eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszcz Gdański › Wykonanie boisk sportowych w ramach budowy kompleksu Moje Boisko - Orlik 2012 na terenie Szkoły Podstawowej nr 3 w Pruszczu Gdańskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-16

Pruszcz Gdański: Wykonanie boisk sportowych w ramach budowy kompleksu Moje Boisko - Orlik 2012 na terenie Szkoły Podstawowej nr 3 w Pruszczu Gdańskim
Numer ogłoszenia: 241822 - 2009; data zamieszczenia: 16.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Pruszcz Gdański , ul. Grunwaldzka 20, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. (058) 775 99 69.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszcz-gdanski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie boisk sportowych w ramach budowy kompleksu Moje Boisko - Orlik 2012 na terenie Szkoły Podstawowej nr 3 w Pruszczu Gdańskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Budowa boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0 m x 62,0 m o pow. całkowitej 1860 m2 ( pole gry 26,0 x 56,0 m) - podbudowa przepuszczalna - nawierzchnia do piłki nożnej - sztuczna trawa Wysokość włókna min. 60 mm na podbudowie z kruszywa (wypełnienie z trawy zgodnie z badaniem specjalistycznego laboratorium np. Labosport) 1. Typ włókna: monofil 2. Skład chemiczny włókna; polietylen 3. Ciężar włókna: min. 11.000 Dtex, 4. Gęstość trawy: min. 97.000 włókien /m2 - nawierzchnia syntetyczna typu sztuczna trawa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej ( załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 1 do SIWZ). - obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska - wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej. - roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową ( załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 1 do SIWZ) - wyposażenie: a) bramki aluminiowe mocowane w tulejach- 2 sztuki b) siatki do bramek - 2 sztuki 2.Budowa boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 30 m x 50 m. Podbudowa przepuszczalna typu natrysk na podbudowie z kruszywa kamiennego i warstwie elastycznej typu ET gr 35 mm. Nawierzchnia dwuwarstwowa gr 13 mm, podkład z SBR, warstwa górna gr 2-3 mm (mieszanka granulatu EPDM i PU). W ramach boiska wielofunkcyjnego wydzielić należy boiska do gry w piłkę siatkową, ręczną, tenisa oraz dwa boiska do koszykówki. Wyposażenie boiska do koszykówki: - obręcz do koszykówki standard z siatką do obręczy 4 szt , tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 cm x 180 cm - 4 szt. z mechanizmem regulacji wysokości 4 szt. Konstrukcja do koszykówki dwusłupowa montowana w tulejach. Wyposażenie boiska do gry w siatkówkę: słupki do siatkówki aluminiowe mocowane w tulejach, wielofunkcyjne (badminton, tenis, siatkówka) - 2 szt, siatka do siatkówki 1 szt. Wyposażenie do piłki ręcznej: bramki aluminiowe 2 szt mocowane w tulejach, siatka do bramek 2 szt. Nawierzchnia boisk z podbudową zgodnie z kartą i/lub instrukcją systemu. Wyposażenie dodatkowe boisk: zgodnie z Projektem budowlanym i opisem technicznym. Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ). Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową ( załącznik nr 3 do SIWZ) do i SST ( załącznik nr 1 do SIWZ). 3. Budowa czterotorowej bieżni o długości 75 m. i szerokości 5 m. Wyposażenie stanowi systemowy próg do skoku w dal. Bieżnia zakończona zeskocznią. 4. Ogrodzenie terenu zgodnie z projektem budowlanym i SIWZ. 5. Oświetlenie terenu stanowią projektory na 10 masztach o wysokości 9 m. Oprawy zgodnie z projektem budowlanym. 6. Infrastrukturę podziemną: odwodnienie, wodociąg, kanalizacja sanitarna i instalacja elektryczna. 7. Budowa zaplecza sanitarnego w systemie kontenerowym w wariancie STANDARD+ z wyposażeniem jak w projekcie budowlanym. Kolorystyka kontenera do uzgodnienia z Zamawiającym. 8. Nawierzchnia utwardzona z kostki betonowej gr 6 cm stanowią dojścia-ciągi piesze na podbudowie z kruszywa zamknięte obrzeżem. 9. Wycinkę drzew - lokalizację drzew do wycinki obejmuje projekt budowlany. 10.Rozbiórkę istniejących nawierzchni, piłkochwytu zgodnie z opisem technicznym, i przedmiarem robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załącznikach: dokumentacja projektowa, SIWZ oraz przedmiar robót. Zagospodarowanie terenu wokół boiska, trybuny wycenić na podstawie załączonego do SIWZ kosztorysu. W wycenie należy uwzględnić koszt wywozu i utylizacji materiałów rozbiórkowych. Wycenić koszt ustawienia, rozbiórki i postoju rusztowania. W wycenie należy uwzględnić koszt wycinki drzew zgodnie z wykazem w dokumentacji projektowej oraz wywóz pozyskanego drzewa na własny koszt. Do realizacji boiska należy użyć rozwiązań systemowych. Podczas realizacji inwestycji teren wokół obiektu zabezpieczyć i w sposób widoczny oznakować. Przed ułożeniem podbudowy, oferent zobowiązany jest do wykonania badań składu kruszywa ( w zakresie składu uziarnienia, filtracji i zagęszczenia ) przez laboratorium (np. GDDKiA) i dostarczenie protokołu zamawiającemu. Zgodność w powyższym zakresie określona winna być w odniesieniu do kruszywa ujętego w załączonej dokumentacji lub załączonej do oferty karty/instrukcji systemu. Grubości poszczególnych warstw nie mniejsze niż w załączonym do projektu przekroju przez nawierzchnię boiska wraz z podbudową i drenażem. Boisko wielofunkcyjne o przepuszczalnej nawierzchni poliuretanowej wykonać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót oraz wytycznymi producenta..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 25 000 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj.: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się realizacją (w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) minimum 5 robót polegających na budowie nawierzchni sportowej syntetycznej w tym: - min. 2 roboty obejmujące w swym zakresie budowę boiska do gry w piłkę nożną ze sztucznej trawy na podbudowie przepuszczalnej wraz z infrastrukturą techniczną, - min. 2 roboty obejmujące w swym zakresie budowę boiska wielofunkcyjnego z nawierzchnią z poliuretanu, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. b. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: dysponuje lub będzie dysponował minimum 3 osobami, posiadającymi uprawnienia do prowadzenia robót: jako kierownik budowy (1 osoba) w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i jako kierownik robót (1 osoba) w specjalności instalacyjnej (instalacyjno-inżynieryjnej) i kierownik robót (1 osoba) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz, że osoby te będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż posiada polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, o wartości nie mniejszej niż 500 000 złotych. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Spełnianie warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie przez członków komisji przetargowej według formuły: spełnia / nie spełnia, na podstawie wymaganych specyfikacją oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty, wymaganych zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.). Dokumenty te zostały wymienione w rozdziale 11. specyfikacji. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy wraz z ofertą nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zwierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert (zgodnie z art. 26 ustawy). 3. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.). 4. W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia przez podmioty występujące wspólnie Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty winno być dołączone stosowne pełnomocnictwo. Do Wykonawców występujących wspólnie stosuje się przepisy dotyczące wykonawcy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 8 oraz Załącznik Nr 9 do niniejszej SIWZ. 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy do oferty dołączyć należy: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzającego uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 2) aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenie z ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty dołączyć należy: 1) wykaz wykonanych robót budowlanych (należy go sporządzić wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 6 do specyfikacji) oraz dokumentów potwierdzających, że roboty te, tj. wymienione w ww. wykazie, zostały wykonane należycie Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 6 do niniejszej SIWZ. 2) wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (należy go sporządzić wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 7 do specyfikacji) oraz pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, o ile dotyczy, 3) dokument potwierdzający uprawnienia oraz potwierdzających przynależność do odpowiedniej Izby Samorządu Zawodowego osób sprawujących nadzór techniczny 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty dołączyć należy: 1) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN. 4. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków jakościowych, które należy dołączyć do oferty: A. Dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej: 1. Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, lub dokument równoważny. 2. Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta. 3. Atest PZH dla oferowanej nawierzchni. 4. Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię. B. Dokumenty dotyczące nawierzchni z trawy syntetycznej: 1. Raport z badań przeprowadzonych przez laboratorium (Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd), dotyczący oferowanej nawierzchni, potwierdzający zgodność jej parametrów z Handbook of Test Methods for Football Turf (dostępny na FIFA.com). 2. Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, ISA-Sport, Sports Labs Ltd lub dokument równoważny. 3. Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta. 4. Atest PZH dla oferowanej nawierzchni. 5. Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pruszcz-gdanski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1) Urząd Miasta Pruszcz Gdański, ul. Grunwaldzka 20, 83-000 Pruszcz Gdański. Opłata: 18,15 zł 2) Za pośrednictwem poczty (przesyłka za pobraniem ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru). Opłata: 34,05 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta Pruszcz Gdański, ul. Grunwaldzka 20, 83-000 Pruszcz Gdański, pok. nr 13..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.