eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › DOSTAWA ARTYKUŁÓW ADMINISTRACYJNO - BIUROWYCH, SPRZETU DO PRAC BIUROWYCH I NISZCZAREK ( 39/ZP/13 )

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-24

Zgierz: DOSTAWA ARTYKUŁÓW ADMINISTRACYJNO - BIUROWYCH, SPRZETU DO PRAC BIUROWYCH I NISZCZAREK ( 39/ZP/13 )
Numer ogłoszenia: 241660 - 2013; data zamieszczenia: 24.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 183906 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 2573, ul. Konstantynowska 85, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 42 750 20 98, faks 42 750 21 01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ARTYKUŁÓW ADMINISTRACYJNO - BIUROWYCH, SPRZETU DO PRAC BIUROWYCH I NISZCZAREK ( 39/ZP/13 ).

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów administracyjno - biurowych, sprzętu do prac biurowych i niszczarek (sygn. 39/ZP/13) na rzecz Jednostki Wojskowej 2573 w Zgierzu oraz jednostek i instytucji będących na jej zaopatrzeniu. ZADANIA 1-6 Wymagania zasadnicze dotyczące artykułów administracyjno - biurowych stanowiących przedmiot zamówienia: -fabrycznie nowe, z gwarancją jakości (terminem przydatności) nie krótszą niż 24 miesiące; -dopuszczone do obrotu i posiadające atesty, jeżeli są one wymagane obowiązującymi przepisami; -odpowiadające wszystkim parametrom określonym w SIWZ i opisie przedmiotu zamówienia zawartym w formularzu cenowym tj. załączniku nr 2 do SIWZ, w szczególności oferowane równoważne artykuły biurowe muszą mieć parametry jakościowe nie gorsze niż artykuły biurowe marek wskazanych w SIWZ; -dostarczone w odpowiednich dla danego asortymentu opakowaniach jednostkowych i zbiorczych. Uwaga: Jeżeli zaoferowany artykuł lub jego parametry wzbudzą uzasadnione podejrzenie, że nie odpowiadają wymaganiom Zamawiającego, Wykonawca zostanie wezwany do przedstawienia próbki produktu. ZADANIA 7-8 Wymagania zasadnicze dotyczące sprzętu do prac biurowych i niszczarek stanowiących przedmiot zamówienia: -fabrycznie nowe, nieużywane, oraz spełniać wymagania techniczno - jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób oraz odpowiednie normy, z gwarancją nie krótszą niż 12 miesięcy (zadanie 7), nie krótszą niż 24 miesiące (zadanie 8) od daty podpisania protokołu odbioru; -odpowiadające obowiązującym normom z zakresu gatunku pierwszego; -odpowiadające wszystkim parametrom określonym w SIWZ i opisie przedmiotu zamówienia zawartym w formularzu cenowym tj. załączniku nr 2 do SIWZ, w szczególności oferowane równoważne mieć parametry jakościowe nie gorsze niż artykuły marek wskazanych w SIWZ; -dostarczone w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, parametry, data ważności itp. bez konieczności naruszania opakowania. Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawiera: -formularz cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ) - w zakresie określenia asortymentu dla każdego z miejsca dostawy, ilości oraz wymaganych parametrów; -wzór umowy (załącznik nr 5, 5a, 5b do SIWZ) - określający warunki na jakich Zamawiający wymaga od Wykonawcy zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.14.00 - Niszczarki 30.14.13.00 - Kalkulatory drukujące 42.99.42.30 - Laminatory .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa artykułów administracyjno - biurowych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GROSS Wazia sp. j., ul. Karola 3, 93-239 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10199,69 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12299,09

  • Oferta z najniższą ceną: 12299,09 / Oferta z najwyższą ceną: 12299,09

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Dostawa artykułów administracyjno - biurowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GROSS Wazia sp. j., ul. Karola 3, 93-239 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 53416,37 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 61925,42

  • Oferta z najniższą ceną: 61925,42 / Oferta z najwyższą ceną: 61925,42

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Dostawa artykułów administracyjno - biurowych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GROSS Wazia sp. j., ul. Karola 3, 93-239 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1764,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2018,38

  • Oferta z najniższą ceną: 2018,38 / Oferta z najwyższą ceną: 2018,38

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Dostawa sprzętu do prac biurowych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ARPI Jarosław Dłuski sp. j., ul. Starorudzka 10E, 93-418 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7073,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7645,68

  • Oferta z najniższą ceną: 7645,68 / Oferta z najwyższą ceną: 9452,55

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Dostawa niszczarek

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ARPI Jarosław Dłuski sp. j., ul. Starorudzka 10E, 93-418 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13039,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9847,38

  • Oferta z najniższą ceną: 9847,38 / Oferta z najwyższą ceną: 18191,70

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.