eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ropczyce › Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego modernizacji i rozbudowy budynku Domu Kultury w Niedźwiadzie Górnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-05

Ropczyce: Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego modernizacji i rozbudowy budynku Domu Kultury w Niedźwiadzie Górnej
Numer ogłoszenia: 24287 - 2008; data zamieszczenia: 05.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ropczyce, ul. Krisego 1/30, 39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie, tel. (017) 2210550, fax (017) 2210555.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ropczyce.umig.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego modernizacji i rozbudowy budynku Domu Kultury w Niedźwiadzie Górnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego modernizacji i rozbudowy budynku Domu Kultury w Niedźwiadzie Górnej: - zgodnie z założeniami określonymi w Programie funkcjonalno - użytkowym, stanowiącym załącznik nr 1 do tej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - w zakresie niezbędnym: do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę i(lub) zgłoszenia wykonania robót nie wymagających pozwolenia na budowę oraz do realizacji robót budowlanych oparciu o opracowanie stanowiące przedmiot zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.21.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 74.23.12.00 - Usługi doradcze w zakresie inżynierii konstrukcyjnej Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.20.00 - Usługi doradcze w zakresie inżynierii konstrukcyjnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 800,00 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2) nie podleganie wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Ustawy - Prawo zamówień publicznych. 3) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. posiadającymi uprawnienia do projektowania w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, 4) posiadanie niezbędnego doświadczenia, tj. wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej jednego tożsamego zamówienia, Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi poprzez sprawdzenie czy wykonawca złożył dokumenty i oświadczenia wymagane w specyfikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy przystępujący do przetargu są zobowiązani do dołączenia do oferty następujących dokumentów: a) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania stanowiącego Załącznik nr 1 do formularza ofertowego, b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, c) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, d) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, e) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, f) wykaz osób, które wykonywać będą zamówienie, wraz z dokumentami stwierdzającymi posiadanie wymaganych uprawnień i przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa lub Izby Architektów Rzeczypospolitej zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r - Prawo Budowlane (Dz.U. z 1994 r, Nr 414, poz, 414 z późniejszymi zmianami), g) wykaz tożsamych zamówień, odpowiadających rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia, wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania, odbiorcy, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługa została wykonana należycie h) dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, w oryginale lub w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, kopii dowodu wpłaty/przelewu. Powyższe dokumenty sporządzone pisemnie w języku polskim, należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ropczyce.um.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Ropczycach ul. Krisego 1 39-100 Ropczyce pok. 210.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2008 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Ropczycach ul. Krisego 1 39-100 Ropczyce pok. 208.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.