eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wilkowice › Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Wilkowice poprzez ich odśnieżanie - Rejon B

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-24

Wilkowice: Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Wilkowice poprzez ich odśnieżanie - Rejon B
Numer ogłoszenia: 243031 - 2014; data zamieszczenia: 24.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 231497 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wilkowice, ul. Wyzwolenia 25, 43-365 Wilkowice, woj. śląskie, tel. 33 4990077, faks 33 4990077 w. 420.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Wilkowice poprzez ich odśnieżanie - Rejon B.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na zimowym utrzymaniu dróg na terenie gminy Wilkowice poprzez ich odśnieżanie - Rejon B. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1a i 1b do SIWZ. 3. W Załączniku nr 1a do SIWZ Zamawiający określił wielkość przedmiotu zamówienia podając minimalny i maksymalny zakres przedmiotu zamówienia. Minimalny zakres przedmiotu zamówienia oznacza zakres, który Zamawiający gwarantuje zrealizować w okresie trwania umowy. Realizacja przedmiotu zamówienia w maksymalnym zakresie uzależniona jest od intensywności opadów atmosferycznych /śniegu/ w okresie trwania umowy. Realizacja przedmiotu zamówienia w pełnym wymiarze stanowi uprawnienie, z którego Zamawiający może, lecz nie musi, skorzystać w okresie trwania umowy. W załączniku 1b do SIWZ Zamawiający określił ulice i ich długości dla rejonu B. 4. Wykonawca powinien posiadać telefon komórkowy w celu zagwarantowania całodobowej łączności telefonicznej z Zamawiającym. 5. Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za szkody wynikłe w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia wyrządzone na mieniu lub zdrowiu osób trzecich i pokryje koszty roszczeń z tego tytułu. 6. Wykonawca winien przystąpić do realizacji przedmiotu zamówienia /odśnieżania/ w czasie wskazanym w ofercie, (lecz nie dłuższym niż 1 godzina po telefonicznym zgłoszeniu przez Zamawiającego konieczności przystąpienia do odśnieżania). 7. Wykonawca winien zgłosić godzinę rozpoczęcia jak również godzinę zakończenia ( w tym ilość wypracowanych godzin efektywnych) usługi pracownikowi Zamawiającego odpowiedzialnego za prowadzenie akcji zima. 8. Wykonawcy spoza terenu gminy winni mieć zapewnione garażowanie sprzętu na terenie gminy, aby zapewnić gwarancję terminowej realizacji zamówienia. W razie konieczności Zamawiający udostępni miejsce do garażowania sprzętu przy ul. Swojskiej 3, w siedzibie Referatu Służb Technicznych. 9. Szczegółowy opis sposobu realizacji przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - Wzór umowy. 10. Z uwagi na trudne warunki realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca realizacji usługi w celu rzetelnej kalkulacji ceny oferty. 11. Zamawiający dopuszcza w postępowaniu uczestnictwo podwykonawców. Wykonawca, który zamierza wykonywać zamówienie przy udziale podwykonawcy, musi wyraźnie w ofercie wskazać, jaką część/zakres zamówienia (rodzaj usługi) wykonywać będzie w jego imieniu podwykonawca. W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza wykonywać zamówienia przy udziale podwykonawców, należy wpisać w formularzu nie dotyczy lub inne podobne sformułowanie. Jeżeli Wykonawca zostawi ten punkt formularza nie wypełniony (puste pole), Zamawiający uzna, iż zamówienie zostanie wykonanie siłami własnymi, bez udziału podwykonawców.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Koparko - Ładowarką Grzegorz Pokrątka, ul. Południowa 316, 43-376 Godziszka, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 26400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 26400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 30412,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.