eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Odtworzenie i konserwacja zabytkowej stolarki okiennej w budynku Urzędu Miasta Krakowa przy Placu Wszystkich Świętych 3-4

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-16

Kraków: Odtworzenie i konserwacja zabytkowej stolarki okiennej w budynku Urzędu Miasta Krakowa przy Placu Wszystkich Świętych 3-4
Numer ogłoszenia: 241090 - 2009; data zamieszczenia: 16.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych , pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6161230, faks 012 6161217.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odtworzenie i konserwacja zabytkowej stolarki okiennej w budynku Urzędu Miasta Krakowa przy Placu Wszystkich Świętych 3-4.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odtworzenie i konserwacja zabytkowej stolarki okiennej w budynku Urzędu Miasta Krakowa przy Placu Wszystkich Świętych 3-4. Zakres prac obejmuje: 1.wymianę stolarki okiennej: a) okna skrzynkowe b) okna półskrzynkowe c) okna krosnowe, łukowe d) okna krosnowe, prostokątne 2.konserwację krat okiennych 3.malowanie krat okiennych 4.renowację drzwi dwuskrzydłowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do siwz oraz dokumentacji stanowiącej załączniki nr 6, 7, 8 i 9 do siwz.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium - nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1.spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a w szczególności: 2.posiadają wiedzę i doświadczenie t.j. - w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - należycie wykonali, co najmniej 2 prace polegające na wykonaniu i montażu drewnianej stolarki okiennej o wartości co najmniej 200.000 zł brutto każda. 3.dysponują lub będą dysponować w okresie przewidzianym na realizację zamówienia: minimum jedną osobą posiadającą: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w rozumieniu ustawy prawo budowlane oraz uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w obiektach zabytkowych (lub posiadającą co najmniej 2 - letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych), - zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o dokumenty o których mowa poniżej..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: II. Wykonawca jest zobowiązany złożyć w ofercie: 1.Oświadczenie Wykonawcy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (załącznik 2A do siwz) lub przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (załącznik nr 2B do siwz), 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno ono być wydane w trybie opisanym w dziale VII kodeksu postępowania administracyjnego - samo stwierdzenie przez właściwy organ zgodności z oryginałem z podaniem daty nie spełnia wymogów ustawy (nie jest wydaniem zaświadczenia). 3.Wykaz wykonanych prac - na potwierdzenie warunku posiadania doświadczenia, o którym mowa w sekcji III.2) pkt. I.2. ogłoszenia- sporządzony wg wzoru stanowiącego zał. nr 4 do siwz, 4.Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie prac, o których mowa w wykazie powyżej (np. referencje) 5.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - na potwierdzenie spełnienia warunku, o którym mowa w sekcji III.2) pkt I.3. ogłoszenia - sporządzony wg wzoru stanowiącego zał. nr 5 do siwz, 6.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób, o którym mowa powyżej, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował w okresie przewidzianym na realizację zamówienia (jeśli dotyczy), 7.Dla osoby wskazanej w wykazie osób, o którym mowa w sekcji III.2) pkt. II 5 ogłoszenia: a.uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, b.uprawnienia do kierowania robotami w budynku zabytkowym - zaświadczenie o uprawnieniach do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych wydane przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków lub oświadczenie tej osoby o odbyciu co najmniej 2 - letniej praktyki na budowie przy zabytkach nieruchomych, c.zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego ważne na dzień składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krakow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Krakowa, Wydział Organizacji i Nadzoru, Oddział Zamówień Publicznych, 31-004 Kraków, Plac Wszystkich Świętych 3-4 pok. 324, Pani Dorota Turska - Graba tel: 012/616-12-17.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Krakowa, Plac Wszystkich Świętych 3-4, Kancelaria Magistratu (parter), stanowisko nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Oprócz dokumentów określonych w sekcji III.2 pkt II ogłoszenia, wykonawca jest zobowiazany złożyć w ofercie: 1.Formularz oferty - wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy według wzoru stanowiącego zał. nr 1 do siwz, 2.Zbiorcze zestawienie stolarki i krat - wypełnione i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy - sporządzone wg wzoru stanowiącego zał. nr 10 do siwz 3.Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.