eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giżycko › SZYCIE UMUNDUROWANIA WYJŚCIOWEGO O NIETYPOWYCH ROZMIARACH, WEDŁUG OKREŚLONYCH WZORÓW DLA ŻOŁNIERZY ZAWODOWYCH

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-09-16

Giżycko: SZYCIE UMUNDUROWANIA WYJŚCIOWEGO O NIETYPOWYCH ROZMIARACH, WEDŁUG OKREŚLONYCH WZORÓW DLA ŻOŁNIERZY ZAWODOWYCH
Numer ogłoszenia: 242006 - 2015; data zamieszczenia: 16.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 216090 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 4352, ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 429 46 02, faks 87 429 46 41.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SZYCIE UMUNDUROWANIA WYJŚCIOWEGO O NIETYPOWYCH ROZMIARACH, WEDŁUG OKREŚLONYCH WZORÓW DLA ŻOŁNIERZY ZAWODOWYCH.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: : 1. Przedmiotem zamówienia jest szycie, z użyciem tkanin producenta, nietypowego umundurowania wyjściowego. 2. Wymagania techniczne, materiały zasadnicze i dodatki, rodzaje szwów, elementy składowe, opis wykonania, klasyfikację wielkości oraz cechowanie, składanie i pakowanie, określa - Wojskowa Dokumentacja Techniczno - Technologiczna - stanowiąca załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Dostawa wykonanego umundurowania odbywać się będzie sukcesywnie do dnia 30.11.2015 r. Zamówienie będzie realizowane w siedzibie Wykonawcy, natomiast wszelkie informacje wstępne takie jak dostarczenie pomiarów antropometrycznych, na podstawie których Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia, zostaną ustalone, po uzgodnieniu telefonicznym i pisemnym pomiędzy przedstawicielem Zamawiającego - Szefem Służby Mundurowej JW Nr 4352 (tel. 261-335-700) nie wcześniej niż 30 dni przed terminem dostawy. 4. Pomiarów dokona Wykonawca, po uzgodnieniu telefonicznym w JW Nr 4352 Giżycko, ul. Nowowiejska 20. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zamówień nieprzewidzianych, tj. dotyczących rodzaju umundurowania w zależności od rodzaju Sił Zbrojnych oraz zmiany rodzaju fasonu umundurowania z męskiego na damski lub fasonu z damskiego na męski. 6. Dostarczone przedmioty zamówienia muszą zostać opisane lub oznaczone (metką) na opakowaniu przez Wykonawcę. Ponadto na każdym dostarczonym egzemplarzu umundurowania powinny być oznaczenia rozmiarowe, dokładna nazwa oraz wszelkie informacje określające wyrób zgodnie z obowiązującymi zasadami. 7. Za szkody lub braki powstałe w czasie transportu z winy przewoźnika odpowiada Wykonawca. 8. Dostarczone umundurowanie będzie fabrycznie nowe z produkcji 2015 r. 9. Umundurowanie będzie dostarczone w opakowaniu fabrycznym bezzwrotnym. 10. Warunkiem dokonania odbioru ilościowego przez Zamawiającego będzie dostarczenie przez Wykonawcę wraz z umundurowaniem faktury i gwarancji. 11. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia wyprodukowany na podstawie aktualnej Wojskowej Dokumentacji Techniczno - Technologicznej (WDTT) i zgodny ze wzorami przedmiotów obowiązującymi w MON. Wzory przedmiotów zamówienia dostępne są w Wojskowym Ośrodku Badawczo - Wdrożeniowym Służby Mundurowej w Łodzi, ul. Gdańska 89, (tel. 0427504269). 12. Wymagania szczegółowe dotyczące przedmiotu zamówienia określa Wojskowa Dokumentacja Techniczno-Technologiczna. 13. Wykonawca na dzień odbioru wojskowego pierwszej dostawy danego przedmiotu umowy zobowiązany jest posiadać potwierdzony do produkcji seryjnej przez Wojskowy Ośrodek Badawczo Wdrożeniowy Służby Mundurowej wzór przedmiotu. 14. Umundurowanie zostanie wykonane z materiału własnego Wykonawcy. Zastosowany materiał oraz wszystkie dodatki do wykonania danego przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z Wojskową Dokumentacją Techniczno-Technologiczną dotyczącą danego przedmiotu. W przypadkach spornych, dotyczących jakości umundurowania, Zamawiający przewiduje udział przedstawiciela 74 RPW, celem wydania opinii. Ewentualne koszty związane z wydaniem niniejszej opinii ponosi Wykonawca. 15. Dostarczone umundurowanie powinno posiadać cechy Wykonawcy, być odpowiednio złożone i spakowane - zgodnie z wymaganiami określonymi w WDTT. 16. Wykonawca zapewnia Zamawiającemu stałą kolorystykę, wzornictwo i skład umundurowania zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 17. Wykonawca gwarantuje wysoką jakość, trwałość i estetykę dostarczonego przedmiotu umowy. 18. Przyjęcie umundurowania odbywać się będzie w dniach od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 13.00 zgodnie z terminem realizacji zamówienia, po przekazaniu z dwudniowym wyprzedzeniem informacji telefonicznej oraz faksem Szefowi Służby Mundurowej JW Nr 4352 (tel. 261 335 700) o terminie dostawy. 19. Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt dostarczyć uszyte umundurowanie pod wskazany adres: 12 - 250 Orzysz ul. Wojska Polskiego 33 - magazyn mundurowy (tel. 261-331-470 lub 261-331-395) lub inne miejsce w obrębie działalności administracyjnej JW. Nr 4352. 20. Obowiązkiem Wykonawcy wobec Pełnomocnika Dowódcy JW Nr 4352 ds. Ochrony Informacji Niejawnych, jest najpóźniej w dniu podpisania umowy, dostarczenie listy pracowników wraz z numerami dowodów tożsamości oraz nr rejestracyjne i marki pojazdów zabezpieczających usługę (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ). 21. W przypadku zatrudnienia przez Wykonawcę/Podwykonawcę do realizacji umowy obcokrajowców, wymagane jest pozwolenie wydane na zasadach określonych w Decyzji Nr 21/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 10.02.2012r. w sprawie planowania i realizowania przedsięwzięć współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON poz. 33 z 2012r.).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.39.30.00 - Usługi krawieckie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MODUS PRZEDSIĘBIORSTWO ODZIEŻOWE SPÓŁKA AKCYJNA -Lider konsorcjum, ul. Św. Trójcy 2, 85-224 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
  • CZM "INTERMAG" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - partner, ul. Bielicka 82, 85-135 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
  • KREATOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - partner, ul. Mazurska 20, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 152070,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 184623,00

  • Oferta z najniższą ceną: 184623,00 / Oferta z najwyższą ceną: 184623,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.