91 oraz Galerii Muzeum Miejskiego Café Silesia w Zabrzu, ul. 3 Maja 6,.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest całodobowa ochrona osób i mienia realizowana na terenie Galerii Muzeum Miejskiego Café Silesia w Zabrzu przy ul. 3 Maja 6, we wszystkie dni tygodnia przez 24 miesiące licząc od daty zawarcia umowy, oraz przez okres dwóch miesięcy od daty zawarcia umowy na obiekcie Muzeum Miejskiego w Zabrzu ul. 3 maja 91 z możliwością wcześniejszego zakończenia zadania z jednomiesięcznym okresem wypowiedzenia lub możliwością przedłużenia zadania na kolejne miesiące, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. - o ochronie osób i mienia (Dz. U. nr 114, poz. 740, z późn. zm.), oraz zgodnie z Planem Ochrony Obiektu (Załącznik B do SIWZ) zatwierdzonym przez Dyrektora Muzeum mgr Urszulę Wieczorek -Kierownika Zamawiającego, a także stworzenie nowego Planu Ochrony Obiektu dostosowanego do potrzeb Galerii Muzeum. 1. Zgodnie z Planem Ochrony Obiektu, obowiązujący rodzaj służby to: - Posterunek stały dwuzmianowy całodobowy, - Posterunek doraźny, - Obchody realizowane we wszystkich pomieszczeniach obiektu, - Patrole zewnętrzne (realizowane przez załogi radiowozów) pozostające w kontakcie radiowym z ochroną wewnętrzną realizowane zawsze na wezwanie oraz we wszystkie dni tygodnia w przedziale czasu od 19 00 do 700, nie rzadziej niż jeden raz w podanym przedziale czasu. 2 Zgodnie z Planem Ochrony Obiektu, obowiązkowe wyposażenie pracowników ochrony w: - Telefony komórkowe zapewniające sprawną i skuteczną łączność bezprzewodową. Telefony takiego typu, który zachowuje poufność prowadzonej rozmowy w stosunku do otoczenia. - Latarki w liczbie nie mniejszej niż .2. sztuki. - kajdanki, pałka obronna, paralizator 3 Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzania wiedzy i umiejętności pracowników ochrony w zakresie znajomości przepisów, regulaminów i instrukcji szczegółowych obowiązujących na terenie Muzeum oraz na terenie Galerii istotnych dla ich ochrony oraz wiedzy merytorycznej. 4 Zamawiający zastrzega sobie prawo do niedopuszczenia do pełnienia służby lub spowodowanie natychmiastowego usunięcia z terenu Muzeum- Galerii każdego pracownika Wykonawcy, który rażąco narusza obowiązujące na ich terenie akty prawa zewnętrznego lub wewnętrznego. 5 Zgodnie z Planem Ochrony Obiektu, stan etatowy wymagany do ochrony i zabezpieczenia Muzeum-Galerii to nie mniej niż 10 osób posiadających licencję I lub II stopnia., oraz winny być wyposażone w środki przymusu bezpośredniego. 6 Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzania wiedzy i umiejętności pracowników ochrony w zakresie obsługi powierzonych im do służbowego wykorzystania urządzeń stanowiących własność Muzeum oraz Galerii w tym znajomości oprogramowania komputerowych systemów ochrony obiektu. 7 Pracownicy ochrony skierowani do pracy na terenie Muzeum-Galerii nie mogą posiadać orzeczenia o niepełnosprawności. Wykonawca zobowiązany jest skierować do pracy osoby w pełni sprawne zarówno fizycznie jak i psychicznie, charakteryzujące się nienagannym i schludnym wyglądem zewnętrznym oraz o wysokiej kulturze osobistej. Od skierowanych pracowników oczekujemy ponadto asertywności i łatwości w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych. Zastosowanie wymienionych w treści SIWZ wymagań, wynika ze specyfiki obiektu, jego prestiżowego charakteru, oraz obowiązków pracowników ochrony zapisanych w Planie Ochrony Obiektu i wewnętrznych regulaminach Muzeum, do których należy między innymi bezpośredni kontakt z gośćmi, uczestnikami spotkań, wystaw i konferencji. Służba Ochrony ze względu na swoją specyfikę, stanowi pierwszą formę kontaktu dla osób wchodzących do obiektu, jest więc swoistą wizytówką Muzeum i Galerii. Galeria jako obiekty użyteczności publicznej, o dużym znaczeniu kulturalnym mają obowiązek zapewnić swoim użytkownikom najwyższy poziom usługi w każdym zakresie swojej działalności, na każdym etapie obsługi użytkownika. 8 Wykonawca, planując dokonanie kontroli toku pełnienia służby podległych sobie pracowników ochrony w czasie po zamknięciu Muzeum i Galerii lub w godzinach nocnych obowiązany jest do wcześniejszego, pisemnego uzgodnienia z Zamawiającym daty, godziny i zakresu kontroli oraz nazwisk osób (nie więcej niż dwie), które będą miały prawo wejścia i przebywania na terenie obiektu w czasie niezbędnym do wykonania kontroli. Zamawiający ma prawo uczestniczenia w czynnościach kontrolnych. 9 Wykonawca wyposaży w szafki pracownicze pomieszczenie oddane mu do dyspozycji nieodpłatnie przez zamawiającego z przeznaczeniem na szatnię dla pracowników ochrony. 10 Wykonawca wyposaży pomieszczenie socjalne oddane mu do dyspozycji nieodpłatnie przez zamawiającego w czajnik elektryczny oraz apteczkę pierwszej pomocy medycznej. 11 Wykonawca wyposaży pracowników ochrony w materiały piśmienne niezbędne do prowadzenia dokumentacji (zgodnie z Planem Ochrony Obiektu). 12 Wykonawca wyposaży ochronę w estetyczne umundurowanie oraz identyfikatory osobiste. 13 Faktura do zapłaty wystawiana będzie przez Wykonawcę na kwotę wynikającą z prostego pomnożenia ilości faktycznie przepracowanych w danym miesiącu godzin pracy pracowników ochrony (po zsumowaniu kart dobowego rozliczenia czasu pracy na poszczególnych posterunkach) razy cena brutto jednej roboczogodziny. 14 Szczegółowe zapotrzebowanie godzinowe na dany miesiąc kalendarzowy składane będzie w formie pisemnej nie później niż na 7 dni przed pierwszym dniem każdego następnego miesiąca. Szczegółowe zapotrzebowanie godzinowe uwzględniać będzie ilość i obsadę posterunków zgodnie z Planem Ochrony Obiektu w godzinach otwarcia, zamknięcia, sobót, niedziel i dni świątecznych. 15 Szczegółowe zapotrzebowanie godzinowe na dany miesiąc kalendarzowy nie powinno przekraczać 750 roboczogodzin. 16 Płatność następować będzie w oparciu o zsumowane na koniec miesiąca i potwierdzone przez Zamawiającego, karty dobowego rozliczenia czasu pracy na poszczególnych posterunkach stanowiące załącznik do wystawianej przez wykonawcę faktury VAT. Opis zakresu zamówienia: 1) strzeżenie powierzonego mienia i obiektu, w tym przed kradzieżą i kradzieżą z włamaniem; 2) zabezpieczeniem obiektu przed przedostanie się osób nieuprawnionych; 3) udaremnienie prób dokonania kradzieży lub dewastacji chronionego mienia; 4) interwencja w przypadku ingerencji osób z zewnątrz zagrażającej zniszczeniem, kradzieżą lub innym naruszeniem substancji chronionego mienia; 5) nadzór i niezwłoczne zgłaszanie Zamawiającemu o wszelkich zdarzeniach mogących wpłynąć na substancję chronionego mienia w szczególności o pożarze, zalaniu, wycieku itp. oraz o zagrożeniu ich powstania; 6) w przypadku kradzieży lub dewastacji popełnionych w wyniku niedopilnowania obiektu przez Wykonawcę, Zamawiający ma prawo dochodzić odszkodowania od Wykonawcy; 7) kontrola ruchu osobowego przez pracowników ochrony mająca na celu niedopuszczenie do wtargnięcia na chroniony obiekt osób ,których wejście byłoby z punktu widzenia celów ochrony niepożądane oraz niedopuszczenie do wyjścia z chronionego obiektu osób, wobec których istnieje podejrzenie dokonania czynu przestępczego; 8) ochrona i zabezpieczenie obiektu chronionego przed działaniem na jego terenie osób zakłócających porządek publiczny; 9) wykonywanie działań zapobiegających przestępstwom i wykroczeniom oraz przeciwdziałanie szkodom wynikających z takich zdarzeń; 10) przeciwdziałanie zdarzeniom, czynom naruszającym ustalony porządek na chronionym obiekcie; 11) prowadzenie działań prewencyjnych zapobiegającym kradzieżom i dewastacjom na chronionym obiekcie; 12) bezzwłoczne informowanie Dyrektora Muzeum o wykroczeniach popełnionych na chronionym obiekcie; 13) Wykonawca zapewni Zamawiającemu wsparcie w postaci grupy interwencyjnej, tj. w sytuacjach zagrożenia możliwość wezwania na obiekt przez osobę wykonująca obowiązki pracownika ochrony, o każdej porze doby, grupy interwencyjnej. Grupa interwencyjna powinna się składać co najmniej z dwóch osób posiadających licencję pracownika ochrony I lub II stopnia, posiadających zezwolenie na posługiwanie się bronią palną krótką oraz wyposażonych w środki przymusu bezpośredniego, służbowe umundurowanie i oznakowane pojazdy interwencyjne zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie osób i mienia z dnia 22.08.1997 r. (Dz.U. 1997r. Nr.114, poz.740) tekst jednolity z dnia 26.07.2005 r. (Dz.U. 2005 r. Nr.145, poz.1221). Czas dojazdu grupy interwencyjnej od momentu zgłoszenia nie może przekraczać w godz. od 7.00 do 19.00 - 20 min., a w godz. od 19.00 do 7.00 - 10 min. Odpłatność za ww. usługi należy wliczyć w cenę oferty; 14) utrzymanie ładu i porządku w rejonie posterunku; 15) w przypadku zauważenia pożaru, kradzieży itp. na chronionym obiekcie należy niezwłocznie powiadomić odpowiednie służby oraz Dyrektora Muzeum; 16) świadczenie usługi ochrony mienia przez 1 pracownika ochrony na zmianie; 17) świadczenie usług w ramach przedmiotowego zamówienia odbywać się będzie 24 godziny na dobę w dni robocze i dni wolne od pracy (sobota, niedziela, święta) w systemie minimum dwuzmianowym; 18) dysponowanie co najmniej jedną osobą posiadającą licencję pracownika zabezpieczenia technicznego I stopnia, o odpowiednich kwalifikacjach, tj. która ukończyła organizowany przez Ośrodek Zbiorów Publicznych kurs dla projektantów i instalatorów systemów zabezpieczających przed przestępczością i pożarem obiekty zabytkowe, muzealne, sakralne i inne gromadzące publiczne zbiory dóbr kultury, która na 4 dni robocze przed datą rozpoczęcia realizacji umowy zainstaluje w miejscu wskazanym przez Zamawiającego system sygnalizacji napadu połączony z centrum monitorowania alarmów, którym dysponuje Wykonawca. W cenie oferty należy uwzględnić koszt zainstalowania wskazanego systemu; 19) obsługę elektronicznych urządzeń sygnalizacji alarmowej (p.poż i napadu) poprzez wykonywanie stałego dozoru sygnałów alarmowych, wizyjnych i akustycznych i podejmowanie reakcji, stosownie do tego rodzaju sygnałów; 20) jednolite umundurowanie i posiadanie identyfikatorów przez pracowników ochrony realizujących zadanie ochrony mienia; 21) obchód obiektu nie rzadziej niż co 2 godziny; 22) W przypadku zaistnienia wydarzeń nadzwyczajnych jak napad, włamanie, kradzież itp. Wykonawca lub osoba upoważniona natychmiast informuje Zamawiającego (osobę przez niego upoważnioną) o zaistniałym fakcie i wciągu 12 godzin sporządza i przekazuje pisemny raport; 23) wymiana osoby pełniącej obowiązki pracownika ochrony na żądanie Zamawiającego w uzasadnionych przypadkach; 24) przedstawianie, do akceptacji do 25 dnia każdego miesiąca grafiku służby na kolejny miesiąc, na chronionym obiekcie z wyszczególnieniem obsady personalnej; 25) wszelkie zmiany w obsadzie należy uzgadniać z przedstawicielem Zamawiającego nie później niż na 7 dni przed dokonaniem zmian; 26) wykonawca przedstawia Zamawiającemu miesięczny pisemny raport z przebiegu służby przekazywany w terminie do 5 dnia każdego miesiąca..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Ochrony Kowalczyk Sp.z o.o., ul. Tuwima 1, 05-300 Mińsk Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 227808,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 160794,48

  • Oferta z najniższą ceną: 155858,64 / Oferta z najwyższą ceną: 256284,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.