eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłodzko › Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie działania Obwodu Drogowego nr 1 w Szczytnej, Obwodu Drogowego nr 2 w Bystrzycy Kłodzkiej, Obwodu Drogowego nr 3 w Nowej Rudzie z podziałem na zadania - w sezonach zimowych 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-06

Kłodzko: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie działania Obwodu Drogowego nr 1 w Szczytnej, Obwodu Drogowego nr 2 w Bystrzycy Kłodzkiej, Obwodu Drogowego nr 3 w Nowej Rudzie z podziałem na zadania - w sezonach zimowych 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013
Numer ogłoszenia: 242139 - 2010; data zamieszczenia: 06.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Objazdowa 20, 57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie działania Obwodu Drogowego nr 1 w Szczytnej, Obwodu Drogowego nr 2 w Bystrzycy Kłodzkiej, Obwodu Drogowego nr 3 w Nowej Rudzie z podziałem na zadania - w sezonach zimowych 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie działania Obwodu Drogowego nr 1 w Szczytnej, Obwodu Drogowego nr 2 w Bystrzycy Kłodzkiej, Obwodu Drogowego nr 3 w Nowej Rudzie z podziałem na zadania - w sezonach zimowych 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013. Odśnieżanie i posypywanie materiałami uszorstniającymi dróg powiatowych, załadunek materiałów uszorstniających na pługopiaskarki, transport materiałów (piasek, sól, grys, żwir, etc.) na bazy Obwodów Drogowych, montaż i demontaż siatek przeciwśnieżnych na w/w Obwodach Drogowych, w miejscach wskazanych przez Kierowników Obwodów Drogowych, z podziałem na zadania.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego zgodnie z art.67, ust.6 ustawy PZP. Zamówienie uzupełniające polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju prac

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 19.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunku Zamawiający wymaga podpisania oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunku Zamawiający wymaga wykonania usług w zakresie zimowego utrzymania dróg, w okresie ostatnich 3 sezonów przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonywał przez conajmniej jeden sezon usługi polegające na odśnieżaniu i posypywaniu dróg publicznych, załadunku oraz transporcie materiałów uszorstniających, montażu i demontażu zasłon przeciwśnieżnych; o wartości 25.000 PLN dla zadań 1-13; 30.000 PLN dla zadania 14; 10.000 PLN dla zadania 15-19;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunku Zamawiający wymaga dysponowania następującymi jednostkami sprzętowymi niezbędnymi do realizacji zamówienia, wymienionymi poniżej: I. zadanie nr 1: 1. samochód ciężarowy, conajmniej z 2 osiami napędowymi, 2. pług odśnieżny i piaskarko-solarka (Zarząd Dróg Powiatowych w Kłodzku); II. zadanie nr 2: 1. samochód ciężarowy, conajmniej z 2 osiami napędowymi, 2. pług odśnieżny i piaskarko-solarka (Zarząd Dróg Powiatowych w Kłodzku); III. zadanie nr 3: 1. samochód ciężarowy, conajmniej z 2 osiami napędowymi, 2. pług odśnieżny i piaskarko-solarka (Zarząd Dróg Powiatowych w Kłodzku); IV. zadanie nr 4: 1. samochód ciężarowy w pełni oprzyrządowany (pług i piaskarka); V. zadanie nr 5: 1. samochód ciężarowy w pełni oprzyrządowany (pług i piaskarka), conajmniej z 2 osiami napędowymi; VI. zadanie nr 6: 1. samochód ciężarowy - 2 sztuki, w pełni oprzyrządowany (pług boczny i czołowy wraz z piaskarką), conajmniej z 2 osiami napędowymi; VII. zadanie nr 7: 1. samochód ciężarowy - 2 sztuki, w pełni oprzyrządowany (pług boczny i czołowy wraz z piaskarką), conajmniej z 2 osiami napędowymi; VIII. zadanie nr 8: 1. samochód ciężarowy - 2 sztuki, w pełni oprzyrządowany (pług boczny i czołowy wraz z piaskarką), conajmniej z 2 osiami napędowymi; IX. zadanie nr 9: 1. samochód ciężarowy - 2 sztuki, w pełni oprzyrządowany (pług boczny i czołowy wraz z piaskarką), conajmniej z 2 osiami napędowymi; X. zadanie nr 10; 1. nośnik z pługami: bocznym i czołowym oraz piaskarką; XI. zadanie nr 11: 1.samochód ciężarowy, w pełni oprzyrządowany (pług boczny i czołowy wraz z piaskarką), conajmniej z 2 osiami napędowymi; XII. zadanie nr 12: 1.samochód ciężarowy, conajmniej z 2 osiami napędowymi, 2. pług odśnieżny i piaskarko-solarka (Zarząd Dróg Powiatowych w Kłodzku), 3. samochód ciężarowy, w pełni oprzyrządowany (pług boczny i czołowy wraz z piaskarką), ; XIII. zadanie nr 13: 1.samochód ciężarowy, conajmniej z 2 osiami napędowymi, 2. pług odśnieżny i piaskarko-solarka (Zarząd Dróg Powiatowych w Kłodzku); XIV. zadanie nr 14: 1. conajmniej 3 samochody samowyładowcze o ładowności 25t; XV. zadanie nr 15: 1. ładowarkę o pojemności łyżki - conajmniej 1m3; XVI. zadanie nr 16: 1. ładowarkę o pojemności łyżki - conajmniej 1m3; XVII. zadanie nr 17: 1. ładowarkę o pojemności łyżki - conajmniej 1m3; XVIII. zadanie nr 18: 1. ładowarkę o pojemności łyżki - conajmniej 1m3; XIX. zadanie nr 19: 1. samochód lub ciągnik do przewozu palików i siatek

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca jest ubezpieczony od prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, na wartość nie mniejszą niż 100 000 PLN. W przypadku podmiotów działających wspólnie powyższy warunek musi spełnić conajmniej jeden podmiot lub wszystkie podmioty łącznie. Ocena spełnienia wyżej wymienionego warunku zostanie oparta na podstawie informacji zawartej w dokumentach na zasadzie-spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Stosowne pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w formie orginału lub kopii, potwierdzonej za zgodność z orginałem, przez notariusza. Zamawiający będzie prowadził korespondencję tylko z pełnomocnikiem; 2. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy; 3. Zaakceptowany i podpisany wzór umowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany w zawartej umowie polegające na zmianie terminu wykonania w następujących wypadkach: a) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności - klęski żywiołwe, b) w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT, Zamawiający dopuszcza zmianę wartości umowy, c) Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmaiany te są korzystne dla Zamawiającego np.: powodują skrócenie terminu realizacji umowy, zmniejszenia wartości zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.klodzko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Kłodzku, ul. Objazdowa 20, 57-300 Kłodzko.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2010 godzina 11:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Kłodzku, ul. Objazdowa 20, 57-300 Kłodzko, pok. nr 1 - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych na terenie gminy miejskiej Kłodzko oraz pogotowie dyspozycyjno-sprzetowe na bazie O.D. nr 1 w Szczytnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych, zwalczanie śliskości zimowej na drogach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych na terenie gminy Polanica Zdrój oraz pogotowie dyspozycyjno-sprzętowe na bazie O.D. nr 1 w Szczytnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych, zwalczanie śliskości zimowej na drogach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych na terenie gminy Szczytna oraz pogotowie dyspozycyjno-sprzętowe na bazie O.D. nr 1 w Szczytnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych, zwalczanie śliskości zimowej na drogach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych na terenie gminy Duszniki Zdrój oraz pogotowie dyspozycyjno-sprzętowe na bazie O.D. nr 1 w Szczytnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych, zwalczanie śliskości zimowej na drogach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych na terenie gminy Lewin Kłodzki oraz pogotowie dyspozycyjno-sprzętowe na bazie O.D. nr 1 w Szczytnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych, zwalczanie śliskości zimowej na drogach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych na terenie gminy Bystrzyca Kłodzka oraz pogotowie dyspozycyjno-sprzętowe na bazie O.D. nr 2 w Bystrzycy Kłodzkiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych, zwalczanie śliskości zimowej na drogach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych na terenie gminy Stronie Śląskie oraz pogotowie dyspozycyjno-sprzętowe na bazie O.D. nr 2 w Bystrzycy Kłodzkiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych, zwalczanie śliskości zimowej na drogach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych na terenie gminy Lądek Zdrój oraz pogotowie dyspozycyjno-sprzętowe na bazie O.D. nr 2 w Bystrzycy Kłodzkiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych, zwalczanie śliskości zimowej na drogach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych na terenie gminy Międzylesie oraz pogotowie dyspozycyjno-sprzętowe na bazie O.D. nr 2 w Bystrzycy Kłodzkiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych, zwalczanie śliskości zimowej na drogach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych na terenie gminy wiejskiej Kłodzko oraz pogotowie dyspozycyjno-sprzętowe na bazie O.D. nr 3 w Nowej Rudzie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych, zwalczanie śliskości zimowej na drogach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych na terenie gminy wiejskiej Nowa Ruda oraz pogotowie dyspozycyjno-sprzętowe na bazie O.D. nr 3 w Nowej Rudzie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych, zwalczanie śliskości zimowej na drogach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych na terenie gminy Radków oraz pogotowie dyspozycyjno-sprzętowe na bazie O.D. nr 3 w Nowej Rudzie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych, zwalczanie śliskości zimowej na drogach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych na terenie gminy miejskiej Nowa Ruda oraz pogotowie dyspozycyjno-sprzętowe na bazie O.D. nr 3 w Nowej Rudzie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych, zwalczanie śliskości zimowej na drogach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Transport materiałów uszorstniających do zimowego utrzymania dróg powiatowych na bazy Obwodów Drogowych: nr 1 w Szczytnej, nr 2 w Bystrzycy Kłodzkiej, nr 3 w Nowej Rudzie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Transport materiałów tj. sól, piasek, żwir, grys do zimowego utrzymania dróg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Załadunek materiałów uszorstniających na pługopiaskarki na bazie O.D. nr 1 w Szczytnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załadunek materiałów do zwalczania śliskości tj. sól, piasek, żwir, grys na pługopiaskarki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Załadunek materiałów uszorstniających na pługopiaskarki na bazie O.D. nr 2 w Bystrzycy Kłodzkiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załadunek materiałów do zwalczania śliskości tj. sól, piasek, żwir, grys na pługopiaskarki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Załadunek materiałów uszorstniających na pługopiaskarki na bazie O.D. nr 3 w Nowej Rudzie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załadunek materiałów do zwalczania śliskości tj. sól, piasek, żwir, grys na pługopiaskarki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Załadunek materiałów uszorstniających na pługopiaskarki na terenie Zarządu Dróg Powiatowych w Kłodzku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załadunek materiałów do zwalczania śliskości tj. sól, piasek, żwir, grys na pługopiaskarki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Montaż i demontaż zasłon przeciwśnieżnych przy drogach powiatowych na terenie Obwodów Drogowych: nr 1 w Szczytnej, nr 2 w Bystrzycy Kłodzkiej, nr 3 w Nowej Rudzie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Montaż i demontaż zasłon przeciwśnieznych w miejscach wskazanych przez Kierowników Obwodów Drogowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.