eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdów › Poprawa jakości powietrza na terenie zlewni Rzeki Raby

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-18

Gdów: Poprawa jakości powietrza na terenie zlewni Rzeki Raby
Numer ogłoszenia: 242100 - 2014; data zamieszczenia: 18.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Gmin Dolnego Dorzecza Rzeki Raby , ul. Rynek 40, 32-420 Gdów, woj. małopolskie, tel. 12 251 05 50, faks 12 251 40 05.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa jakości powietrza na terenie zlewni Rzeki Raby.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane, realizowane w ramach zadania inwestycyjnego pn. :Poprawa jakości powietrza na terenie zlewni Rzeki Raby, obejmujące montaż instalacji solarnych i fotowoltaicznych, termomodernizację i wymianę źródeł ciepła w obiektach użyteczności publicznej należących do pięciu gmin Związku Gmin Dolnego Dorzecza Rzeki Raby (Biskupice, Drwinia, Łapanów, Szczurowa, Trzciana), w tym: - montaż paneli fotowoltaicznych i zestawów solarnych na obiektach użyteczności publicznej, - wymiana kotłów grzewczych na kotły gazowe w budynkach użyteczności publicznej, - termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej, - instalacja oświetlenia hybrydowego na wskazanych odcinkach dróg. 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na następujące części, obejmujące wskazane zakresy przedmiotowe robót: Cześć zamówienia nr 1 - Gmina Biskupice a) Biskupice - instalacja solarna i przebudowa instalacji c.w.u. w Szkole Podstawowej, Przedszkolu i Bibliotece oraz wymiana kotłów gazowych w Szkole Podstawowej i Przedszkolu; b) Bodzanów - Instalacja solarna wraz z podłączeniem do istniejącej instalacji c.w.u. oraz wymiana kotłów gazowych w Szkole Podstawowej; c) Łazany - Instalacja solarna wraz z podłączeniem do istniejącej instalacji c.w.u. oraz wymiana kotłów gazowych w Szkole Podstawowej; d) Przebieczany - Instalacja solarna wraz z podłączeniem do istniejącej instalacji c.w.u. oraz wymiana kotłów gazowych w Szkole Podstawowej; e) Sławkowice - Instalacja solarna wraz z podłączeniem do istniejącej instalacji c.w.u. w Gimnazjum; f) Tomaszkowice - instalacja solarna i przebudowa instalacji c.w.u. w Środowiskowym Domu Samopomocy oraz wymiana kotłów gazowych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Biskupicach (Obręb Tomaszkowice); g) Trąbki - instalacja solarna wraz z podłączeniem do istniejącej instalacji c.w.u. oraz wymiana kotłów gazowych w Szkole Podstawowej i Przedszkolu. Cześć zamówienia nr 2 - Gmina Drwinia a) Drwinia - instalacja solarna wraz z podłączeniem do istniejącej instalacji c.w.u. oraz termomodernizacja Domu Ludowego; b) Dziewin - instalacja solarna wraz z podłączeniem do istniejącej instalacji c.w.u. oraz termomodernizacja Domu Ludowego; c) Mikluszowice - instalacja solarna wraz z podłączeniem do istniejącej instalacji c.w.u., instalacja c.o. i gazowa oraz termomodernizacja Domu Ludowego; d) Wola Drwińska - instalacja solarna wraz z podłączeniem do istniejącej instalacji c.w.u., oraz termomodernizacja Domu Ludowego; e) Ispinia - instalacja solarna wraz z podłączeniem do istniejącej instalacji c.w.u., wymiana kotła oraz termomodernizacja Przedszkola; f) Świniary - instalacja solarna, wymiana kotła oraz termomodernizacja Szkoły Podstawowej. Cześć zamówienia nr 3 - Gmina Łapanów a) Łapanów - instalacja paneli fotowoltaicznych w Remizie OSP oraz oświetlenie hybrydowe na odcinku drogi gminnej; b) Sobolów - instalacja paneli fotowoltaicznych w Domu Kultury; c) Wola Wieruszycka - oświetlenie hybrydowe na odcinku drogi gminnej; d) Kobylec - oświetlenie hybrydowe na odcinku drogi gminnej i drogi powiatowej; Cześć zamówienia nr 4 - Gmina Szczurowa a) Szczurowa - instalacja paneli fotowoltaicznych w Urzędzie Gminy oraz w Gminnym Centrum Kultury Czytelnictwa i Sportu; b) Niedzieliska - instalacja paneli fotowoltaicznych oraz modernizacja kotłowni gazowej w Szkole Podstawowej; c) Zaborów - instalacja paneli fotowoltaicznych i termomodernizacja Domu Ludowego. Cześć zamówienia nr 5 - Gmina Trzciana a) Trzciana - Instalacja solarna wraz z podłączeniem do istniejącej instalacji c.w.u. w Przedszkolu, Szkole Podstawowej i Gimnazjum oraz wymiana kotłów gazowych w Przedszkolu i Szkole Podstawowej; b) Rdzawa - Instalacja solarna wraz z podłączeniem do istniejącej instalacji c.w.u. w Środowiskowym Domu Samopomocy; c) Kamionna - Instalacja solarna wraz z podłączeniem do istniejącej instalacji c.w.u. oraz z wymianą kotłów gazowych w Szkole Podstawowej; 3. Szczegółowy opis wszystkich części przedmiotu zamówienia zawiera Tom III SIWZ - Dokumentacja Projektowa, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Przedmiary robót. 4. Pożądane jest aby przed złożeniem Oferty Wykonawca przeprowadził wizję lokalną na terenie obiektów, w których zlokalizowane będą roboty objęte przedmiotem niniejszego zamówienia, w ramach przyjętych do realizacji przez Wykonawcę Części zamówienia. Termin wizji lokalnej i szczegóły techniczne jej przeprowadzenia wymagają uzgodnienia z Zamawiającym. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. Dokonanie wizji lokalnej nie jest warunkiem koniecznym do złożenia Oferty w niniejszym postępowaniu..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) u.p.z.p., których wartość nie będzie stanowić więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jak określone w zamówieniu podstawowym.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.33.11.00-7, 45.33.11.10-0, 45.32.10.00-3, 45.33.30.00-0, 45.42.10.00-4, 45.44.30.00-4, 45.45.00.00-6, 45.45.31.00-8, 45.31.00.00-3, 45.31.61.00-6, 45.33.10.00-6, 45.33.12.10-1, 45.34.32.00-5, 45.44.21.00-8, 45.45.30.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: a) dla Części zamówienia nr 1 - Gmina Biskupice- 11 000 PLN (słownie: jedenaście tysięcy złotych) b) dla Części zamówienia nr 2 - Gmina Drwinia- 20 000 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) c) dla Części zamówienia nr 3 - Gmina Łapanów- 14 000 PLN (słownie: czternaście tysięcy złotych) d) dla Części zamówienia nr 4 - Gmina Szczurowa- 13 000 PLN (słownie: trzynaście tysięcy złotych) e) dla Części zamówienia nr 5 - Gmina Trzciana -6 000 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych) W przypadku przyjęcia do realizacji więcej niż jednej Części zamówienia, Wykonawca musi wnieść wadium w łącznej wysokości określonej dla przyjętych do realizacji Części zamówienia (należy zsumować wymogi w zakresie wadium, określone dla każdej z przyjętych do realizacji Części zamówienia). 2) Okres ważności wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 2. Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U 2007 r. Nr 42 poz. 275). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji i/lub poręczenia, gwarancja i/lub poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać, między innymi następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji i/lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta i/lub poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji i/lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) dokładne przytoczenie nazwy niniejszego postępowania c) precyzyjne określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją i/lub poręczeniem, d) kwotę gwarancji i/lub poręczenia, e) termin ważności gwarancji i/lub poręczenia, f) zobowiązanie gwaranta i/lub poręczyciela do: nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji i/lub poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż,: - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oświadczeń, dokumentów lub pełnomocnictw (w zależności od przypadku), o którym mowa w art. 26 ust. 3 u.p.z.p., nie złożył wymaganych dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 u.p.z.p. lub pełnomocnictw (w zależności od przypadku), chyba ze Wykonawca udowodni, ze wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, lub - Wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - Wykonawca, którego ofertę wybrano nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy, z Wykonawcą, którego ofertę wybrano, stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; g) gwarancja/poręczenie musi być wykonalne na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. h) jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji/poręczenia nie był krótszy niż okres związania ofertą. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: Bank Pekao S.A. Oddział w Bochni, Nr rachunku 51 1240 5208 1111 0010 3961 0651 Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu lub kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem- przez osoby odpowiednio upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 2) Wadium wnoszone w innych, dopuszczonych przez Zamawiającego, formach należy złożyć w oryginale dołączonym do oryginału oferty. 4. Termin wniesienia wadium. 1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 2) W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę nie wystarczające do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 3) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 u.p.z.p., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie formułuje w tym zakresie szczegółowych warunków.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi spełniać warunek posiadania doświadczenia w wykonaniu robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na wykonaniu: dla Części zamówienia nr 1 - Gmina Biskupice - co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu instalacji solarnej wraz z podłączeniem do istniejącej instalacji c.w.u, , o wartości tego zakresu prac co najmniej 70.000,00 zł. brutto oraz - co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wymianie/modernizacji kotłów grzewczych na kotły gazowe, o wartości tego zakresu prac co najmniej 30.000,00 zł. brutto Uwaga: Zamawiający dopuszcza wykazanie powyższego doświadczenia w ramach jednej roboty, obejmującej łącznie, wskazane zakresy i wartości prac. dla Części zamówienia nr 2 - Gmina Drwinia - co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu instalacji solarnej wraz z podłączeniem do istniejącej instalacji c.w.u, , o wartości tego zakresu prac co najmniej 30.000,00 zł. brutto oraz - co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na termomodernizacji budynku, obejmującej co najmniej wykonanie zewnętrznej izolacji cieplnej, o wartości tego zakresu prac co najmniej 140.000,00 zł. brutto Uwaga: Zamawiający dopuszcza wykazanie powyższego doświadczenia w ramach jednej roboty, obejmującej łącznie, wskazane zakresy i wartości prac. dla Części zamówienia nr 3 - Gmina Łapanów - co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na instalacji paneli fotowoltaicznych, o wartości tego zakresu prac co najmniej 50.000,00 zł. brutto oraz - co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na instalacji oświetlenia hybrydowego (zasilanego energią odnawialną z paneli fotowoltaicznych i z turbiny wiatrowej), na odcinku drogi, o wartości tego zakresu prac co najmniej 180.000,00 zł. brutto Uwaga: Zamawiający dopuszcza wykazanie powyższego doświadczenia w ramach jednej roboty, obejmującej łącznie, wskazane zakresy i wartości prac. dla Części zamówienia nr 4 - Gmina Szczurowa - co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na instalacji paneli fotowoltaicznych, o wartości tego zakresu prac co najmniej 50.000,00 zł. brutto oraz - co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na termomodernizacji budynku, obejmującej co najmniej wykonanie zewnętrznej izolacji cieplnej, o wartości tego zakresu prac co najmniej 140.000 zł. brutto oraz - co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie/przebudowie/rozbudowie/modernizacji kotłowni gazowej wraz z instalacjami, o wartości tego zakresu prac co najmniej 50.000 zł. brutto Uwaga: Zamawiający dopuszcza wykazanie powyższego doświadczenia w ramach jednej roboty, obejmującej łącznie, wskazane zakresy i wartości prac. dla Części zamówienia nr 5 - Gmina Trzciana - co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu instalacji solarnej wraz z podłączeniem do istniejącej instalacji c.w.u, , o wartości tego zakresu prac co najmniej 30.000,00 zł. brutto oraz - co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wymianie/modernizacji kotłów grzewczych na kotły gazowe, o wartości tego zakresu prac co najmniej 15.000,00 zł. brutto Uwaga: Zamawiający dopuszcza wykazanie powyższego doświadczenia w ramach jednej roboty, obejmującej łącznie, wskazane zakresy i wartości prac. W przypadku przyjęcia do realizacji więcej niż jednej Części zamówienia, Wykonawca musi wykazać posiadanie doświadczenia, zgodnie z warunkami określonymi dla każdej przyjętej do realizacji Części, przy czym, w sytuacji kiedy warunki udziału w postępowaniu dla wybranych Części są przedmiotowo analogiczne, wystarczy jednokrotne wykazanie spełnienia tego z warunku, dla którego określono najwyższe wymagane doświadczenie/wartość roboty. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego przez Wykonawcę: - oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, - wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, - dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone*; -pisemnego zobowiązania innego podmiotu do udostępnienia zasobów, niezbędnych do wykonania zamówienia (o ile dotyczy),

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi spełniać warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, to jest wskazać Kluczowych Specjalistów, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności: dla Części zamówienia nr 1 - Gmina Biskupice 1)) Kierownik Budowy i Robót Sanitarnych Kwalifikacje i umiejętności: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub uprawnienia równoważne do powyższych, a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, Doświadczenie zawodowe: doświadczenie w pracy na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót w robotach sanitarnych, w tym przy realizacji: - co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu instalacji solarnej wraz z podłączeniem do istniejącej instalacji c.w.u, o wartości tego zakresu prac co najmniej 70.000,00 zł. brutto oraz - co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wymianie/ modernizacji kotłów grzewczych na kotły gazowe , o wartości tego zakresu prac co najmniej 30.000,00 zł. brutto. Uwaga: Zamawiający dopuszcza wykazanie powyższego doświadczenia w ramach jednej roboty, obejmującej łącznie, wskazane zakresy i wartości prac. dla Części zamówienia nr 2 - Gmina Drwinia 1)) Kierownik Budowy i Robót Sanitarnych Kwalifikacje i umiejętności: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub uprawnienia równoważne do powyższych, a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, Doświadczenie zawodowe: doświadczenie w pracy na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót w robotach sanitarnych, w tym przy realizacji co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu instalacji solarnej wraz z podłączeniem do istniejącej instalacji c.w.u, , o wartości tego zakresu prac co najmniej 30.000,00 zł. brutto, 2)) Kierownik Robót Konstrukcyjno-Budowlanych Kwalifikacje i umiejętności: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub uprawnienia równoważne do powyższych, a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, Doświadczenie zawodowe: doświadczenie w pracy na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót w robotach konstrukcyjno-budowlanych, w tym przy realizacji co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na termomodernizacji budynku obejmującej co najmniej wykonanie zewnętrznej izolacji cieplnej, o wartości tego zakresu prac co najmniej 140.000,00 zł. brutto. dla Części zamówienia nr 3 - Gmina Łapanów 1)) Kierownik Budowy i Robót Elektrycznych Kwalifikacje i umiejętności: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub uprawnienia równoważne do powyższych, a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, Doświadczenie zawodowe: doświadczenie w pracy na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót w robotach elektrycznych w tym przy realizacji: - co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na instalacji paneli fotowoltaicznych, o wartości tego zakresu prac co najmniej 50.000,00 zł. brutto oraz - co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na instalacji oświetlenia hybrydowego (zasilanego energią odnawialną z paneli fotowoltaicznych i z turbiny wiatrowej), na odcinku drogi, o wartości tego zakresu prac co najmniej 180.000,00 zł. brutto Uwaga: Zamawiający dopuszcza wykazanie powyższego doświadczenia w ramach jednej roboty, obejmującej łącznie, wskazane zakresy i wartości prac. dla Części zamówienia nr 4 - Gmina Szczurowa 1)) Kierownik Budowy i Robót Konstrukcyjno-Budowlanych Kwalifikacje i umiejętności: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub uprawnienia równoważne do powyższych, a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, Doświadczenie zawodowe: doświadczenie w pracy na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót w robotach konstrukcyjno-budowlanych, w tym przy realizacji co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na termomodernizacji budynku, obejmującej co najmniej wykonanie zewnętrznej izolacji cieplnej, o wartości tego zakresu prac co najmniej 140.000,00 zł. brutto, 2)) Kierownik Robót Sanitarnych Kwalifikacje i umiejętności: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub uprawnienia równoważne do powyższych, a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, Doświadczenie zawodowe: doświadczenie w pracy na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót w robotach sanitarnych, w tym przy realizacji co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie/przebudowie/rozbudowie/modernizacji kotłowni gazowej wraz z instalacjami, o wartości tego zakresu prac co najmniej 50.000,00 zł. brutto, 3)) Kierownik Robót Elektrycznych Kwalifikacje i umiejętności: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub uprawnienia równoważne do powyższych, a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, Doświadczenie zawodowe: doświadczenie w pracy na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót w robotach elektrycznych w tym przy realizacji co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na instalacji paneli fotowoltaicznych, o wartości tego zakresu prac co najmniej 50.000,00 zł. brutto. Uwaga: Zamawiający dopuszcza wykazanie powyższego doświadczenia w ramach jednej roboty, obejmującej łącznie, wskazane zakresy i wartości prac. dla Części zamówienia nr 5 - Gmina Trzciana 1)) Kierownik Budowy i Robót Sanitarnych Kwalifikacje i umiejętności: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub uprawnienia równoważne do powyższych, a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, Doświadczenie zawodowe: doświadczenie w pracy na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót w robotach sanitarnych, w tym przy realizacji: - co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu instalacji solarnej wraz z podłączeniem do istniejącej instalacji c.w.u, , o wartości tego zakresu prac co najmniej 30.000,00 zł. brutto oraz - co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wymianie/modernizacji kotłów grzewczych na kotły gazowe, o wartości tego zakresu prac co najmniej 15.000,00 zł. brutto. Uwaga: Zamawiający dopuszcza wykazanie powyższego doświadczenia w ramach jednej roboty, obejmującej łącznie, wskazane zakresy i wartości prac. W przypadku przyjęcia do realizacji więcej niż jednej Części zamówienia, Wykonawca musi wykazać dysponowanie Kluczowymi Specjalistami, zgodnie z warunkami określonymi dla każdej przyjętej do realizacji Części, przy czym, w sytuacji kiedy dla wybranych Części zamówienia wymagani są Specjaliści w tych samych branżach i z analogicznym doświadczeniem, wystarczy jednokrotne wykazanie Specjalisty z danej branży, dla którego określono najwyższe wymagane doświadczenie/ kwalifikacje/ wartość nadzorowanych robót. Uprawnienia, o których mowa powyżej powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2013, poz. 1409 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006, Nr 83, poz. 578 ze zm.). Dopuszcza się uprawnienia równoważne - dla osoby, która posiada uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, uprawnienia lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie i zachowała uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008, nr 63, poz. 394 ze zm.). Dane dotyczące doświadczenia zawodowego Kluczowych Specjalistów powinny jasno wynikać z treści ujawnianej w załączniku nr 4 do oferty Wykonawcy, dlatego wymaga się podania dokładnych informacji o zakresie, rodzaju i wartości robót, którymi kierował dany Kluczowy Specjalista. Wszystkie wymienione powyżej, osoby winny posiadać biegłą znajomość języka polskiego. Zamawiający dopuszcza zmianę tego wymogu wyłącznie w przypadku, gdy Wykonawca na własny koszt zapewni tłumacza języka polskiego, który zapewni stałe i biegłe tłumaczenie w kontaktach pomiędzy Zamawiającym a personelem Wykonawcy, a także zapewni tłumaczenie na bieżąco wszystkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia, stworzonych zarówno przez Wykonawcę, jak i dostarczonych przez Zamawiającego. Wykonawca zatrudniając tłumacza winien wziąć pod uwagę, iż z uwagi na złożony zakres przedmiotu zamówienia, tłumacz ten winien być biegły w bezbłędnym i jednoznacznym tłumaczeniu zagadnień technicznych, ekonomicznych i prawnych. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego przez Wykonawcę: - oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, - wykazu osób, które będą uczestniczyć w realizacji niniejszego zamówienia, - informacji o osobach, które będą uczestniczyć w wykonaniu niniejszego zamówienia, - oświadczenie o uprawnieniach osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia, - pisemnego zobowiązania innego podmiotu do udostępnienia zasobów, niezbędnych do wykonania zamówienia (o ile dotyczy).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi spełniać warunek dotyczący sytuacji finansowej, to jest wykazać posiadanie środków finansowych lub posiadanie zdolności kredytowej w następującej wysokości: a) dla Części zamówienia nr 1 - Gmina Biskupice - co najmniej 150.000,00 zł. b) dla Części zamówienia nr 2 - Gmina Drwinia - co najmniej 300.000,00 zł. c) dla Części zamówienia nr 3 - Gmina Łapanów - co najmniej 200.000,00 zł. d) dla Części zamówienia nr 4 - Gmina Szczurowa - co najmniej 200.000,00 zł. e) dla Części zamówienia nr 5 - Gmina Trzciana - co najmniej 90.000,00 zł. W przypadku przyjęcia do realizacji więcej niż jednej Części zamówienia, Wykonawca musi wykazać łączną zdolność finansową, zgodnie z warunkami określonymi dla każdej przyjętej do realizacji Części (należy zsumować wymogi finansowe określone dla każdej z przyjętych do realizacji Części zamówienia). Ocena spełniania warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego przez Wykonawcę: - oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, - informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej - pisemnego zobowiązania innego podmiotu do udostępnienia zasobów, niezbędnych do wykonania zamówienia (o ile dotyczy).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Na podstawie § 1 ust. 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 roku poz. 231) Zamawiający wskazuje, iż za wystarczające uzna wskazanie w wykazie, jedynie robót spełniających opisane w pkt. III.3.2) niniejszego ogłoszenia, warunki udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia, odpowiednio dla każdej z przyjętych do realizacji Części zamówienia wraz z załączeniem dla tych robót, dowodów potwierdzających ich należyte wykonanie. Dowodami, o których mowa powyżej są: 1) poświadczenie 2) inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1; W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie robót budowlanych, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do IDW, b) Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania Oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru, c) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. d) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia zasobów niezbędnych do wykonania zamówienia, sporządzone w oparciu o wzór stanowiący załącznik nr 3a do IDW, lub inny dowód stanowiący podstawę do dysponowania zasobami innych podmiotów (o ile dotyczy), W załączonym do oferty zobowiązaniu należy określić: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; - charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; Z treści przedstawionego zobowiązania musi wynikać jakie zasoby podmiot udostępnia i na jakich zasadach, w tym w odniesieniu do udostępnianych zasobów wiedzy i doświadczenia, z treści zobowiązania musi wynikać deklaracja faktycznego udziału podmiotu trzeciego w realizacji zamówienia. e) kosztorys ofertowy uproszczony, sporządzony według otrzymanych przez Wykonawcę od Zamawiającego Przedmiarów Robót, a w przypadku proponowania rozwiązań równoważnych w stosunku do określonych w dokumentacji technicznej- zestawienie równoważnych materiałów i urządzeń, o którym mowa w pkt. 25.12. IDW. f) Dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana istotnych postanowień niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jest dopuszczalna w szczególnie uzasadnionych przypadkach, na zasadach wskazanych w ust. 2 - 11. 2. Zmiana może obejmować: 1) zmiany wprowadzone przez Zamawiającego polegające w szczególności na: wykonaniu rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji technicznej, zmiana taka może być spowodowana: pojawieniem się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót. 2) pominięciu / rezygnacji z jakiejkolwiek części Robót (jednak bez prawa zlecenia jej osobom trzecim), 3) zmiany w kolejności i terminach wykonywania Robót, w tym końcowego terminu wykonania zamówienia, wymuszone okolicznościami niedającymi się wcześniej przewidzieć w szczególności wynikającymi ze zmian umów z podwykonawcami lub dalszymi podwykonawcami, 4) zastąpienie zakresu planowanych do wykonania Robót innym zakresem Robót przy zachowaniu wymogów jakościowych oraz wymogu zgodności z celem i zasadami realizacji Umowy. 5) w szczególnie uzasadnionych przypadkach, zmianę części zamówienia planowanej do powierzenia podwykonawcom (w stosunku do części wskazanych w Formularzu Oferty)/ zmianę zakresu robót planowanych do powierzenia podwykonawcom, lub zmianę podwykonawcy, przy czym jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał sie, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp., w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, 6) zmiany wynikające z innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego skutkujące niemożnością wykonywania robót przez Wykonawcę lub wykonywania innych czynności przewidzianych Umową, przykładowo spowodowane przez; - działania osób trzecich (np. właściwych instytucji, organów, w tym instytucji współfinansującej inwestycję) - warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi realizację Umowy, stanowiącymi siłę wyższą - koniecznością podjęcia robót dodatkowych (w ramach odrębnego zamówienia), niezbędnych dla prawidłowej realizacji Umowy, lub zamówień uzupełniających (w ramach odrębnego zamówienia), 7) zmiany Specjalistów , 8) zmiany wysokości należnych podatków i opłat w szczególności zmiany stawki podatku VAT, 9) siłą wyższą uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z SIWZ, 10) zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 3571 Kodeksu cywilnego, 11) inną okolicznością prawną, ekonomiczna lub techniczną skutkującą niemożliwością wykonania lub nienależytym wykonaniem Umowy zgodnie z SIWZ. 3. Zmiany mogą być wprowadzone jedną z następujących metod: a) Wykonawca może zaproponować Zmianę, przez złożenie pisemnej propozycji zmian, które zdaniem Wykonawcy w razie przyjęcia pozwolą skrócić okres realizacji umowy lub obniżą koszty realizacji umowy lub w inny sposób będą korzystne dla Zamawiającego. b) Zamawiający może przedłożyć propozycję zmian przewidzianych w ust. 2 jeżeli ich wprowadzenie jest konieczne dla prawidłowej realizacji umowy, które w razie przyjęcia pozwolą skrócić okres realizacji umowy lub obniżą koszty realizacji umowy lub w inny sposób będą korzystne dla Zamawiającego lub jeżeli konieczności ich wprowadzenia wynika ze zmiany prawa lub ze zmiany okoliczności, której nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy. c) Zamawiający informuje Wykonawcę o zmianach przewidzianych w ust. 2 pkt 2) przed przystąpieniem Wykonawcy do realizacji tej części robót. Postanowienie ust. 4-7 nie mają w tym przypadku zastosowania. 4. Każda ze stron przedkładając drugiej stronie propozycję zmian spełniającą wymogi określone w ust. 3, wraz z tą propozycją przedłoży: 1) opis proponowanych zmian i harmonogram wykonania zmian, 2) szacunek w jaki sposób zakładane zmiany wpłyną na termin realizacji przedmiotu umowy, oraz 3) szacunki dotyczące wpływu zmian na wynagrodzenie należne Wykonawcy wraz z uzasadnieniem. 4) w przypadku opisanym w ust 2 pkt 5) szczegółowe wskazanie okoliczności rzutujących na konieczność zmiany części zamówienia planowanej do powierzenia podwykonawcom (w stosunku do części wskazanych w Formularzu Oferty)/zmiany zakresu prac planowanych do powierzenia podwykonawcom lub zmiany podwykonawcy wraz ze wskazaniem okoliczności powodujących, iż zmiana nie była możliwa do przewidzenia w szczególności na etapie składania ofert oraz jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał sie, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp., w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.- dokumenty, o których mowa w ust 2 pkt 5). 5. Po otrzymaniu propozycji, Wykonawca albo Zamawiający, w porozumieniu z Inspektorem Nadzoru, (w zależności od przypadku) w terminie 14 dni zatwierdzi bądź odrzuci otrzymaną propozycję zmiany bądź w tym terminie wystąpi do strony występującej z propozycją zmian przesyłając zmodyfikowaną propozycję zmian spełniającą wymogi opisane w ust. 4. 6. W przypadku upływu terminu podanego w ust. 5, traktuje się, iż propozycja wprowadzenia zmian została odrzucona. 7. Do przesłanych zmodyfikowanych propozycji zmian mają zastosowanie postanowienia ust. 5-6. 8. W przypadku przyjęcia propozycji zmian wchodzą one w życie pod warunkiem objęcia ich pisemnym aneksem. 9. Zmiana nie może powodować podwyższenia kwoty określonej § 13 ust 1, lub przedłużenia terminu, o którym mowa w §6 ust. 2, jeżeli jest skutkiem nieprawidłowego działania lub zaniechania Wykonawcy. 10. Kwota wynagrodzenia Wykonawcy, o której mowa w § 13 ust. 1, zostanie skorygowana w związku z wprowadzonymi zmianami w następujący sposób: 1) jeżeli zmiany wprowadzone na mocy postanowień niniejszej umowy polegają na pominięciu jakiejkolwiek części robót, kwota wynagrodzenia wykonawcy, o której mowa w § 13 ust. 1 zostanie zmniejszona o wartość nie wykonanych robót ustaloną na podstawie oferty złożonej przez Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zakończonego zawarciem niniejszej umowy. 2) jeżeli zmiany wprowadzone na mocy postanowień niniejszej umowy polegają na zastosowaniu rozwiązań zamiennych lub zastąpieniu zakresu robót innym zakresem robót, o których mowa odpowiednio w ust. 2 pkt 1) oraz pkt 4), kwota, o której mowa w § 13 ust. 1 podlega w pierwszej kolejności zmniejszeniu o wartość niewykonanych robót na zasadach określonych w pkt 1), a następnie zwiększeniu o wartość wykonanych robót zamiennych przy zastosowaniu postanowień pkt 3) lub 4) poniżej, z zastrzeżeniem, że łączna kwota wynagrodzenia ryczałtowego Wykonawcy nie może być wyższa niż określona w § 13 ust. 1 niniejszej umowy. 3) jeżeli roboty wynikające ze zmian wprowadzonych zgodnie z postanowieniami niniejszej umowy odpowiadają opisowi pozycji w kosztorysie ofertowym, cena jednostkowa określona w kosztorysie ofertowym, używana jest do wyliczenia wysokości wynagrodzenia, o którym mowa w § 13 ust. 1 umowy. 4) jeżeli roboty wynikające ze zmian wprowadzonych postanowieniami niniejszej umowy, nie odpowiadają opisowi pozycji w kosztorysie ofertowym, Wykonawca powinien przedłożyć do akceptacji Zamawiającego kalkulację ceny jednostkowej tych robót z uwzględnieniem cen czynników produkcji nie wyższych od określonych zgodnie z § 13 ust. 2 umowy oraz cen nie wyższych od średnich cen materiałów, sprzętu i transportu publikowanych w wydawnictwie Sekocenbud w miesiącu, w którym kalkulacja jest sporządzana oraz nakładów rzeczowych określonych w Katalogach Nakładów Rzeczowych (KNR), a w przypadku robót, dla których nie określono nakładów rzeczowych w KNR, wg innych ogólnie stosowanych katalogów lub nakładów własnych zaakceptowanych przez Zamawiającego. 11. Zmiana Umowy dokonana z naruszeniem postanowień ust. 1 - 10 jest nieważna.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Gminy Gdów Biuro Związku Gmin Dolnego Dorzecza Rzeki Raby, Rynek 40, 32-420 Gdów, w pokoju numer nr 10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2014 godzina 12:00, miejsce: siedziba Zamawiającego - urząd Gminy Gdów Biuro Związku Gmin Dolnego Dorzecza Rzeki Raby; Rynek 40, 32-420 Gdów, w pokoju numer 4 na parterze budynku (Dziennik Podawczy).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Termin wykonania zamówienia: a) do 2 miesięcy od daty zawarcia umowy - dla robót wykonywanych na terenie szkół i przedszkoli objętych zakresem przedmiotowym zamówienia; b) do dnia 30 listopada 2014r. - dla robót wykonywanych na terenie pozostałych obiektów oraz dla oświetlenia hybrydowego, objętych zakresem przedmiotowym zamówienia. 2. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w działania 7.2 Poprawa jakości powietrza i zwiększenie wykorzystania odnawialnych źródeł energii Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część zamówienia nr 1 - Gmina Biskupice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Biskupice - instalacja solarna i przebudowa instalacji c.w.u. w Szkole Podstawowej, Przedszkolu i Bibliotece oraz wymiana kotłów gazowych w Szkole Podstawowej i Przedszkolu; b) Bodzanów - Instalacja solarna wraz z podłączeniem do istniejącej instalacji c.w.u. oraz wymiana kotłów gazowych w Szkole Podstawowej; c) Łazany - Instalacja solarna wraz z podłączeniem do istniejącej instalacji c.w.u. oraz wymiana kotłów gazowych w Szkole Podstawowej; d) Przebieczany - Instalacja solarna wraz z podłączeniem do istniejącej instalacji c.w.u. oraz wymiana kotłów gazowych w Szkole Podstawowej; e) Sławkowice - Instalacja solarna wraz z podłączeniem do istniejącej instalacji c.w.u. w Gimnazjum; f) Tomaszkowice - instalacja solarna i przebudowa instalacji c.w.u. w Środowiskowym Domu Samopomocy oraz wymiana kotłów gazowych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Biskupicach (Obręb Tomaszkowice); g) Trąbki - instalacja solarna wraz z podłączeniem do istniejącej instalacji c.w.u. oraz wymiana kotłów gazowych w Szkole Podstawowej i Przedszkolu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.00-7, 45.33.11.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część zamówienia nr 2 - Gmina Drwinia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cześć zamówienia nr 2 - Gmina Drwinia a) Drwinia - instalacja solarna wraz z podłączeniem do istniejącej instalacji c.w.u. oraz termomodernizacja Domu Ludowego; b) Dziewin - instalacja solarna wraz z podłączeniem do istniejącej instalacji c.w.u. oraz termomodernizacja Domu Ludowego; c) Mikluszowice - instalacja solarna wraz z podłączeniem do istniejącej instalacji c.w.u., instalacja c.o. i gazowa oraz termomodernizacja Domu Ludowego; d) Wola Drwińska - instalacja solarna wraz z podłączeniem do istniejącej instalacji c.w.u., oraz termomodernizacja Domu Ludowego; e) Ispinia - instalacja solarna wraz z podłączeniem do istniejącej instalacji c.w.u., wymiana kotła oraz termomodernizacja Przedszkola; f) Świniary - instalacja solarna, wymiana kotła oraz termomodernizacja Szkoły Podstawowej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.10.00-3, 45.33.11.00-7, 45.33.11.10-0, 45.33.30.00-0, 45.42.10.00-4, 45.44.30.00-4, 45.45.00.00-6, 45.45.31.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część zamówienia nr 3 - Gmina Łapanów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Łapanów - instalacja paneli fotowoltaicznych w Remizie OSP oraz oświetlenie hybrydowe na odcinku drogi gminnej; b) Sobolów - instalacja paneli fotowoltaicznych w Domu Kultury; c) Wola Wieruszycka - oświetlenie hybrydowe na odcinku drogi gminnej; d) Kobylec - oświetlenie hybrydowe na odcinku drogi gminnej i drogi powiatowej;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3, 45.31.61.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część zamówienia nr 4 - Gmina Szczurowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Szczurowa - instalacja paneli fotowoltaicznych w Urzędzie Gminy oraz w Gminnym Centrum Kultury Czytelnictwa i Sportu; b) Niedzieliska - instalacja paneli fotowoltaicznych oraz modernizacja kotłowni gazowej w Szkole Podstawowej; c) Zaborów - instalacja paneli fotowoltaicznych i termomodernizacja Domu Ludowego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3, 45.33.10.00-6, 45.33.11.00-7, 45.33.11.10-0, 45.33.12.10-1, 45.33.30.00-0, 45.34.32.00-5, 45.44.21.00-8, 45.45.00.00-6, 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część zamówienia nr 5 - Gmina Trzciana.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Trzciana - Instalacja solarna wraz z podłączeniem do istniejącej instalacji c.w.u. w Przedszkolu, Szkole Podstawowej i Gimnazjum oraz wymiana kotłów gazowych w Przedszkolu i Szkole Podstawowej; b) Rdzawa - Instalacja solarna wraz z podłączeniem do istniejącej instalacji c.w.u. w Środowiskowym Domu Samopomocy; c) Kamionna - Instalacja solarna wraz z podłączeniem do istniejącej instalacji c.w.u. oraz z wymianą kotłów gazowych w Szkole Podstawowej;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.00-7, 45.33.11.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.