eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice Śląskie › Usługi w zakresie ubezpieczenia budynków stanowiących zasób Gminy Siemianowice Śląskie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2014-07-18

Siemianowice Śląskie: Usługi w zakresie ubezpieczenia budynków stanowiących zasób Gminy Siemianowice Śląskie
Numer ogłoszenia: 241778 - 2014; data zamieszczenia: 18.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siemianowice Śląskie , ul. Jana Pawła II 10, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 32 7605200, faks 32 7605280.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.siemianowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie ubezpieczenia budynków stanowiących zasób Gminy Siemianowice Śląskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie ubezpieczenia budynków mieszkalnych, budynków niemieszkalnych - lokali użytkowych oraz garaży i kiosków stanowiących zasób Gminy Siemianowice Śląskie na wartość rzeczywistą w kwocie 369 102 932,00 zł na które składa się : Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych,w szczególności obejmujące -pożar -uderzenie pioruna -wybuch -upadek statku powietrznego -zalanie -awaria urządzeń i instalacji wodno-kanalizacyjnych -katastrofa budowlana -deszcz nawalny -dym -grad -huk ponaddźwiękowy -huragan -lawina -osuwanie się ziemi -powódź -przepięcie i przetężenie, w zakresie obejmującym wyłącznie szkody w instalacjach -sadza -śnieg -uderzenie pojazdu lądowego -zapadanie się ziemi -upadek przedmiotów na ubezpieczone mienie -trzęsienie ziemi -pękanie mrozowe -wandalizm W odniesieniu do ubezpieczenia ryzyka wandalizmu ma zastosowanie limit w wysokości 10.000,00 zł na jeden i wszystkie wypadki ubezpieczeniowe zaistniałe w okresie ubezpieczenia Ubezpieczenie oszklenia części wspólnej budynków mieszkalnych i niemieszkalnych z limitem 10.000,00 zł na jeden i wszystkie wypadki ubezpieczeniowe zaistniałe w okresie ubezpieczenia, dla wszystkich budynków mieszkalnych i niemieszkalnych Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w związku z posiadaniem mienia i zarządzaniem nieruchomościami z zakresem rozszerzonym o odpowiedzialność cywilną za szkody powstałe wskutek zalań i przepięć na sumę gwarancyjną 150 000,00 zł na wszystkie wypadki ubezpieczeniowe zaistniałe w okresie ubezpieczenia Ubezpieczenie mienia od kradzieży zwykłej (bez pokonania zabezpieczeń) z limitem 15.000,00 zł na wszystkie wypadki ubezpieczeniowe zaistniałe w okresie ubezpieczenia. Ochrona obejmuje elementy wewnętrzne i zewnętrzne budynków m.in. drzwi, instalacje w budynkach, osłony dylatacyjne itp., elementy dźwigów osobowych. Dopuszcza się wprowadzenie udziału własnego w wysokości 10% wartości szkody, nie mniej niż 200,00 zł. We wszystkich rodzajach ubezpieczeń, z wyjątkiem ubezpieczenia mienia od kradzieży zwykłej i klauzul dodatkowych, należy znieść: franszyzę integralną, franszyzę redukcyjną, udział własny. Wykaz budynków mieszkalnych stanowiących zasób Gminy Siemianowice Śląskie stanowi Dodatek nr 9 do SIWZ. Wykaz klauzul dodatkowych rozszerzających zakres ochrony obligatoryjnie włączonych do zakresu ubezpieczenia został zawarty w Dodatku nr 7 do SIWZ Wykaz wypłaconych odszkodowań z poszczególnych polis został zawarty w Dodatku nr 8 do SIWZ.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Prowadzący postępowanie przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust 1. pkt 6 ustawy prawo zamówień publicznych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00 - Usługi ubezpieczeniowe 66.51.51.00 - Usługi ubezpieczenia od ognia 66.51.53.00 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów i straty finansowej 66.51.60.00 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej 66.51.65.00 - Usługi ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w związku z wykonywanym zawodem .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Prowadzący postępowanie nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać ważne zezwolenie właściwego organu nadzoru na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie Rzeczpospolitej Polskiej w zakresie nie mniejszym niż to wynika z przedmiotu zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające prawo prowadzenia działalności ubezpieczeniowej na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie wymienionych w pkt. VI dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno - prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także, pod kątem potwierdzania przez informacje w nich zawarte spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu. Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie zgodny z formułą spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przez upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie wykonał lub wykonuje należycie co najmniej 3 usługi polegające na świadczeniu usług w zakresie ubezpieczenia budynków mieszkalnych które przedmiotem odpowiadające usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, o wartości składki co najmniej 80.000,00 zł brutto każda, obejmujące swoim zakresem co najmniej ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczenie mienia, w tym wartość składki za ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej co najmniej 50.000,00 zł brutto, przy czym każda z nich wykonywana była nieprzerwanie przez okres minimum 12 miesięcy Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przez upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie wykonał lub wykonuje należycie co najmniej 3 usługi polegające na świadczeniu usług w zakresie ubezpieczenia budynków mieszkalnych które przedmiotem odpowiadające usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, o wartości składki co najmniej 80.000,00 zł brutto każda, obejmujące swoim zakresem co najmniej ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczenie mienia, w tym wartość składki za ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej co najmniej 50.000,00 zł brutto, przy czym każda z nich wykonywana była nieprzerwanie przez okres minimum 12 miesięcy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a). Wykonawca musi wykazać, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł, b). Wykonawca musi oświadczyć, że spełnia kryteria w zakresie pokrycia marginesu wypłacalności i kapitału gwarancyjnego środkami własnymi oraz posiadania aktywów w wysokości nie niższej niż wartość rezerw techniczno - ubezpieczeniowych brutto, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej ( tj. Dz.U. z 2010r., Nr 11 poz. 66 z późniejszymi zmianami) na dzień 31.12.2013r. Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy aniżeli wskazane terminy należy przedstawić oświadczenie za ten krótszy okres. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie wymienionych w pkt. VI dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno - prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także, pod kątem potwierdzania przez informacje w nich zawarte spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu. Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie zgodny z formułą spełnia/ nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Prowadzący postępowanie przewiduje możliwość następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy : a). zmniejszenie ilości przedmiotu ubezpieczenia i tym samym zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy pod warunkiem zaistnienia okoliczności wymagających zmniejszenia ubezpieczonego mienia w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia, pod warunkiem przedłożenia przez jedną ze stron pisemnego uzasadnienia konieczności wprowadzenia zmiany oraz wyrażenia zgody przez drugą ze stron na tę zmianę. b). zmiany wynagrodzenia (brutto) Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT na usługi będące przedmiotem zamówienia. Zmiany umowy mogą zostać dokonane pod warunkiem przedłożenia Prowadzącemu postępowanie pisemnego uzasadnienia konieczności wprowadzenia zmian z przyczyn niezależnych od Wykonawcy oraz wyrażenia zgody przez Prowadzącego postępowanie na tę zmianę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgkim.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MPGKiM Sp. z o.o.,ul.Śmiłowskiego 15, Zakład Gospodarki Mieszkaniowej- pokój nr 3 lub za zaliczeniem pocztowym, po wcześniejszym złożeniu wniosku. Cena SIWZ 14,80 zł.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2014 godzina 08:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w sekretariacie dyrekcji Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. ul. Śmiłowskiego 15 w Siemianowicach Śl..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.