eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › zakup i dostawa do Kancelarii Senatu 5 sztuk fabrycznie nowych kopiarek cyfrowych wraz z materiałami eksploatacyjnymi koniecznymi do ich uruchomienia.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-15

Warszawa: zakup i dostawa do Kancelarii Senatu 5 sztuk fabrycznie nowych kopiarek cyfrowych wraz z materiałami eksploatacyjnymi koniecznymi do ich uruchomienia.
Numer ogłoszenia: 241585 - 2012; data zamieszczenia: 15.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 399308 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kancelaria Senatu, ul. Wiejska 6, 00-902 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6949035, faks 22 6949213.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Kancelaria Senatu.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa do Kancelarii Senatu 5 sztuk fabrycznie nowych kopiarek cyfrowych wraz z materiałami eksploatacyjnymi koniecznymi do ich uruchomienia..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 5 sztuk fabrycznie nowych kopiarek cyfrowych wraz materiałami eksploatacyjnymi koniecznymi do ich uruchomienia (np. toner, developer), z przeznaczeniem do pomieszczeń biurowych Kancelarii Senatu. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje również: 1) bezpłatne zainstalowanie i uruchomienie kopiarek we wskazanych miejscach przez Zamawiającego, na terenie Kancelarii Senatu i w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, nie dłuższych niż 6 miesięcy od daty dostawy; 2) bezpłatne przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonych kopiarek, 3) bezpłatne dojazdy do miejsca zainstalowania kopiarek i bezpłatną konserwację każdej kopiarki w czasie trwania gwarancji. Konserwacja będzie wykonywana nie rzadziej niż co 50.000 kopii i będzie obejmowała: kontrolę, regulację, usunięcie usterek, czyszczenie podzespołów kopiarki oraz konieczną wymianę materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych (eksploatacyjnych), zgodnie z zaleceniami producenta kopiarek. 3. Dostawa wszystkich kopiarek nastąpi do siedziby Kancelarii Senatu, w Warszawie, przy ul. Wiejskiej 6. 4. O miejscu i terminie instalacji kopiarki Wykonawca zostanie powiadomiony, przez Zamawiającego, za pośrednictwem faksu, z 2-dniowym wyprzedzeniem. 5. Kopiarka cyfrowa musi spełniać następujące warunki techniczno-eksploatacyjne: 1) prędkość kopiowania minimum 36 kopii na minutę, 2) moduł dupleksu, 3) moduł drukarki, 4) dwustronny automatyczny podajnik dokumentów, 5) pamięć minimum 160 MB, 6) format kopii i oryginału A3-A6, 7) rozdzielczość minimum 600 x 600 dpi, 8) minimum 3 szuflady na papier o pojemności minimum 500 arkuszy każda (w tym co najmniej jedna szuflada w formacie do A3), 9) funkcja sortowania elektronicznego, 10) skaner kolorowy z możliwością skanowania do PC, do e-mail, do FTP, Twain, do SMB, do USB, 11) zgodność: Windows (2003/XP/Vista/Windows7/MacOS10.2 lub późniejszy/UNIX/Linux), 12) panel sterowania i komendy w języku polskim i możliwość zmiany języka na angielski, 13) stolik lub szafka pod kopiarkę, 14) możliwość wprowadzenia kodu dostępu dla użytkownika, 15) instrukcja w języku polskim, 16) zasilanie 220V-230V/50 Hz. 6. W celu potwierdzenia, że oferowane kopiarki spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ z załącznikami, należy wypełnić i złożyć załącznik nr 1a - Parametry techniczne oferowanej kopiarki, stanowiący załącznik do Formularza Oferty, będącego załącznikiem nr 1 do SIWZ oraz dołączyć folder oferowanych kopiarek lub inny dokument potwierdzający parametry techniczne oferowanych kopiarek. 7. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia gwarancji na dostarczone kopiarki cyfrowe na okres minimum 36 miesięcy od daty ich instalacji bez ograniczenia okresu gwarancji limitem kopii. Okres rękojmi będzie odpowiadać okresowi udzielonej gwarancji. 8. Warunki gwarancji i serwisu nie mogą być gorsze niż podane poniżej: 1) naprawy gwarancyjne będą się odbywać w miejscu zainstalowania kopiarki, wskazanym przez Zamawiającego. Jeżeli naprawa w miejscu instalacji nie będzie możliwa, Wykonawca odbierze kopiarkę i dostarczy ją po naprawie na własny koszt i odpowiedzialność; 2) na czas naprawy kopiarki poza siedzibą Kancelarii Senatu, na życzenie Zamawiającego, Wykonawca udostępni kopiarkę zastępczą; 3) od chwili zgłoszenia awarii do jej usunięcia nie może minąć więcej niż 14 dni roboczych; 4) Wykonawca może w umowie powierzyć wykonanie obowiązków wynikających z gwarancji innej firmie, z tym że Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania obsługi gwarancyjnej; 5) w razie gdy naprawa kopiarki potrwa dłużej niż cztery tygodnie lub gdy kopiarka będzie naprawiana cztery razy, Zamawiającemu będzie przysługiwać prawo wymiany kopiarki na nową, taką samą lub spełniającą takie same warunki techniczno-eksploatacyjne, przy czym poprzez czterokrotną naprawę, kwalifikującą kopiarkę do wymiany na nową, rozumie się naprawę tego samego zespołu lub elementu urządzenia; 6) okres gwarancji będzie przedłużony o czas trwania naprawy; 7) gwarancja nie może ograniczać praw Zamawiającego: - do przemieszczania dostarczonej kopiarki, - do dysponowania zakupioną kopiarką, 8) w razie przeniesienia własności kopiarki uprawnionym do gwarancji będzie nowy właściciel. 9. Zaleca się dołączyć do oferty, wzór karty gwarancyjnej z wyszczególnionymi ww. wymienionymi warunkami gwarancji. 10. Wykonawca ubiegający się o dostawę kopiarek cyfrowych do biur Kancelarii Senatu, musi zapewnić minimum 1 aktualnie działający punkt serwisowy na terenie m. st. Warszawy. Wykaz punktu/tów serwisowego/wych wraz z numerem/ami telefonu/ów i jego adresem/mi, należy dołączyć do Formularza Oferty, stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 11. Wykonawca musi dołączyć do oferty cennik wszystkich materiałów eksploatacyjnych oraz części zamiennych (eksploatacyjnych), na podstawie których wyliczono cenę brutto jednej kopii A4. Do wypełnienia i złożenia załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz Oferty. 12. W przypadku występowania w danej marce kopiarki, tak zwanych zestawów serwisowych, należy wymienić wszystkie elementy wchodzące w skład ww. zestawu. 13. Koszt zakupu materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych (eksploatacyjnych), których ceny i żywotność (liczba możliwych do wykonania kopii), Wykonawca poda w Formularzu Oferty - stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ - pokrywa Zamawiający..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.00 - Fotokopiarki 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KONICA MINOLTA BUSINESS SOLUTIONS POLSKA Sp. z o.o., ul. Muszkieterów 15, 02-273 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 69000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 60263,85

  • Oferta z najniższą ceną: 60263,85 / Oferta z najwyższą ceną: 143147,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.