Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-06
Kłodzko: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie działania Obwodu Drogowego nr 1 w Szczytnej, Obwodu Drogowego nr 2 w Bystrzycy Kłodzkiej, Obwodu Drogowego nr 3 w Nowej Rudzie z podziałem na zadania - w sezonach zimowych 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013
Numer ogłoszenia: 242139 - 2010; data zamieszczenia: 06.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Objazdowa 20, 57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie działania Obwodu Drogowego nr 1 w Szczytnej, Obwodu Drogowego nr 2 w Bystrzycy Kłodzkiej, Obwodu Drogowego nr 3 w Nowej Rudzie z podziałem na zadania - w sezonach zimowych 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie działania Obwodu Drogowego nr 1 w Szczytnej, Obwodu Drogowego nr 2 w Bystrzycy Kłodzkiej, Obwodu Drogowego nr 3 w Nowej Rudzie z podziałem na zadania - w sezonach zimowych 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013. Odśnieżanie i posypywanie materiałami uszorstniającymi dróg powiatowych, załadunek materiałów uszorstniających na pługopiaskarki, transport materiałów (piasek, sól, grys, żwir, etc.) na bazy Obwodów Drogowych, montaż i demontaż siatek przeciwśnieżnych na w/w Obwodach Drogowych, w miejscach wskazanych przez Kierowników Obwodów Drogowych, z podziałem na zadania.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego zgodnie z art.67, ust.6 ustawy PZP. Zamówienie uzupełniające polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju prac
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 19.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia warunku Zamawiający wymaga podpisania oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia warunku Zamawiający wymaga wykonania usług w zakresie zimowego utrzymania dróg, w okresie ostatnich 3 sezonów przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonywał przez conajmniej jeden sezon usługi polegające na odśnieżaniu i posypywaniu dróg publicznych, załadunku oraz transporcie materiałów uszorstniających, montażu i demontażu zasłon przeciwśnieżnych; o wartości 25.000 PLN dla zadań 1-13; 30.000 PLN dla zadania 14; 10.000 PLN dla zadania 15-19;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia warunku Zamawiający wymaga dysponowania następującymi jednostkami sprzętowymi niezbędnymi do realizacji zamówienia, wymienionymi poniżej: I. zadanie nr 1: 1. samochód ciężarowy, conajmniej z 2 osiami napędowymi, 2. pług odśnieżny i piaskarko-solarka (Zarząd Dróg Powiatowych w Kłodzku); II. zadanie nr 2: 1. samochód ciężarowy, conajmniej z 2 osiami napędowymi, 2. pług odśnieżny i piaskarko-solarka (Zarząd Dróg Powiatowych w Kłodzku); III. zadanie nr 3: 1. samochód ciężarowy, conajmniej z 2 osiami napędowymi, 2. pług odśnieżny i piaskarko-solarka (Zarząd Dróg Powiatowych w Kłodzku); IV. zadanie nr 4: 1. samochód ciężarowy w pełni oprzyrządowany (pług i piaskarka); V. zadanie nr 5: 1. samochód ciężarowy w pełni oprzyrządowany (pług i piaskarka), conajmniej z 2 osiami napędowymi; VI. zadanie nr 6: 1. samochód ciężarowy - 2 sztuki, w pełni oprzyrządowany (pług boczny i czołowy wraz z piaskarką), conajmniej z 2 osiami napędowymi; VII. zadanie nr 7: 1. samochód ciężarowy - 2 sztuki, w pełni oprzyrządowany (pług boczny i czołowy wraz z piaskarką), conajmniej z 2 osiami napędowymi; VIII. zadanie nr 8: 1. samochód ciężarowy - 2 sztuki, w pełni oprzyrządowany (pług boczny i czołowy wraz z piaskarką), conajmniej z 2 osiami napędowymi; IX. zadanie nr 9: 1. samochód ciężarowy - 2 sztuki, w pełni oprzyrządowany (pług boczny i czołowy wraz z piaskarką), conajmniej z 2 osiami napędowymi; X. zadanie nr 10; 1. nośnik z pługami: bocznym i czołowym oraz piaskarką; XI. zadanie nr 11: 1.samochód ciężarowy, w pełni oprzyrządowany (pług boczny i czołowy wraz z piaskarką), conajmniej z 2 osiami napędowymi; XII. zadanie nr 12: 1.samochód ciężarowy, conajmniej z 2 osiami napędowymi, 2. pług odśnieżny i piaskarko-solarka (Zarząd Dróg Powiatowych w Kłodzku), 3. samochód ciężarowy, w pełni oprzyrządowany (pług boczny i czołowy wraz z piaskarką), ; XIII. zadanie nr 13: 1.samochód ciężarowy, conajmniej z 2 osiami napędowymi, 2. pług odśnieżny i piaskarko-solarka (Zarząd Dróg Powiatowych w Kłodzku); XIV. zadanie nr 14: 1. conajmniej 3 samochody samowyładowcze o ładowności 25t; XV. zadanie nr 15: 1. ładowarkę o pojemności łyżki - conajmniej 1m3; XVI. zadanie nr 16: 1. ładowarkę o pojemności łyżki - conajmniej 1m3; XVII. zadanie nr 17: 1. ładowarkę o pojemności łyżki - conajmniej 1m3; XVIII. zadanie nr 18: 1. ładowarkę o pojemności łyżki - conajmniej 1m3; XIX. zadanie nr 19: 1. samochód lub ciągnik do przewozu palików i siatek
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca jest ubezpieczony od prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, na wartość nie mniejszą niż 100 000 PLN. W przypadku podmiotów działających wspólnie powyższy warunek musi spełnić conajmniej jeden podmiot lub wszystkie podmioty łącznie. Ocena spełnienia wyżej wymienionego warunku zostanie oparta na podstawie informacji zawartej w dokumentach na zasadzie-spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Stosowne pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w formie orginału lub kopii, potwierdzonej za zgodność z orginałem, przez notariusza. Zamawiający będzie prowadził korespondencję tylko z pełnomocnikiem; 2. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy; 3. Zaakceptowany i podpisany wzór umowy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmiany w zawartej umowie polegające na zmianie terminu wykonania w następujących wypadkach: a) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności - klęski żywiołwe, b) w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT, Zamawiający dopuszcza zmianę wartości umowy, c) Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmaiany te są korzystne dla Zamawiającego np.: powodują skrócenie terminu realizacji umowy, zmniejszenia wartości zamówienia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.klodzko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Kłodzku, ul. Objazdowa 20, 57-300 Kłodzko.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2010 godzina 11:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Kłodzku, ul. Objazdowa 20, 57-300 Kłodzko, pok. nr 1 - Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych na terenie gminy miejskiej Kłodzko oraz pogotowie dyspozycyjno-sprzetowe na bazie O.D. nr 1 w Szczytnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych, zwalczanie śliskości zimowej na drogach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych na terenie gminy Polanica Zdrój oraz pogotowie dyspozycyjno-sprzętowe na bazie O.D. nr 1 w Szczytnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych, zwalczanie śliskości zimowej na drogach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych na terenie gminy Szczytna oraz pogotowie dyspozycyjno-sprzętowe na bazie O.D. nr 1 w Szczytnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych, zwalczanie śliskości zimowej na drogach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych na terenie gminy Duszniki Zdrój oraz pogotowie dyspozycyjno-sprzętowe na bazie O.D. nr 1 w Szczytnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych, zwalczanie śliskości zimowej na drogach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych na terenie gminy Lewin Kłodzki oraz pogotowie dyspozycyjno-sprzętowe na bazie O.D. nr 1 w Szczytnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych, zwalczanie śliskości zimowej na drogach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych na terenie gminy Bystrzyca Kłodzka oraz pogotowie dyspozycyjno-sprzętowe na bazie O.D. nr 2 w Bystrzycy Kłodzkiej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych, zwalczanie śliskości zimowej na drogach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych na terenie gminy Stronie Śląskie oraz pogotowie dyspozycyjno-sprzętowe na bazie O.D. nr 2 w Bystrzycy Kłodzkiej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych, zwalczanie śliskości zimowej na drogach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych na terenie gminy Lądek Zdrój oraz pogotowie dyspozycyjno-sprzętowe na bazie O.D. nr 2 w Bystrzycy Kłodzkiej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych, zwalczanie śliskości zimowej na drogach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych na terenie gminy Międzylesie oraz pogotowie dyspozycyjno-sprzętowe na bazie O.D. nr 2 w Bystrzycy Kłodzkiej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych, zwalczanie śliskości zimowej na drogach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych na terenie gminy wiejskiej Kłodzko oraz pogotowie dyspozycyjno-sprzętowe na bazie O.D. nr 3 w Nowej Rudzie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych, zwalczanie śliskości zimowej na drogach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych na terenie gminy wiejskiej Nowa Ruda oraz pogotowie dyspozycyjno-sprzętowe na bazie O.D. nr 3 w Nowej Rudzie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych, zwalczanie śliskości zimowej na drogach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych na terenie gminy Radków oraz pogotowie dyspozycyjno-sprzętowe na bazie O.D. nr 3 w Nowej Rudzie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych, zwalczanie śliskości zimowej na drogach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych na terenie gminy miejskiej Nowa Ruda oraz pogotowie dyspozycyjno-sprzętowe na bazie O.D. nr 3 w Nowej Rudzie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych, zwalczanie śliskości zimowej na drogach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Transport materiałów uszorstniających do zimowego utrzymania dróg powiatowych na bazy Obwodów Drogowych: nr 1 w Szczytnej, nr 2 w Bystrzycy Kłodzkiej, nr 3 w Nowej Rudzie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Transport materiałów tj. sól, piasek, żwir, grys do zimowego utrzymania dróg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Załadunek materiałów uszorstniających na pługopiaskarki na bazie O.D. nr 1 w Szczytnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załadunek materiałów do zwalczania śliskości tj. sól, piasek, żwir, grys na pługopiaskarki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Załadunek materiałów uszorstniających na pługopiaskarki na bazie O.D. nr 2 w Bystrzycy Kłodzkiej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załadunek materiałów do zwalczania śliskości tj. sól, piasek, żwir, grys na pługopiaskarki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Załadunek materiałów uszorstniających na pługopiaskarki na bazie O.D. nr 3 w Nowej Rudzie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załadunek materiałów do zwalczania śliskości tj. sól, piasek, żwir, grys na pługopiaskarki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Załadunek materiałów uszorstniających na pługopiaskarki na terenie Zarządu Dróg Powiatowych w Kłodzku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załadunek materiałów do zwalczania śliskości tj. sól, piasek, żwir, grys na pługopiaskarki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Montaż i demontaż zasłon przeciwśnieżnych przy drogach powiatowych na terenie Obwodów Drogowych: nr 1 w Szczytnej, nr 2 w Bystrzycy Kłodzkiej, nr 3 w Nowej Rudzie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Montaż i demontaż zasłon przeciwśnieznych w miejscach wskazanych przez Kierowników Obwodów Drogowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KŁODZKA
- Zakup z dostarczeniem samochodu osobowego dla Gminy Kłodzko
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Kłodzkiego oraz podległych jednostek organizacyjnych powiatu.
- Przetarg krajowy na usługę odbioru i unieszkodliwienia odpadów medycznych niebezpiecznych, oraz usługi badań histologicznych dla podmiotu leczniczego "Zespół Opieki Zdrowotnej" w Kłodzku.
- Zakup sprzętu i oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach realizacji zadania współfinansowanego z programu "Cyberbezpieczny Samorząd" pod nazwą "Cyberbezpieczna Gmina Kłodzko"
- Budowa systemu Sygnalizacji Pożaru i modernizacja oddymiania klatek schodowych w budynku Ratusza w Kłodzku.
- Budowa budynku przedszkola i żłobka w Krosnowicach - II etap
więcej: przetargi w Kłodzku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ, CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH, TERENU POSESJI ORAZ ODŚNIEŻANIA I UTRZYMANIA TERENÓW ZIELONYCH SĄDU REJONOWEGO W PRZASNYSZU
- Świadczenie usług w zakresie kompleksowego sprzątania pomieszczeń i terenów zewnętrznych przyległych do budynków Urzędu Statystycznego w Warszawie oraz jego Oddziałów .
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na terenach przyległych do budynków stanowiących własność Powiatu Mieleckiego
- Kompleksowe usługi sprzątania pomieszczeń biurowych oraz utrzymanie czystości na przylegającym do budynku terenie zewnętrznym
- Utrzymanie czystości w budynkach oraz na terenach przyległych, a także utrzymanie zieleni w zasobach Tyskiego TBS Sp. z o.o.
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynkach oraz na terenach przyległych do budynków Sądu Rejonowego w Gorzowie Wlkp.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.