eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubin › Wykonanie remontu korytarzy na poziomie parteru i I piętra w budynku Szkoły Podstawowej nr 10 W Lubinie - zamówienie uzupełniające.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-18

Lubin: Wykonanie remontu korytarzy na poziomie parteru i I piętra w budynku Szkoły Podstawowej nr 10 W Lubinie - zamówienie uzupełniające.
Numer ogłoszenia: 241146 - 2014; data zamieszczenia: 18.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa nr 10 im.Gen.W.Sikorskiego, ul. Prymasa Polski S. Kar. Wyszyńskiego 3, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 0-76 7468336, 7468337, faks 0-76 7468337

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła podstawowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu korytarzy na poziomie parteru i I piętra w budynku Szkoły Podstawowej nr 10 W Lubinie - zamówienie uzupełniające..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu w dodatkowych korytarzach szkoły. Zakres robót obejmuje: A) roboty rozbiórkowe; B) wykonanie tynków i gładzi gipsowych; C) wykonanie posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych; D) malowanie. Szczegółowy zakres zamówienia określa przedmiar robót oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiące odpowiednio załącznik nr 1 i 2..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych tj.: zamówienie podstawowe zostało udzielone w wyniku przeprowadzenia postępowania w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamówienie uzupełniające polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia (jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego) oraz nie przewyższa kwoty 50% wartości zamówienia podstawowego. Zostanie udzielone dotychczasowemu Wykonawcy przed upływem 3 lat.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • COMPLEX-BUD spółka cywilna, ul. Kopernika 17/32, 59-300 Lubin, kraj/woj. dolnośląskie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.