eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Złotów › Wykonywanie usług w zakresie gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Złotów w IV kwartale 2011r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-09

Złotów: Wykonywanie usług w zakresie gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Złotów w IV kwartale 2011r.
Numer ogłoszenia: 241221 - 2011; data zamieszczenia: 09.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 228263 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Złotów, Al. J.P.Lenne 1, 77-400 Złotów, woj. wielkopolskie, tel. 0-67 2633471, faks 0-67 2632557.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług w zakresie gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Złotów w IV kwartale 2011r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zakres rzeczowy Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu gospodarki leśnej zgodnie z określeniem w art. 6 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 28 września 1991r. o lasach (tekst jedn. Dz. U. z 2000r. Nr 56 poz. 679 z póz. zm.) do wykonania na terenie Nadleśnictwa Złotów w IV kwartale 2011r. obejmujące następujące czynności: grodzenie upraw przed zwierzyną siatka typu AS, demontaż grodzeń, odnowienia w rębni złożonej, transport sadzonek za szkółki Mały Borek wraz z rozwiezieniem na pozycje sadzenia, melioracje agrotechniczne, wyprzedzające przygotowanie gleby, chemiczne zwalczanie chwastów, zabezpieczenie upraw przed zwierzyną przy użyciu repelentów, transport środków chemicznych, wprowadzanie II piętra. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części Część I - usługi z zakresu gospodarki leśnej do wykonania na terenie obrębu leśnego Krajenka w IV kwartale 2011r. Część II - usługi z zakresu gospodarki leśnej do wykonania na terenie obrębu leśnego Łobżenica w IV kwartale 2011r.Część III - usługi z zakresu gospodarki leśnej do wykonania na terenie obrębu leśnego Złotów w IV kwartale 2011r. 2. Przepisy prawne regulujące podstawę wykonywania zamówienia: 1. Ustawa z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U.z 2010r. Nr 113, poz.759 z późniejszymi zmianami). 2. Ustawa z dnia 28 września 1991r. o lasach (Tekst jednolity Dz. U. 2005 Nr 45, poz.435 z późn. zmianami) 3. Ustawa z dnia 23.04.1964 r - Kodeks cywilny (Dz.U. Nr 16 z 1964r, poz. 93 z późniejszymi zmianami). 4. Ustawa z dnia 18 grudnia 2003r o ochronie roślin (Dz.U. z 2004r , Nr 11, poz. 94 z późniejszymi zmianami) 5. Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2003r. Nr 207 poz 2016 z późniejszymi zmianami). 6. Zasady hodowli lasu - wprowadzone zarządzeniem nr 99 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 24 grudnia 2002r. 7. Instrukcja ochrony lasu - wprowadzona zarządzeniem nr 43 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 26 czerwca 2004r. 8. Instrukcja bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu podstawowych prac z zakresu gospodarki leśnej - wprowadzona zarządzeniem nr 19 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 lipca 1997r. 9. Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 24 sierpnia 2006r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej (Dz. U. Nr 161, poz. 1141) 10. Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 22 marca 2006r. w sprawie szczegółowych zasad zabezpieczenia przeciwpożarowego lasów (Dz.U. Nr 58, poz. 405) 11. Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 kwietnia 2006 roku w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. Nr 80, poz. 563) 12. Zasady, kryteria i standardy zrównoważonej gospodarki leśnej FSC 13. Rozporządzenie Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 28.05.2008r, w sprawie szczegółowych wymagań dla jednostek organizacyjnych prowadzących szkolenia w zakresie obrotu, konfekcjonowania lub stosowania środków ochrony roślin, programów tych szkoleń oraz wzoru zaświadczenia o ukończeniu szkolenia. (Dz.U. Nr 105 poz. 671) . 3. Warunki wykonywania zadania. 1. Przedmiot zamówienia będzie wykonywany wg ogólnego zakresu rzeczowego. 2. Terminy i kolejność wykonywania poszczególnych prac określone będą w zleceniach przekazania prac do wykonania sporządzonych przez właściwych terytorialnie leśniczych. Wykonawca musi gwarantować terminowe wykonanie prac. 3. Odbiór ilościowo- jakościowy prac dokonywany będzie przez właściwych terytorialnie leśniczych na podstawie protokołu odbioru robót. Protokół odbioru robót będzie podstawą do wystawienia faktury za wykonaną przez wykonawcę usługę. 4. Wykonawca będzie zobowiązany do uprzątnięcia wszelkich odpadów i nieczystości z powierzchni na której wykonywane będą prace. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do korzystania z pracowników przeszkolonych z zakresu BHP, posiadających niezbędne uprawnienia do wykonywania prac leśnych oraz aktualne badania lekarskie i szczepienia ochronne. 4. Dodatkowe warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: 1. Z uwagi na faktyczną sytuację przyrodniczo-pogodową, która może zaistnieć w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, a także nieprzewidzianą w tej chwili sytuację gospodarczą Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania korekt zmniejszających, korekt zwiększających, ustaleń nowych lokalizacji, jak również wstrzymania dokonania czynności wskazanych w poszczególnych wierszach tabel opisujących przedmiot zamówienia. Korekty zwiększające i ustalenie nowych lokalizacji zostaną dokonane w ramach wartości brutto przedmiotu zamówienia i dotyczyć będą prac wykonywanych na terenie właściwym dla prac ujętych w opisie przedmiotu zamówienia dotyczącym danej części. 2. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie następowała sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy tj.: od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2011r. 3. Wykonawca nie będzie miał żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego w przypadku zmniejszenia przedmiotu zamówienia. 4. Wykonawca nie może odmówić przyjęcia zlecenia, którego zakres wynika z oferty przetargowej i został ujęty w załączniku nr 1, 1A (1-3), 1B (1-3) (formularz ofertowy z załącznikami) do SIWZ. 5. W przypadku zaistnienia obiektywnych trudności w wykonywaniu przyjętego do realizacji przez Wykonawcę zlecenia, Wykonawca ma prawo wystąpić do Zamawiającego o korektę terminu wykonania zlecenia . 6. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących zasad, przepisów, instrukcji technicznych i wymogów ochrony środowiska w zakresie stosowanych technologii przy wykonywaniu zleconych usług. 7. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania powierzonych mu zadań stosując sprzęt i technologie nie powodujące strat i zanieczyszczeń w środowisku naturalnym. 8. Podpisany przez osoby odbierające wykonane prace protokół odbioru robót jest podstawą wystawienia faktury za wykonaną przez wykonawcę usługę. 9. W przypadku stwierdzenia przy odbiorze prac wad w wykonaniu, Zamawiający odmówi przyjęcia tych prac do czasu usunięcia wad. 10. Zamawiający może, po bezskutecznym upływie wyznaczonego na usunięcie usterek terminu, powierzyć poprawienie prac innej firmie na koszt Wykonawcy. 11. Zamawiający dopuszcza powierzenie przedmiotowego zamówienia podwykonawcom, którzy posiadają niezbędne kwalifikacje, doświadczenie oraz wymagane środki ochrony indywidualnej, niezbędne do wykonania czynności wchodzących w skład przedmiotu zamówienia. 5. Warunki zapłaty za wykonane usługi. 1. Wysokość wynagrodzenia Wykonawcy wynikać będzie ze złożonej oferty. 2. Zapłata za wykonane usługi następować będzie na podstawie sprawdzonych i zatwierdzonych do zapłaty faktur złożonych przez Wykonawcę. 3. Rozliczenia za wykonane usługi następować będą za rzeczywiście wykonane usługi na podstawie stawek jednostkowego wykonania określonych dla poszczególnych rodzajów prac, w ofercie Wykonawcy, a także katalogów norm czasu pracy dla prac leśnych. 4. Podstawą wystawienia faktury będzie Protokół odbioru prac 5. Zapłata za wykonane usługi następować będzie w terminie do 30 dni od daty złożenia faktury u Zamawiającego. 6. Za datę zapłaty Strony uznają datę obciążenia rachunku Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa 77.21.16.00 - Sadzenie drzew 77.23.00.00 - Usługi doraźne dotyczące leśnictwa 77.31.21.00 - Usługi odchwaszczania 45.34.00.00 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego 60.18.00.00 - Wynajem pojazdów do transportu towarów wraz z kierowcą .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część I - usługi z zakresu gospodarki leśnej do wykonania na terenie obrębu leśnego Krajenka w IV kwartale 2011r.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Leśnych Andrzej Szczotka, ul. Sosnowa 5, 77-400 Złotów, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24049,18 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28438,65

  • Oferta z najniższą ceną: 28438,65 / Oferta z najwyższą ceną: 28438,65

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Część II - usługi z zakresu gospodarki leśnej do wykonania na terenie obrębu leśnego Łobżenica w IV kwartale 2011r.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Leśnych Marek Pawlak, ul. Sosnowa5, 77-400 Złotów, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44910,47 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 52389,34

  • Oferta z najniższą ceną: 52389,34 / Oferta z najwyższą ceną: 52389,34

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Część III - usługi z zakresu gospodarki leśnej do wykonania na terenie obrębu leśnego Złotów w IV kwartale 2011r.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Leśnych Paweł Cieślak, ul. Sosnowa 5, 77-400 Złotów, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 95060,37 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 106822,18

  • Oferta z najniższą ceną: 106822,18 / Oferta z najwyższą ceną: 106822,18

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.