eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciechanów › Wykonanie zamówień uzupełniających na zadaniu pn.Rewitalizacja i rozbudowa ratusza w Ciechanowie - etap I.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-09-06

Ciechanów: Wykonanie zamówień uzupełniających na zadaniu pn.Rewitalizacja i rozbudowa ratusza w Ciechanowie - etap I.
Numer ogłoszenia: 241715 - 2010; data zamieszczenia: 06.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 269920 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Ciechanów reprezentowana przez Prezydenta Miasta Ciechanów, Plac Jana Pawła II 6, 06-400 Ciechanów, woj. , tel. 023 6749200, faks 0 23 672 29 63.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zamówień uzupełniających na zadaniu pn.Rewitalizacja i rozbudowa ratusza w Ciechanowie - etap I..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Roboty budowlane wynikłe w związku ze zmianą projektu wentylacji. 2. Zabudowy z płyty GK przy sufitach podwieszanych, w których są uskoki na części nowej. 3. Wykonanie faset gipsowych. 4. Wykonanie masztu na wieżyczce na flagę. 5. Wykonanie wyłazu na poddasze nieużytkowe z I piętra w części zabytkowej. 6. Wykonanie sufitu z płyty GK w Sali ślubów. 7. Roboty sanitarne związane ze zmianą projektu wentylacji w części zabytkowej. 8. Montaż klimatyzatora wraz z jednostką zewnętrzną w serwerowni. 9. Montaż rur sanitarnych pod zlew w Sali toastów. 10. Roboty telekomunikacyjne związane z połączeniem światłowodu w serwerowni. 11. Montaż skrzynki elektrycznej do zasilania imprez masowych. 12. Okablowanie pod system nagłośnienia w Sali ślubów, Sali toastów oraz Sali narad. 13. Montaż skrzynek elektrycznych na poddaszu. 14. Montaż maskownicy (drzwi) do złącza elektrycznego. 15. Wzmocnienie witryn szklanych do sekretariatu. 16. Wykonanie podestów na poddaszu. 17. Montaż kraty ażurowej oddzielającej Urząd Stanu Cywilnego. 18. Wykonanie obejm przy ościeżnicach drzwiowych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.50 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach priorytetu VI Wykorzystanie walorów naturalnych i kulturalnych dla rozwoju turystyki i rekreacji działania 6.1 KULTURA Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ANATEX Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane inż. Anatol Chomczyk, ul. Handlowa 6, 15-399 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 188276,39 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 220516,17

  • Oferta z najniższą ceną: 220516,17 / Oferta z najwyższą ceną: 220516,17

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    W trakcie wykonywania prac objętych umową zasadniczą nr ZP. 342-16/09 z dnia 21.05.2009r. stwierdzono konieczność wykonania robót uzupełniających. Art. 67 ust. 1 pkt. 6- udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień uzupełniających, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień co zamówienie podstawowe. Wartość zamówienia uzupełniającego nie przekracza 50% wartości realizowanego zamówienia. Zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.